Capitolul 31- No relationship!
~Lee Ah~
Sehun m-a sunat imediat, foarte agitat sa imi spuna ce s-a intamplat. Pentru un moment am crezut ca glumeste cu mine, insa era foarte serios. M-am suparat asa tare pe el incat m-am dus repede sa ii vorbesc, norocul meu ca era in biroul sau.
-Lee Ah chiar voiam sa vorbesc cu tine. imi spune foarte suparat, pentru un moment regretand ca m-am dus la el, deoarece in ultima perioada era foarte stresat, inca nu au debutat Mix & Match, iar fanii erau foarte agitati, Min Soo tocmai ia spus ca nu se poate ocupa si de o sedinta foto pe care o avea in program cu WINNER, asa ca totul il facea sa fie mai dur.
-Tata! De ce ai facut asta? Cum adica sa nu mai fie impreuna? il intreb agitata indreptandu-ma spre el.
-Despre asta voiam sa vorbesc cu tine. Si tu vei fi nevoita sa nu mai petreci asa mult timp cu Baek. imi spune linistit, evitand sa ma priveasca, asa ca rasfoia un dosar.
-Ceee? il intrerup eu nervoasa ridicandu-ma de pe scaunul pe care abia ma asezasem.
-Apar doar probleme, nu trebuie sa te amesteci tu inca. Momentan nici un membru EXO nu mai petrece timpul cu iubita si cu asta am terminat discutia. imi spune la fel de calm de parca nu ar fi nimic important, ceea ce ma face si mai nervoasa.
-Tataa! Cum sa ne interzici asta? Stii ca nu pot sta mult fara Baek. ma plang eu.
-Oricum nu va mai vedeati deoarece nu vei mai sta cu ei in dormitoare. spune tata uitandu-se de aceasta data la mine, inchinzandu-si dosarul in acelasi timp.
-De ce imi faci asta? Ce se intampla cu tine tata? il intreb eu intr-o stare de soc si dezamagire in acelasi timp.
-Te vei muta mai aproape de universitate, care nu va mai fii aceiasi. Maine seara sa ai bagajele gata. imi spune el, eu inca crezand ca este o gluma si eram gata sa explodez de nervi, insa atunci a intrat managerul tatei si am fost nevoita sa plec. Fiecare particica a corpului meu tremura si nu imi puteam scoate din minte vorbele tatei. Ma gandeam doar la faptul ca nu voi mai sta in dormitoare cu ei, probabil voi sta undeva departe, singura si plictisita fara ii vad pe baieti si in special pe Baek al meu. Dupa ce am vorbit cu tatal meu mi-am petrecut mai bine de o ora gandindu-ma la tot. Nu puteam da toata vina pe tatal meu, deoarece stiu ca trece printr-o perioada mai grea, insa comportamentul lui ma ingrijora. M-au oprit din profunda mea gandire Sehun si Baekhyun care intra in camera mea fara macar a ciocani la usa. Le zambesc dragut gandindu-ma ca o sa-mi fie asa dor de asta.
-Ai vorbit cu tatal tau? ma intreaba Sehun inca agitat.
-Nici un membru EXO nu mai are voie sa se vad cu prietena. ii raspund eu fiindu-mi frica sa le spun tot.
-Cum adica? sare speriat Baek
-Si nu am terminat... eu nu voi mai sta aici. le spun trista lasand privirea in jos.
-Lee Ahhh! Glumesti nu? ma zguduie Baek, aratand asa panicat.
-Nu glumesc... ultimele incidente l-au cam stresat si asa reactioneaza, sper sa ii treaca repede. spun eu cu lacrimi in ochii, Baek luandu-ma in brate iar Sehun era inca blocat in gandurile sale asa suparat.
-Eu nu te las sa pleci nicaieri! Si ma voi duce la tatal tau sa ii spun clar ca eu vreau sa fiu cu tine acum si pentru totdeauna. imi spune el inca imbratisandu-ma, lasandu-si buzele incet pe gatul meu, ceea ce imi da un fior ce se raspandeste prin tot corpul. Sehun se ridica nervos de pe pat parasind incaperea si trantind puternic usa in urma sa. In seara aceea Baekhyun a dormit cu mine, exista posibilitatea ca eu chiar sa ma mut asa ca nu voiam sa pierd ultima noapte impreuna cu el, asa ca ne-am facut de cap. A doua zi am fost treziti de tatal meu, la ora 8.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...