Powrót

1.4K 51 0
                                    

Rose weszła do tak dobrze znanego przez nią budynku.Sporo czasu minęło odkąd tutaj była.Uroki posiadania rodziców, którzy postanowili jak najwięcej czasu spędzić z swoją córką.

Całe 4 miesiące spędziła w domu.Z jednej strony cieszyła się z bycia wolną od  całej nauki, kolegów, ale z innej chciała uwolnić się od ciężaru z jakim zmaga się i przede wszystkim zapomnieć o nim. Nie było to łatwe gdy przebywało się w domu, który budził tyle emocji i przeżyć.

Uśmiechnęła się widzą znane jej osóbki.Podbiegły do niej i przytuliły.

-Cześć laska.-Miażdżyły ją.

-Hej hej dusicie.-Odsunęła się lekko.-Jeśli chcecie abym żyła musicie bardziej uważać.-Celowała palcem w Rene.-Szczególnie ty.

-Cieszę się, że już jesteś nie masz pojęcia ile się wydarzyło.-Stella wachlował się ręką.

-Ismena w końcu się całowała.-Rose lekko otworzyła usta.Dziewczynie niezbyt spodobało się mówienie jej sekretu, bo zasłoniła usta zdrajczyni i odciągnęła od reszty.

-Dużo mnie ominęło.-Z rozbawieniem patrzyła jak dziewczyny nawzajem krzyczą na siebie i machają rękami we wszystkie strony.

-Oj dużo, dużo.-Kręciła głową z rozbawieniem.Cały korytarz zamarł nie było już tak głośno jak kilka sekund temu.Rose zdziwiło to zerknęła w kierunku gdzie wszyscy patrzyli.Wywróciła oczami i założyła ręce na piersi.Kendji skanował wzrokiem każdą jej część ciała, szczególną uwagę poświęcał twarzy.Przeszedł obok niej lekko dotykając jej pleców.Drań.

Zagryzła policzek od środka.Specjalnie to  zrobił.Jeśli ona musiała wrócić to i również on.

-Jeszcze dwa miesiące i koniec roku.-Zachichotała Stella będąc przy jej boku.

-Ile?-Obróciła się do niej.

-Dwa miesiące.Szkoda,że muszą odchodzić takie ciacha, będzie mi ich brakować.-Złapała się teatralnie za serce.-Swój smutek będę topiła w morzu Czerwonym w Egipcie.-Uśmiechnęła się.

Jeszcze dwa miesiące, a ona miała tyle zaległości.

************************************************************

Jeszcze tylko kilka rozdziałów i koniec 




CriminalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz