It's not ok!

599 27 3
                                    

              Capitolul 24 - It's not ok!

Iaaa! Acum se intalnea cu Irene? Haha! De parca eu nu as putea iesi cu Nam Joon. L-am sunat imediat si ne-am intalnit in cafeneaua mea preferata. Ce sa vezi peste 15 minute apar si Sehun cu Irene, lool!

- Uite-l pe Sehun, spune-i sa stea cu noi la masa. imi spune Nam Joon, de parca nu ar stii ca suntem certati si ultimul lucru pe care l-as face este acesta.

- Ahh, nu mai vorbesc cu el... spun eu dupa ce am sarit pur si simplu cand am auzit ca fix aici au venit. S-au asezat in partea cealalta a localului dar totusi ne vedeam perfect.

- Fata aceea este cumva Irene? ma intreaba el privind atent spre cei doi.

- Da...

- Este chiar draguta!

- Meah...mie nu imi place. Este prea mica de inaltime si nu se imbraca bine.

- Haha! Ok, ok cum spui tu, nu este deloc draguta. Revenind, o sa iau eu biletele pentru sambata seara, ok?

- Da, da! Si cine vine pana la urma?

- Suga, V si J-hope cu prietena lui. imi spune el.

- Ahh, de ce nu vin toti? il intreb trista, chiar m-am atasat de toti si imi sunt foarte dragi.

- Au alte planuri... dar totusi este posibil sa treaca pe acolo.

- Ok! O sa ne distram. ii zambeam non stop lui Nam Joon, iar Sehun tot tragea cu ochiul la mine.

~Sehun~
Cand am intrat in cafenea si am vazut-o pe Min Soo nu stiam ce sa mai fac. Stiam ca este cafeneaua ei preferata dar totusi nu ma asteptam sa o gasesc acolo... sau poate tocmai de aceea am ales locul acela, ce prostii vorbesc...Defapt este bine asa, trebuie sa ii arat ca am trecut peste asa ca Irene imi era de foarte mare ajutor. Nu ma puteam abtine sa nu ma uit la ei, o vedeam perfect pe Min Soo cum ii zambea asa frumos lui Nam Joon, eu incercam sa fac acelasi lucru cu Irene dar mai mult eram nervos si ma pierdeam in conversatii.

- Nu te mai uita asa la Min Soo. imi spune ea razand.

- Ce? Ce tot spui? Nu ma uitam la Min Soo.

- Ahhh, serios! Este atat de evident. Du-te si vorbeste cu ea!

- Uaaa, nu am ce vorbi cu ea. spun eu revoltat precum un copil de gradinita.

- Vrei sa o faci geloasa?

- Nu.. Nu vreau nimic. Nu imi pasa ce crede ea.

- Te pot ajuta. Haide uita-te la mine si zambeste! Acum stai mai aproape de mine ca si cum ne-am saruta. imi spune ea de parca s-ar fi gandit zile la acest plan.

- Stai! Daca ne vede vreun reporter?

- Te panichezi degeaba, sper sa se uite si ea acum! spun ea. Am facut exact ce mi-a spus Irene, dar nu stiu daca a vazut. Nu dupa mult timp am plecat, iar spre iesire a trebuit sa trecem pe langa ei. Irene ma opreste in dreptul mesei lor, ma tinea strans din mana.

- Min Soo, eu sunt Irene! Chiar ma bucur sa te cunosc personal. spune ea intinzand mana spre ea, dar Min Soo se uita cu dezgust spre ea.

- Vrei autograf? o intreaba ironic.

- Nu... doar voiam sa te cunosc. Sunt noua iubita a lui Sehun si cred ca trebuie sa ma cunosti.
Ce a spus ea acolo? Chiar stie sa faca pe cineva gelos... dar ce spun eu, lui Min Soo parca nici nu ii pasa, se comporta indiferent si linistit.

- Aha, ok! Dar nu imi pasa. spune ea indiferenta chiar amuzandu-se pe seama copilariilor lui Irene chiar si mie mi-au displacut.

- Ma bucur ca te-ai oprit aici, dar poti pleca! adauga Nam Joon, uitandu-ma urat spre el deoarece era la fel de arogant ca si Min Soo.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum