Uzun zaman sonra sizlerle olmak güzel..♥️Sinirle box torbasını yumruklamaya devam ediyordum.
Her kimsen bulacağım lan seni!
Babamın intikamını alacağım elbet!"Sakin ol Sera."
Gelen bizim çocuklardan Taner'di.
"Olamıyorum Taner. Babam aklıma geldikçe olamıyorum anlıyor musun?"
"Davut abinin intikamını alacağız. Yalnız değilsin. Kendi kendine savaşmayı bırak artık!"
Sinirle bir yumruk salladım suratına. Elimde box eldivenleri vardı. Şimdi anlamışsınızdır boşuna 'altın yumruk'demedim ben.
Altı yaşımdan beri boxla uğraşıyordum.
Babam ellerini sıktığı zaman kocaman yumrukları olurdu. Benim de olsun isterdim. İşte o zaman box eldivenleriyle tanıştım. Sonra kendimi zaten bu sporun içinde buldum.Taner sersemleyerek geri çekilirken soğumayan öfkemi onun üzerinde çıkarmaya devam ediyordum.
Bir yumruk daha sallayacakken bu kez engelledi beni.
"Öfken soğuyacaksa devam et hadi!"dedi.
Taner'i çocukluğumdan beri tanırım, babam çok severdi onu.
Nazmi abi babamın şoförüydü, o da onun oğluydu."Şu an soğuyacak gibi değil Taner, elimden bir kaza çıkmadan git derim!"
"İyi gidiyorum o zaman."
"Çabuk pes ettin, dayak yiyecek havanda değil misin yoksa?" dedim arkasından seslenerek.
"Başka zaman!"diyerek uzaklaştı yanımdan.
Box torbasıyla tekrar baş başa kaldığım şu dakikalarda onu biraz daha yumrukladıktan sonra azad ettim.
Eldivenleri çıkarıp bizim çocukların yanına gittim.
"Nabiyonuz dingil tayfa?"
Lan dingil falan dedim de Rıfat abi yoktur umarım.
Tabi ki büyüklerime saygım sonsuz."Hele şükür be kendine geldin demek!"dedi Vural.
"Gelemedim kardeşim ikimiz çok farklı yerlerdeyiz, boşver."
"İyi o zaman geç karşıma da alayım ifadeni."Masa tenisi oynuyorlardı ama hiç canım istemiyordu anasini satim.
"Başka zamaaan. Hadi ben kaçar."
"Ben bırakıyım seni."
"Sağol Taner, yalnız gitsem daha iyi olur."
"İyi madem dikkat et."
"Onlar dikkat etsin kanka, beni gören yolunu değiştirir biliyon."Onlar hep bir ağızdan gülüşürken onların gülümsemesine bende güldüm.
Ulan iyi ki varsınız bee..
...
Mahalleye gelmiştim ama garip bir şekilde beş dakikadır takip edildiğimi hissediyordum.
Mesela şu an hâla hissediyorum ve buna daha fazla dayanamayıp;
"Lan deminden beri peşimdesin yiyorsa çıksana olm!"diye bağırdım.
Kimsenin çıktığı falan yok anasini satim. Kendi kendime kuruntu yapiyom galiba.
Yoluma devam etmeye başladım. Bir kaç dakika oldu olmadı bir gölge belirdi tam böyle sağ çaprazımda.
Aniden arkamı dönmemle Serhat'ı görmem bir oldu."Lan mal mısın ne geziyon peşimde?"
"Bu saatte dışarda olursan, ben de gezerim başkası da gezer."
"Yok ben etrafta senden başka it göremiyorum. Hadi şimdi uza."
"Oo bakıyorum da yumrukların kadar çeneni de geliştirmişsin."
"Bak zaten canım sıkkın, git işine Serhat."
"Gitmezsem ne olur?"
"Aha bu olur."
Sol elmacık kemiğine bıraktığım yumruğumla hafif geriye doğru sendelerken, bir yumruk da o bana salladı.
Kafamı eğip yumruğunu sollarken, neye uğradığını şaşırarak sıktığı yumruğuna hayretle baktı.
Dudağımın kenarı alayla kıvrılırken ikincisini salladı ama ona elimle müdahale edip karnına dizimi indirmiştim.
Olduğu yerde karnını tutarken aniden cebinden bıçak çıkarıp bana doğru sallamaya başladı.
"Bela mısın olm indir o elindekini. Bak şeytan doldurur derler."
*Elindeki bıçak anasini satim, sakin ol.*
Aşırı sakinim. Sen bunu bilemezsin."Hadisene bunada yok mu bir numaran."dedi üstüme gelmeye devam ederken.
Olmaz mı ayıpsın. Daa ben gece gece elimi kana bulamak istemem yani.
"Lan sen büyüdünde adam mı bıçaklıyon? Bak sen, bak bizim sidikli Serhat'a bak sen. Gel lan bıçakla hadi. Sıkıysa!"
Dikkatini dağıtacam diye saçmaladım ama pek işe yaramış gibi görünmüyordu. O zaman benden günah gitti.
İyice yanıma yaklaştığında bıçağı üzerime doğru salladı ama iyi yırtmıştım.
Tekrar aynısını yaptığında elini havada yakaladım. Tüm gücümle engellemeye çalışıyordum ve bileğimi zorlamaya başlamıştım.
Tam o sırada ayağına çelme takıp yere düşürdüm. Vakit kaybetmeden elindeki bıçağı uzaklaştırdıktan sonra karnına ağır bir tekme indirdim.
"Bir daha tekrarlanırsa senin için iyi olmaz."dedim.
Arkamı dönüp çantamı bıraktığım yerden almaya yeltendiğim sırada biri son sesiyle haykırdı.
"Dikkat et!"
Yoklamayı alalım bakalımm!!
Burda mısınız Psikopat tayfaa??🤺🤺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRONİK PSİKOPAT (dewamke:)
Teen FictionHeyecan arama, heyecan seni bulur.Şimdi bu oyunu bizim tarzımızla oynayalım!