Smut!

605 21 6
                                    

          Capitolul 38 - Smut! 18+

Deci am fost in club cu Lee Ah, Chanyeol, Baekhyun, Suho, CL, Xiumin si Mino. Nici nu am ajuns bine si distractia deja a inceput. Suho, Xiumin si Mino deja s-au pierdut prin multime. La putin timp dupa e am ajuns, telefonul meu a inceput sa vibreze si cand m-am uitat sa vad cine suna, era Mark. Nu am mai vorbit de mult cu el, oare ce i s-a intamplat? Ma duc repede afara pentru a putea vorbi cu el.

-Babe, ce faci? Unde esti? ma intreaba el.

-Iaa, Mark ce e cu tine de ma suni? il intreb putin ingrijorata.

-Sunt in Seoul! Si vreau sa ma duc intr-un club bun, ce imi recomanzi? ma intreaba razand.

-Serios?! Si eu sunt acum intr-un club, iti trimit adresa printr-un mesaj si te astept la intrare. ii spun entuziasmata.

-Bine, babe! imi spune, inchizand telefonul.

I-am trimis imediat mesaj cu adresa clubului, iar dupa 2 minute de asteptat am simtit o mana pe umarul meu, era Chanyeol.

-Min Soo, ce faci aici? O sa ingheti de frig, haide inauntru. imi spune luandu-ma de mana.

-Nu o sa-ti vina sa crezi, Mark este in Seoul si o sa ajunga si el imediat aici. il opresc eu topaind.

-Cee? Mark? ma intreaba bucuros, chiar se intelegea bine cu Mark.  

-Daa, chiar imi era dor de el. sar eu in sus. 

-Ma duc sa iti aduc ceva, vei raci daca mai stai asa. spune el alergand repede in club.

Chanyeol s-a intors foarte repede cu haina lui, acoperindu-ma usor cu ea iar eu i-am zambit dulce. Dupa inca 10 minute a aparut si Mark, care m-a luat in brate. Am intrat foarte repede in club lui Mark placandu-i foarte mult ce vede. Cand ma intorc o vad pe CL apropiindu-se de noi cu un zambet larg. I-am facut cunostinta cu Mark, fiind 100% sigura ca se vor intelege foarte bine si asa a si fost. Nu a durat mult timp ca Mark a adus vorba despre iarba, eu vrand sa plec dar CL m-a tras tare de mana spunandu-mi:

-Iaa Min Soo, haide ne distram, macar odata, doar in seara asta. se plange CL.

-Mnuu, nu vreau sa afle Sehun si sunt cu totii aici. refuz eu, totusi tentandu-ma ideea.

-Iti arat ca ii voi convinge pe toti? spune ea atat de convinsa de ea.

-Mult noroc cu asta! ma amuz eu, stiind ca nu o sa reuseasca nimic.

Dupa, o vad pe CL cum fuge spre Lee Ah si ii spune ceva, probabil legat de acest subiect, iar spre surprinderea am vazut-o pe Lee Ah cu un zambet malefic pe fata si am mers repede spre ele. Lee Ah parea chiar incantata, ceea ce m-a speriat cel mai mult, dar sub nici o forma nu aveau ele cum sa ii convinga pe baieti sa faca asta dar le-am lasat sa incerce. Cand am vrut sa plec de langa ele, m-a strigat Lee Ah care mi-a spus sa ma ocup de Chanyeol, iar eu bineinteles ca nu le-am putut refuza. L-am cautat putin pe acolo, iar dupa ce l-am gasit m-am indreptat spre el cu un zambet larg pe buze.

-Ce este cu zambetul asta pe tine? ma intreaba razand.

-Oppa, am si eu o mica rugaminte la tine. Daca ma iubesti, o sa faci ce o sa iti cer eu acum. spun, fluturandu-mi genele.

-Hmm, cred ca stiu la ce te referi dar spune-o tu. Eu nu i-am mai spus nimic si am ramas pe ganduri, nestiind cum va reactiona. De cand l-am vazut pe Mark, am stiut ca o sa faci asta. Daca vrei sa iti dau voie si sa nu ii spun lui Sehun, este ok din partea mea dar vezi cum faci cu ceilalti. 

-Ooo, te iubesc! ii spun eu sarindu-i in brate. 

-Dar stii... spune el putin pe ganduri, uitandu-se in jos. Vreau si eu sa incerc. spune el de data asta cu zambetul lui specific pe buze. Eu bineinteles ca m-am bucurat si mai tare, oricum asta era planul, dar nu credeam ca voi reusi asa repede nici macar incercand. L-am luat pe Chanyeol de mana, ducandu-ne spre CL si Mark, asteptandu-o pe Lee Ah cu Baekhyun si Luhan, sa vedem daca a rezolvat ceva..sau nu.

Wonderful life (EXO fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum