Capitolul 11 - The best plan
~Min Soo~
Uaaa! Daca eram in locul lui Lee Ah fetita aceea nu scapa asa usor. In fine nu imi pasa, a venit si Sehun in bucatarie asa ca am plecat si eu acasa. M-am dus acasa si dupa am inceput sa pictez mai nou si pictam. Pe la 11 pm vine cineva la mine. Era G Dragon cu un buchet de flori si un cadou.
- Hei, scumpa mea iubita! Ce faci? ma intreaba imbratisandu-ma.
- Hei, ce faci la ora asta aici? Pune cadoul acolo. spun eu indreptandu-ma spre bucatarie si aratand cu mana spre o masuta.
- Nu pot sa vin cand vreau la iubita mea? ma intreaba el suparat.
- Trebuia sa ma suni inainte. Sunt foarte obosita si as vrea sa dorm. ma plang eu.
- Nu te uiti ce cadou ti-am luat? ma intreaba curios.
- Haine sau accesorii, imi faci un astfel de cadou odata pe saptamana...
- Pai altceva nu iti place. Ce cadouri ai vrea sa iti cumpar?
- Dar nu am spus nimic... doar stii ca ador cadourile tale. spun eu rascolind intr-un sertar.
- Tu chiar nu te simti bine deloc... nu esti in regula. Nu iti pasa ce cadouri primesti, abia iesi din casa, inafara de companie stai doar in casa si mai fumezi si toata ziua. Ce se intampla cu tine? ma intreaba el devenind chiar ingrijorat.
- Vrei si tu? spun eu foarte linistita, intinzandu-i pachetul. GD ia una si si-o aprinde si el linistit. Se tot plimba prin camera de colo colo.
- Stai jos, o sa ametesc eu daca te mai rotesti mult.
- Ma ingrijorez pentru tine, ok? De la o vreme abia ne mai vedem pentru ca tu nu ai chef... imi spune facandu-ma sa inteleg ca s-a plictisit de mine.
- Stai, stai! O sa fac eu asta... Ji Yong oppa, nu mai merge nimic intre noi si ar fii mai bine sa terminam totul...
- Stai, eu nu voiam sa spun asta. Tu chiar vrei sa ne despartim? spune el mirat.
- Pai vad ca te plangi aici... ii spun eu suparata, chiar credeam ca asta urma sa imi spuna.
- Deci oricat de mult am incercat sa te fac sa tii la mine, nu am putut. Esti cam rece si nu este chiar ok. Eu sincer am tinut la tine si inca tin, nu stiu de ce.. imi spune el, facandu-ma sa ma simt cam prost.
- Si eu am tinut la tine, dar nu m-ai dat peste cap...Vreau sa stau singura acum. ii spun eu lasand tigara in scrumiera.
- Bine! Ai grija totusi cu atat de multa singuratate... si pleaca. In aceea seara am plans foarte mult si nu din cauza lui GD, nu tinusem asa mult la el si nu prea imi pasa ca ne-am despartit. Plangeam pentru ca asa simteam eu, lacrimile care imi inundau fata parca nu se mai opreau. Am inceput dintr-o data sa ma gandesc la Sehun si nu stiam de ce, lucrul acesta ma nelinistea si mai tare. Am inceput sa beau whiskey si pana la 4 am cand am adormit am terminat-o aproape pe toata. Am dansat toata seara, muzica era la maxim si alergam dintr-o camera in alta. La un momendat m-am aruncat in pat si am inceput sa tip la un Sehun imaginar : Iaaaa, tu nenorocitule mic. O sa te omor intr-o zi, aishh! cum poti sa te comporti asa cu mine? Cine te crezi tu? Ma placi? Tu ma placi? Imposibil, arogantuleee! Defapt sunt Min Soo, toti baietii ma plac. Eu te urasc. Cine te crezi tu Superman sa te bagi mereu in problemele mele si sa ma salvezi? Vrei sa pari o persoana buna? Uaaa, ce nesuferit, prefacut. A doua zi m-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap. M-am ridicat din pat mi-am facut un ceai, m-am aranjat putin si am iesit afara sa ma plimb putin. Nici nu ies bine din casa si ma intalnesc cu Lee Ah.
CITEȘTI
Wonderful life (EXO fan fiction)
Fanfiction"Viata este minunata oricat de multe probleme am intampina in decursul acesteia." mereu gandesc asa si asa ar trebui sa gandim cu totii. Aceasta poveste nu este doar pentru fanii kpop. Sper sa va placa si astept cat mai multe pareri despre cum as pu...