14.Bölüm👅

424 29 1
                                    

Ve ve veee.. Uzun bir aranın ardından aranıza döndüm kankilerim.

Bu bölüm de biraz uzun oldu, bayağı özlemişim yazmayı:)

E haydi o zaman bölüme geçelim!

Gözlerimi art arda bilmem kaçıncı kez kırptıktan sonra bu şahsiyetin o olduğuna nihayet emin olabilmiştim.

O kim çatlatma söyle felan dediğinizi duyar gibiyim ama biraz heycan olsun demi kxxjdnd

Salon sessizlik içindeydi resmen. Pek alışkın değilim ben buranın böyle sessiz olmasına ama herkes en az benim kadar merak ediyor olmalı kim kimi yiyecek bakalım.

Düdük ve başladı.

Huzurlarınızda iki saniye maç spikeri olacağım.

"Evet Taner yumruklarıya rakibini kendisinden uzaklaştırırken, rakibi sadece savunma yapmakla yetiniyordu."

Rakibi demişken: AYAZ

Asla şaşırmadık dimi, her şey çıkabilir.

Ama umarım katil çıkmaz.

Neyse devam ediyorum.

"Taner'den bir sağ bir sollu ataklar devam ediyordu."

Bundan zevk alıyordum. Hayır bilseydim boks yaptığını seve seve gider izlerdim dayak yiyişini.

O da ne?

Ayaz sonunda atak yapmayı başarabilmişti. Bu kez savunma görevi Taner'deydi.
Voov o da ney, Ayaz dur lan çocuk nefes alsın.

Ayaz böyle atak yapmayı nereden öğrendi?

Orda arkadaşın dayak yiyor sen burda eğleniyorsun be pü sana bi de Tanerci olacaksın.

Şşş rahat olun, bu Taner'in bilmem kaçıncı maçı ve ben ondan daha iyi biliyorum onun tekniklerini.

Taner bu çocu yer arkadaşlar.

- sera atasözü

Vee dediğim gibi de oldu, Taner, Ayaz'ın beklemediği bir anda yumruklarını tekrar konuşturmayı denedi ve şu an şarkı söylüyorlar.

1.round kazananı: Taner

Ya bu arada burası öyle tvlerde gördüğünüz büyük ringlerden değil ha, öyle kıyıda köşede bir yer. Yani böyle havalı spikerler falan yok ama buranın da sağlam misafirleri vardır. Ne zaman gelirsem geleyim değişmeyen suratlar falan. Özatle buranın da bir kitlesi var, bilin istedim.

5 dakikalık arada Fiko ile Taner' in yanına uçtuk.

Fiko eline havluyu alıp Taner'in terini kurulamaya koyuldu.

"Aslansın sen be, onlar nasıl kroşelerdi öyle!"

"Olum, abartılcak bişi yok be. Ama çocuğun cesaretini tebrik ettim doğrusu."

"Cümleten tebrik ettik kanka hiç şüphen olmasın." dedim araya girerek.

"Sera su getirsene bana ya."

"Emrin olur paşam."

Buz torbasından buzu alıp kafayı kaldırdığım sırada Ayaz ile göz göze geldim.

Napak bakak mı uzun uzun filmlerdeki gibi.
Sıçmalamayın.

Beni görünce nasıl bir yüz ifadesi takınacağını şaşırmıştı anlaşılan.

"Niye her yerdesin kızım sen?"

"Ne biliyim dayak yediğini görmek hoşuma gider diye düşündüm."

KRONİK PSİKOPAT (dewamke:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin