Śledztwo

3.4K 114 0
                                    

Szybko oderwała się i spojrzała na osobę przed nią.Nawet nie spostrzegła kiedy w pokoju zapanowała ciemność.Wciąż czuła jego obecność, ale nie mogła dostrzec jego twarzy.

Poczuła jak ogarnia ją gniew.

-Kim ty właściwie jesteś!?-Wrzasnęła próbując przekrzyczeć głośną muzykę.

Nikt nie odpowiedział.Zagryzła wargę i złapała osobnika za koszulę.

Wyczuła perfumy.Mocne i bardzo drażniące.Kichnęła, a nieznajomy wyrwał się z jej uścisku.

Oparła się o ścianę i kichała.

Znalazła ją Nicol, która zaraz potem odwiozła do domu.

Na kanapie siedzieli Smithowie lecz nic nie powiedzieli gdy zobaczyli Rose.Pani Smith rzuciła na nią okiem i zaraz potem wróciła do lektury.Pan Smith natomiast siedział obok swej małżonki i przeglądał gazetę nawet nie podniósł wzroku.

Przeszła obok nich i weszła na schody.

Korzystając z nieobecności Kendjiego weszła do jego pokoju.

Westchnęła gdy zobaczyła mnóstwo ubrań na środku.

Przeszła obok kupki ciuchów i podeszła do biurka.

Przeglądała leżące na nim papiery.

Zaciekawiła ją pewna niebieska teczka podniosła ją i zajrzała do środka.

Szeroko otworzyła oczy gdy zobaczyła czerwony drukowany napis.

Postępowanie karne

Ciekawość wzięła górę i wyciągnęła śnieżnobiałą kartkę z teczki.

Z związku z odnalezieniem niezbitych dowodów jesteśmy zmuszeni nałożyć na pana Kendjego Smith areszt oraz nakaz zgłaszania się i meldowania do najbliższego komisariatu.

Co on takiego zrobił.

Mnóstwo listów i papierków, które Rose nie chciała czytać.Rzuciła teczkę spadła na ziemię.Dziewczyna schyliła się żeby ją podnieść i zobaczyła kilka słów, które zwróciły jej uwagę.

Areszt domowy

Poprawczak

Grzywna

Szybko wrzuciła teczkę do szuflady i usiadła na łóżku.Schowała ręce w dłoniach kiedy poczuła coś twardego.Podniosła się i odkrywała kawałek pościeli.

Otworzyła usta i próbowała powstrzymać krzyk.Zakryła usta dłonią i spoglądała na pistolet.

Po co nastolatkowi broń?

Zakryła wszystko dokładnie poprawiając żeby nie było znaczących zmian.

Drzwi do pokoju otworzyły się.

No to teraz wpadła.




CriminalOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz