Friends no matter what.

492 24 10
                                    

                    Capitolul 39 - Friends no matter what. (Smut)

~Baekhyun~

M-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap, nu imi aduceam aminte nimic de seara trecuta. Mi-am pus mana la ochi si cand i-am deschis mai larg i-am vazut pe Lee Ah si Luhan langa mine, toti 3 fiind dezbracati. Cand i-am vazut, toata noaptea mi s-a derulat in cap. Doamne, cum am facut asta? Cum am pus-o pe Lee Ah sa faca asta? M-am ridicat brusc in fund, Lee Ah si Luhan trezindu-se si ei. Luhan imediat cum a deschis ochii a sarit din pat, Lee Ah acoperindu-se imediat. Ne uitam toti 3 unul la altul speriati si Lee Ah a inceput sa planga, eu luand-o repede in brate si acoperind-o mai bine cu cearceaful alb.

-N-nu pot sa cred.... spune Luhan imediat luandu-si hainele de pe jos si imbracandu-se. 

-Cum am putut sa facem asta?Oppa, imi pare rau, te rog iarta-ma!  spune Lee Ah tremurand toata, incepand sa planga si mai tare si strangandu-ma cu toate puterea ei in brate. 

-Este doar vina mea, eu am venit cu ideea! 

-Nu oppa, este vina mea, eu am zis sa fumam si sa... oppa, imi pare rau!

-Shht, linisteste-te. ii spun eu stergandu-i lacrimile si sarutand-o pe frunte, dar eu eram si mai nervos decat ea. Cum am putut sa ii fac asta? Sa o pun sa... este doar vina mea.

-Lee Ah, iarta-ma te rog, nu am fost eu aseara, spune-mi te rog ca prietenia noastra nu va fi afectata, nu pot sa te pierd. ii spune Luhan aproape plangand si el.  Lee Ah ii este ca o sora mai mica si nu ar suporta sa o piarda.

-Este in regula Lulu, dar cum o sa te mai privesc eu acum in ochi? Ma simt..ma simt ca o curva ok? 

-Nu mai spune asta niciodata, este in regula, este vorba de noi doi aici, Lee Ah. Vom trece peste, a fost doar o noapte si nu pot sa te pierd pentru o prostie ca asta. Nu trebuie sa regretam, deja s-a intamplat si sunt eu aici, nu un necunsocut. spune Luhan in timp ce o ia in brate, ma bucuram sa ii vad asa apropiati, daca eu nu pot fi vreodata langa ea, il am pe Luhaen sa o apere de orice. Si Baekhyun, sa nu te mai aud ca dai vina pe tine, fiecare a avut partea lui, dar nu mai conteaza da? spune Luhan zambindu-ne, incercand sa ne faca sa ne simtim mai bine si chiar a reusit.

-Da hyung, este totul in regula. I-am spus eu, dupa el iesind din camera pentru a ne imbraca si eu cu Lee Ah, el asteptandu-ne in masina. Cand am deschis usa sa ne ducem spre masina, Lee Ah m-a oprit, uitandu-se in jos foarte speriata.

-Oppa, nu se va schimba intre noi nu? Te rog spune-mi ca nu esti suparat pe mine, nu vreau sa ma vezi intr-un alt fel sau sa iti schimbi parerea despre mine. Eu i-am zambit, luand-o in brate si sarutand-o din nou pe frunte.

-Bineinteles ca nu, jagi. Cum a spus si Luhan, a fost o noapte, a fost nebunia noastra, a fost pur si simplu un threesome, este in regula. ii spun, ea incepand sa rad, pentru a o face sa se simta mai bine, ea dandu-mi una in umar, incepand sa rada de asemenea. Dupa m-a luat de mana si am plecat spre Luhan.

*FLASHBACK*

~Chanyeol~

Toti au disparut. Baietii cu CL au plecat afara, Lee Ah cu Baek si Luhan nu stiu unde sunt, au disparut de pe ringul de dans, probabil ca Lee Ah si Baek s-au dus sus, dar unde a disparut si Luhan? Uitandu-ma pin jur, am vazut-o pe Min Soo la bar si m-am dus langa ea si am luat-o repede la dans, tocmai ce incepuse una din melodiile mele preferate. Cand am luat-o de la bar, avea in mana un joint asa ca am fumat amandoi pana l-am terminat, de data asta simtind cum mintea mea incepe sa nu mai gandeasca lucid. M-am apropiat mai tare de ea, punandu-mi mainile in jurul taliei ei in timp ce ea si-a pus mainile in jurul gatului meu. Dupa cateva minute de dans, in toata agitatia aia a intrat cineva in mine impingandu-ma la cativa centimetri distanta de Min Soo. M-am uitat in ochii ei si dintr-o data am inceput sa ne sarutam.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum