Selam millet! Ben-
"Seraaa!"
Bi saniye açılışı yapıyoruz şurda!
"Ne vaar?"
"Melahat karısı seni çağırıyor!"
"Yine mi lan!"Melahat bizim yurdun müdürü.
Biz ona kısaca 'Meloş' diyoruz. Yav o değilde suç işlesem çağırıyor, işlemesem yine çağırıyor.
Neyse gidelim bakalım derdi neymiş.Kapının önüne gelince saygı kuralları gereği tıklatıp daldım içeri. Şey dalma kısmını o kurallarda görmeyebilirsiniz.
"Beni çağırmışsınız."
"Kapı tıklatmak nedir bilmez misin evladım sen?"
"Tıklattım ama o kulaklık kulağınızda olduğu sürece beni duyamazsınız."Ehem ehem, haklıyım ama dimi?
"Bana laf yetiştirmeyi bırak da yine ne haltlar karıştırdın itiraf et bakalım!"
"Bu sefer hakikaten bir şey yapmadım ya!"
"Tabi tabi tuvalette sigara içen de bendim zaten."
"Madem biliyorsunuz.. bi dakika ya ben içmedim ki!"
"Kim içti o zaman?"
"Bunu kim uydurduysa o içmiştir!"
"Gel bakalım sen buraya, aç ağzını."Bu taktik eskimedi mi ya?
Her neyse ben içmedim. O kadar!Ağzımı açtım, koklamaya çalıştı ama grip olmuş bide bana artislik yapıyor.
"Al işte naneli sakız kokuyor, içmişsin demek!"
"Sakız sevmem müdüre hanım çenemi yoruyor ama sizin burnunuz açılacaksa verin, ben çiğneyim siz koklayın."Bu nasıl bir teklifti lan?
"O niye?"dedi kafasını geri çekerken.
"Tıkalı burunlara son teknolojiymiş."Öyleymiş.
Kızaran suratı burnuyla aynı rengi alınca ona apayrı bir hava kattı.
"Dua et de suçüstü yakalamayım seni yoksa şimdi ki gibi kolay kolay bırakmam!"
"Saygılar müdürüm."Odadan çıkarken bilmem kaç kez saydırdım içimden.
Ama şimdi bunu kimin yaptığını bulmaya gelmişti sıra!
Koridorları hızla yürüyerek bizim odaya geldim, burda kimseden şüphelenmiyordum ama yinede ağızlarını aramak da fayda vardı."Kim ispiyonladı lan beni!"
Herkes aval aval önce bana sonra birbirlerine baktılar. Ardından Mine yanıma gelip;
"Kim niye ispiyonlasın seni kanka?"
"Ne biliyim ben!"Mine ile birlikte birkaç odayı kontrol ettikten sonra, elinde oyuncak ayısını tutan küçük bir kız yanımıza geldi.
"Özür dilerim." dedikten sonra ağlamaya başladı.
Mineyle birbirimize bakarken kız yanımızdan koşarak ayrıldı.
Peşinden gittik ama bulamadık."Kanka sen devam et ben çok sıkıştım."
"Tamam ben hallederim."O odaları gezerken ben de tuvalete girdim. Tam işimi bitirip çıkıyordum ki birtakım sesler işittim.
"Bana bak küçük kız, eğer bizi ifşa edersen birdaha bunu alamazsın."
Noluyor lan!
Kapıyı hızla açarken gerizakalı kız neye uğradığını şaştı.Elindekini görünce sinirlerime hakim olmakta zorlanıp yumruklarımı sıktım.
Kızı astım ilacıyla tehdit etmiş insan kılıklı şitan!"Elindekini kıza ver çabuk!"
"Vermezsem nolur?"
"Bence ver sen,yoksa ne olacağını tahmin etmesi zor olmaz."Kız söylediklerim üzerine yavaşça yutkunup elindekini küçül kıza verdi.
Kız tuvaletten çıkarken açılan kapıyla Mine'de içeri girdi."Kanka kız-
"Gel gel yılanın başı burada!"Bizi iki kişi olunca bu bir korktu tabi.
"Dökül bakalım!"
"Ben bir şey yapmadım. Gülçin söyledi her şeyi. O küçük kıza seni ispiyonlamasını yoksa bir daha ilaçlarını ona vermeyeceğini söyledi."
"Bak bak yılana bak seen!"diye söylendi Mine kendini tutamayıp.
"E sende onun suç ortağısın öyle mi?"
"Onların dediklerini yapmazsam..."
"Nolur yapmazsan?"
"Kanka bırak şunun ağzını burnunu kırayım ya!"
"Sakin ol Mine, kız anlatıyor işte."
"Annemden kalan defterim vardı onu alacaklarını söylediler."
"Tamam sen de ağlama biz onun icabına bakıcaz. Bir daha da seni böyle pis işlerine alet etmek isterlerse beni bul. Adım Sera. Üst kat ikinci oda."Çok kafiyeli oldu hea!
Tuvaletten çıktıktan sonra o kızı bulmak için merdivenleri inmeye başladık.
"Adım Sera, üst kat ikinci oda felan bir kartın eksikti kanka!"
Mine'nin söylediklerine küçük çaplı bir kahkaha fırlattım.
"Kim lan bu Gülçin? İkidir ismini duyuyorum.
"Yeni gelenlerden kanka."
"Şu geçen gün dövdüğümüz kızlar mı?"
"Yok kanka o gün ordakiler buna ötmüş demek ki. Ha ben şeyi sormayı unuttum seni niye çağırmış Meloş"
"Biz geçen gün niye kavga ettik kanka?"
"Bizim yumurcakların katında sigara içiyorlar diye. De bunun yüzünden çağırsaydı bizide çağırırdı Meloş."
"Salaksın ama seviyorum kanka seni. Bak şimdi beni ispiyonlatmışlar o küçük çocuğa. Neymiş sigara içiyor muşum!"
"Haaa!"
"Sonunda jeton düştü ama yine olayı bilmeden arkamdan gelmeni taktir ettim."
"Her zaman agaa!"Koridorda gülerek ilerlerken birden başka gülüşme sesleri daha duyduk.
"Meloş harcamıştır şimdiye bizim salağı!"
"Tabi tatlım çekirdek gibi çitlicem o kızı bu daha başlangıç."
"Ne yalan söyleyim senin üstüne piskopat tanımıyorum Gülçin."Aha gökte ararken yerde bulduk bizimkini.
Ama kim kimi çitliyor göstercem ben sana.
Aniden çıktım karşılarına, ikiside mal mal suratıma baktılar."Tanıtırız o zaman. Onun üstüne tanıyacağın 'psikopat'.
Not:Multiye attıklarımın hepsi karakterler değildir. (Onları ayrıca belirttim çünki)
Sevildiniz♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRONİK PSİKOPAT (dewamke:)
Teen FictionHeyecan arama, heyecan seni bulur.Şimdi bu oyunu bizim tarzımızla oynayalım!