Minhun.

750 39 2
                                    

                  Capitolul 14 - Minhun.

Stateam foarte mult cu Sehun, a stat la mine cat ceilalti au fost in New York, in ziua in care trebuia sa se intoarca am decis sa ne distram. Casa mea era o ruina, de la bucatarie pana la dormitor. Cate batai cu mancare, cu perne si chiar cu obiecte, chiar ne-am distrat. In general in toata casa rasuna muzica data la maxim. Revenind la ziua in care se intorceau cu totii, stateam cu Sehun ne uitam la un show foarte amuzant, el statea in fund pe canapea putin intins si eu cu capul pe picioarele lui, intinsa pe canapea. Noi radeam acolo, dar din fericire am auzit soneria si m-am dus repede sa vad cine este. Erau Lee Ah si Baek.

- O doamne, Lee Ah si Baek du-te pleaca undeva de aici. spun eu panicandu-ma.

- Inca vrei sa ne batem joc de ei? se amuza Sehun ridicandu-se.

- Da, vreau sa fie un adevarat soc cand vor afla. Du-te undeva de aici, nu-i mai pot lasa sa astepte.
Sehun fuge repede in baie. Iar eu le dau drumu la usa.

- De ce ai raspuns asa greu? ma intreaba Lee Ah imediat ce deschid usa.

- Ma puteti lasa in pace? Chiar nu am chef de nimeni pe aici... spun eu stand in dreptul usii oarecum nelasandu-i sa intre.

- Haide sa vorbim spune Lee Ah dandu-ma la o parte si intrand in casa.  Aaaa, ce s-a intamplat aici? tipa Lee Ah speriata.

- A avut loc vreu razboi sau ai dat o petrecere fara noi? intreaba Baek dupa ce arunca si el o privire.

- Nu am avut chef sa curat pe aici.

- Dar cum ai facut dezastrul asta? Serios vorbind... imi spune Lee Ah parand socata, voia sa ii spun adevarul? Pacat ca nu puteam, defapt nu voiam.

- Nu stiu, am fost nervoasa si am aruncat cu ce am prins... spun eu dupa un timp de gandire.

- Ce ai cautat tu in bucatarie? ma intreaba Lee Ah socata si amuzata si acelasi timp.

- Mai nou stiu sa gatesc.

- Ai aruncat si cu mancarea? Ai inebunit?

- Ahhh, serios..parca esti mama! Lasa-ma in pace. Ma asez pe canapea iar Lee Ah se uita peste tot. Ma tot ingrijoram sa nu intre in baie. Stai unde este Baek? Cand il vad iesind din dormitorul meu.

- Hmm, ce-i cu asta? spune el aratand un tricou. Aoleu este a lui Sehun, ma duc si il iau repede srangadu-l tare in brate, sper ca nu am parut chiar asa ciudata, desi ei asa ma priveau.

- Min Soo deja ma sperii. Spune-mi ce s-a intamplat aici. ma priveste banuitor Lee Ah.

- Nimic. Ce sa se intample? fac eu pe nevinovata.

- Al cui este tricoul acela si ce cauta in dormitorul tau? Min Soo te rog nu imi spune ca...

- Iaaa, ai inebunit? Este...este a lui Ji Yong, ok? scot eu repede o minicuna destul de credibila.

- A fost aici?

- Da a fost aseara pe aici si l-am murdarit cu mancare si a trebuit sa-si schimbe tricoul. continui eu minciuna fara sa stiu de unde mi-a venit asta pe moment.

- Si de ce nu voiai sa imi spui adevarul? V-ati impacat? contiuna ea cu intrebarile enervante.

- Nu, nu! Suntem doar prieteni. Mi-a facut o mica vizita.

- Te rog sa ne ierti Min Soo pentru ce s-a intamplat in New York. spune Baek.

- Nu stiu daca o sa pot. A trebuit sa stau o seara intreaga cu Sehun. par eu suparata, dar cu greu ma abtineam sa nu incep sa rad, chiar sunt o actrita buna.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum