Disappointment

740 42 0
                                    

             Capitolul 8 - Disappointment


~Lee Ah~


Am inceput in sfarsit filmarile, am asteptat asta foarte mult. Am intrat increzatoare pe platourile de filmare, bineinteles insotita de Baekhyun. Era o multime de oameni acolo si toti faceau cate ceva si ma salutau. Mergand linistita pe acolo in cautarea regizorului ma busesc de cineva.

- Scuze, scuze! spun eu uitandu-ma la baiatul in care intrasem si observ ca era Shi Yoon asa ca ma blochez putin.

- Ahh, Lee Ah! Este doar vina mea, iarta-ma! Ma bucur asa mult sa te cunosc in sfarsit. spune el. Shi Yoon era o persoana asa energica, m-a luat asa tare in brate isi imi zambea foarte dragut.

- Shi Yoon si eu ma bucur sa te cunosc! ii spun zambindu-i inapoi.

- Sper sa lucram bine impreuna. adauga el, privindu-ma foarte dragut in continuare. Baek observa asta si se baga ca o diva ce este, in fata mea si il saluta pe Shi Yoon.

- Eu sunt uimitorul prieten al lui Lee Ah, Baekhyun! se prezinta el superficial facandu-ma sa rad.

- Haha! Eu sunt Shi Yoon, ma bucur sa te cunosc. Tu faci parte din trupa aceea, EXO, nu? il intreaba el curios. 

- Exact. Acum Shi Yoon sa ai grija de Lee Ah, sa manance bine si sa nu fie prea obositor totul pentru ea. ii spune Baekyun foarte grijuliu, dar in acelasi timp amuzant. 

- Am inteles.

- Oppa, acum poti pleca. Sunt bine! ii spun eu, el dandu-mi un pupic si pleaca la repetitii.

- Foarte amuzant Baekhyun. Cred ca este foarte fericit langa tine. spune Shi Yoon dupa plecarea lui Baekhyun.

- Orice persoana care ma cunoaste este fericita. O sa vezi si tu asta! 

- Sunt sigur ca o sa ne intelegem bine. imi spune el atat de zambitor, el zambeste prea mult intr-adevar.

- Eu trebuie sa filmez prima scena, l-ai vazut pe regizor? il intreb uitandu-ma in jur, neobservandu-l pe regizor. Imi explica Shi Yoon unde il pot gasi si plec acolo. Am filmat destul de mult astazi, dar eram perfect in forma pana la sfarsit, chiar adoram sa stau in fata camerelor si sa joc. M-am simtit minunat, am cunoscut oameni minunati si mi-a placut atat de mult. Si am uitat de Shi Yoon care era atat de frumos si amuzant, era mult mai ok decat ma asteptam eu.


~Min Soo~
Timpul a trecut destul de repede si in sfasit a venit marea zi. Astazi are loc marea deschidere a companiei MS. Eram asa entuziasmata. Prezentarea o pregatisem foarte dragut. Modelele masculine desigur au fost cei din EXO iar pentru modelele feminine desigur ca am ales cele mai frumoase modele, printre care si Lee Ah care defila la sfarsitul show.ului cu Baekhyun. Ma pregateam, incercam sa imi aleg un colier cand simt doua maini calde cum imi ating delicat umerii goi, tresar dupa ma intorc si il sarut.

- Voiai sa ma sperii? il intreb pe Ji Yong.

- Incerc asta mereu, dar nu reusesc... imi spune amuzat luand o punga de cadou de jos si dupa intinzandu-mi-o.

- Un cadouu? ma entuziasmez eu, rochia nelasandu-ma sa ma agit cat de mult eram obisnuita. 

- Este o zi speciala pentru tine si ma gandeam ca o sa-ti placa un mic cadou. imi spune el timid. In interiorul pungii era o cutie dreptunghiulara, neagra. O scot incet de acolo si o deschid.

- Omoo! Cumva mi-ai citit gandurile? Chiar un colier cautam acum. ii spun eu luandu-l in brate.

- Si se potriveste perfect cu rochita ta minunata. Ai spus ca o sa ma uimesti dar nici chiar asa. Este atat de superba! ma asalteaza el cu complimente, era creatia mea normal ca era superba. 

- Multumesc multt! spun eu dandu-i o imbratisare scurta.

- Haide sa ti-l pun eu. imi spune el luandu-l din mana mea. Il pune incet pe gatul meu, transmitandu-mi un fior prin tot corpul, il prinde dupa simtindu-i buzele sarutandu-mi incet umarul ceea ce face fiori sa treaca prin tot corpul meu. 

- Sunt putin emotionata... ii spun eu, el punandu-si bratele in jurul meu.

- Wow, wow! Min Soo emotionata, pot sa-ti fac o poza? se amuza el, eu impungandu-l putin, amuzata deasemenea. 

- Hei, nu mai rade. Haide sa mergem! ii spun eu luandu-l de mana. Ne-am urcat in masina si am plecat, tot eram agitata, dar nu ii mai spuneam lui Ji Yong pentru ca radea din nou de mine. Cand am coborat din masina pur si simplu nu mi-a venit sa cred cati reporteri erau acolo. Eu eram imbracata intr-o superba rochita alba cu un model foarte interesant dar totusi simplu, negru. Toti reporteri au sarit pe mine si GD facandu-ne o multime de poza si punandu-mi cateva intrebari. Cum am intrat in sala in care avea loc prezentarea, Chanyeol a venit foarte panicat la mine.

- Sehun lipseste, nu stiu unde a disparut. Nu putem da de el. imi spune foarte panicat Chanyeol.

- Ceee? Cum poate sa imi faca una ca asta? Mai sunt 30 de minute pana incepe prezentarea! ma enervez eu. Deja eram foarte agitata si in primul rand suparata pe Sehun, stiu ca l-am suparat de atatea ori dar nu credeam ca o sa-mi faca asta... sigur era totul intentionat.

- Oppa du-te tu repede si schimba-te in hainele pe care trebuia sa le prezinte Sehun. ii spun eu lui Ji Yong. Pentru el nu a fost deloc greu sa faca asta in locul lui Sehun. Era deja obisnuit, asa ca am rezolvat totul la timp.


~Sehun~
Pe la ora 4 pm, tatal meu m-a sunat. Mama a avut un accident de masina asa ca am plecat imediat la spital. Baietii erau la repetitii asa ca nu m-au vazut cand am plecat, eu eram atat de panicat incat am uitat sa le spun ca plec si mi-am uitat si telefonul pe pat. Am stat la spital pana s-a trezit mama, totul a fost bine pentru ea. Dupa m-am dus acasa sa ma schimb era deja 8:30 pm iar la 9 pm incepea prezentarea, totusi m-am grabit cat am putut de tare. Nu am avut noroc, cand am ajuns prezentarea deja incepuse. Sigur am dezamagit-o pe Min Soo asa ca nu voiam sa dau ochii cu ea, asa ca am plecat acasa.

~Min Soo~
Prezentarea a fost un mega succes! Baekhyun si Lee Ah au facut putina atmosfera. Tot ce am pus la vanzare s-a vandut in aceea seara. Eram in culmea fericirii. Luni am planificat sedinta foto a baietilor. Au venit totii, adica si Sehun. Eram extenuata, tot in aceea zi am avut si deschiderea magazinului si eram foarte obosita, asa ca facuse cea mai mare greseala sa dea ochii cu mine acum.

- Tu ce faci aici? Pleaca imediat! spun nervoasa aratandu-i iesirea. 

- Min Soo stai sa iti explice, nu a putut venii pentru ca a avut o problema. imi  spune Chanyeol lasandu-mi mana in jos. 

- Nu imi pasa. Din cauza lui toata prezentarea putea fi un dezastru. Ai promis ca vii. Stiu ca ma urasti dar nu trebuia sa imi faci una ca asta. continui eu sa tip la el.

- Min Soo, asculta-l ! imi spune Suho.

- Vreau sa plece in momentul acesta. Ji Yong deja i-a luat locul. spun eu pe un ton coborat acum, vrand sa plec de acolo.

- Lasa nu trebuie sa explic nimic. Da am facut totul intentionat. Oricum am lucruri mai interesante de facut. spune si el ceva intr-un final, plecand imediat.

- Min Soo, calmeaza-te! spune GD vazandu-ma cum ma tot invart in cerc.

- Cum sa ma calmez? Nu il mai suport pe baiatul acela. Am incercat sa ma inteleg cu el, chiar am incercat. Dar este imposibil! 

- Poate trebuia sa il asculti, poate chiar avea un motiv. imi spune el intelegator, vrand sa ma calmeze.

- Nu avea nici un motiv. Si poate sa faca ce vrea, poate chiar ar trebui sa ii multumesc. Tu esti mult mai bun decat el. ii spun eu adaugand un mic zambet.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum