Finally together.

606 29 8
                                    

              Capitolul 28 - Finally together

- Nam Joon, voi ramane aici.ii spun intr-un final lui Nam Joon.

- Serios? spune Nam Joon uitadu-se mirat la mine.

- Da, am decis sa renunt la serial si sa am grija in continuare de compania mea si cariera... ii spun zambind.

- Ma bucur asa mult! spune el sarutandu-ma si apoi luandu-ma in brate. M-a luat prin surprindere de parca era prima data cand facea asta.

- Cand vine menajera sa aranjeze totul? A intarziat deja 10 minute! ma enervez eu . 

- O sa vina ea. Acum spune-mi cum de ai decis sa ramai aici?

- Mi-am dat seama ca asta este mai bine pentru mine. ii spun eu lasandu-mi privirea in jos,doar nu puteam sa ii spun " stii a venit Sehun la mine si el m-a convins", sigur banuia dupa altceva, asa ca am evitat adevarul.

- Chiar este mult mai bine. Ne vom vedea mai des, ce binee! se bucura el, eu oferindu-i doar un mic zambet in schimb.Au venit toti din EXO,BTS, Big Bang, CL si cativa din angajatii mei, adica magerul si stilistele baietilor. Am incercat sa fac o petrecere de genul cum era obisnuita in LA insa nu prea am reusit cu unii. Adica in nici un caz nu a fumat nimeni nici un gram de iarba, nimic ilegal... insa s-a baut mult! Am iesit afara pe terasa din spate cu NamJoon, Lee Ah, Baek, Sehun, CL si Chanyeol. 

- Min Soo esti cea mai buna! Ce bine ca te-ai intors. spune Chanyeol razand, dandu-ne toti seama ca trebuie sa il ducem mai repede acasa sau undeva sa doarma. 

- Ce ne-am fii facut daca nu era Sehun? spune Chanyeol fiind chiar inconstient sau cumva a facut asta intentionat? Privirea lui Lee Ah s-a indreptat fix spre mine si Nam Joon cand a spus asta, punandu-si mana pe umarul lui.

- Chiar? Ce ne-am fii facut fara Sehun? spune Nam Joon incepand sa rada si uidandu-se la mine. Privirea lui imi strapungea inima, i-am evitat cat mai mult privirea insa nu puteam sa ascund totul. Lee Ah se pare ca ma ajuta.

-  Inca nu inteleg cum de te-a convins asa repede Sehun. spune Lee Ah, facandu-ma sa imi intorc privirea spre ea, privind-o infricosator. 

- Doar a rugat-o sa nu mai dea auditia si ea gata a acceptat. De ce nu ne-am gansit sa il ducem mai demult pe Sehun acolo? se amuza Chanyeol in continuare, eu oftand ciufulindu-mi parul cu mana, baiatul asta chiar vrea sa ne certam. 

- Incetati! spun eu cu lacrimi in ochii, plecand repede in casa, in camera mea. Mi-a ajuns deja, deveneau din ce in ce mai enervanti, stiind ca Nam Joon este ranit prin toate cuvintele.

~Sehun~

- Am inteles aluziile, inteleg ca nu vreti sa fie cu mine.... Dar se pare ca ati suparat-o! spune Nam Joon facandu-si griji pentru Min Soo, insa nu s-a dus dupa ea. 

- Du-te si vorbeste tu cu ea, pe noi nu ne va asculta. imi spune Lee Ah lui Nam Joon, impingandu-l usor. 

- Eu? Nu, nu trebuie sa ma duc eu. Sehun, impacate cu ea! imi spune Nam Joon facandu-ma sa raman uimit, ce tot spune baiatul asta?

- Ce? Nu... Ai inteles totul gresit. ma apar eu, crezand ca doar este ametit si nu stie ce fac sau ma pune la incercare. 

- Nu am inteles nimic gresit. A suferit mult dupa tine, mi-a povestit totul. Si chiar cred ca inca tine la tine. imi spune el serios.

- Atunci de ce ai fost cu ea? De ce nu ai lasat-o sa se intoarca la Sehun asa cum trebuia? il intreaba Lee Ah.

- Pentru ca si eu am tinut la ea si inca tin. Dar stiu ca ea va fii fericita langa tine asa ca te rog ai grija de ea! spune el, usor ingrijorat, dupa se ridica ne saluta si pleaca. 

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum