13.Bölüm👅

904 35 2
                                    

Ee sözümü tutarım o zaman🖤

Bir iki dakika beni burada nasıl bulduğuna dair şaşkınlık yaşasamda bekletmeden cevabını verdim.

"E et o zaman, su falan da dök hattâ!"

Ben bunun gibileri çok gördüm aga laf perisi bunlar.

"Pekii bodrumu açabilen bi anahtarının olduğunuu... Mesela Melahat bilse?"

Şimdi sıçtık.

Ben de diyorum bu kız nasıl buldu beni burada?

"Hmm burada olduğuna göre o anahtardan sende de olmalı."

"Malesef, ben öyle kapıyı açık bulunca bir bakayım demiştim sadece. Masumum yani."

Yüzünde böyle yarı alaylı, masumane bir ifade var ama bir görseniz nasıl yumrukluk anlatamam.

Bu arada Gülçin'den bahsediyoruz.

"Bana bak kızım sadede gel, git kime şikayet ediyorsan et ama bu gece aksiyon istemiyorum. Yarın falan bakarız. Ha bide her açık bulduğun kapıdan da girersen başına bela alırsın hadi eyv."

Güzel bi konuşma oldu, kendimi tebrik ediyorum.

Bizimki bi afalladı tabi böyle bir şey beklemiyordu nihayetinde. Az önce bana artislik taslayan halinden eser kalmayan bir şekilde;

"Ne yani korkmuyor musun?" diye sordu.

Hey yavrum hey korksaydık bu yola baş koymazdık aslanım.

"Bence sen burda vakit kaybedeceğine git o kapı kilitlenmeden içeri girmeye bak. Sonra beni beklemek zorunda kalırsın."

Bunun üzerine gözlerini kısarak tehditkâr bakışlar falan savursa da sözümü dinleyip içeriye doğru koşturdu.

Hayır aga benim anlamadığım daha dün gelmişsin gizli mekanımı basıp bi artislik hareketler..

Hayırdır yani?

*Biraz fazla uçtun sanki he, işin ucunda Melahat var ya anahtarları söylerse?*

Onu söyleyebilir ama kanıtlayamaz. O katta kamera bile yok. Ayrıca hele bi söylesin ben de boş duracak değilim.

Kafamda deli sorularla akpili basıp otobüste arkalara doğru ilerledim.

Maçın olduğu mekana gelmiştim. Seyirciler arasındaki yerimi almadan bizim çocuklara bi uğrayım dedim.

Arkada maç için hazırlanan Taner ve Fiko vardı.

Geldiğimi görünce;

"Vaay, bu seferde gelmeseydin bir dahaki maçı sana kitlerdim" dedi Taner gülerek.

Ben zaten bi maç kitledim Gülçin'e ama ne zaman oynanır bilmem.

"Ya sen bırak şimdi onu, biz bi galibiyet kokusu almaya başladık şimdiden. Demi Fiko?"

"Aynen kanka, ringin tozunu görebiliyorum."

Taner bizim konuşmalarımıza gülerek eldivenlerini geçirdi eline.

"Sağ olun gençler, birazdan anons yapılır siz de alın hadi yerinizi."

Biz de destek tam destekten sonra seyirciler arasında yerimizi aldık.

Anons yapıldıktan sonra oyuncular ringte yerlerini aldılar. Karşı tarafın oyuncusunu tanımıyordum.

Maç başlamıştı. Bizim Taner savunmadan çok atak oyuncusuydu. Onu çok kez izlemiştim. Taktiklerini falan biliyordum.

Rakibinin üstüne doğru ard arda yumruk salladı.
Rakibi köşeye sıkışmıştı.

O da ne?

Eliyle dur işareti yaparak boğazını tutmaya başladı.

Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyor, salonda ses yükseliyordu.

Taner tam bir yumruk daha indirecekken geri çekildi.

Zaten hakem de araya girmişti.

Oyuncu nefes almakta zorlanıyordu.

Güçlükle konuşabildi.

"Astımım var benim, ilacımı almam lazım."

Haoydaa!

Ne diye maçtan önce almıyorsun aga!

Hakem, görevlilerden birini çağırıp ilacını getirmesini söyledi.

Oyuncu ilacı aldıktan sonra, devam edemeyeceğini belirtti.

Salonda kaos ortamı başlamıştı.

"Bu ne şimdi?"

"Boşuna mı bilet aldık!"

"Paramızı geri istiyoruz!"

Her ağızdan bi laf çıkarken takım elbiseli iri yarı bir adam gelip konuşmaya başladı.

"Bu kadar gürültü yeter! Maç burada bitmiştir kazanan Taner..

Adamın lafını bölen kalabalıklar arasından yükselen bir sesti.

"İtiraz ediyorum, bu maçta kazanan veya kaybeden olmadı."

Ses tuhaf bir şekilde tanıdık gelsede o an bu pek umrumda olmadı.

Herkes sesin geldiği yöne doğru bakıyordu ama aydınlatmadan dolayı kim olduğu anlaşılmıyordu.

Adam gülerek konuşmasına devam etti.

"Burda orda değil burda konuşanları dinlerler." dedi ringi göstererek.

Bi aksiyon kokusu geldi burnuma.

"Gerekirse orda da konuşurum."

İşte o an olan olmuştu.

Taner'in yeni rakibi oldu yani siz de hemen bir kaos aramayın yahu o birazdan başlayacak.

Bu ne idiği belli olmayan ses birazdan anonsla ringteki yerini alacaktı.

Maç anonsu yapıldıktan sonra Taner ringe ikinci kez gelirken rakip oyuncu da kafasında kapüşonla ringteki yerini aldı.

Herkeste bi gizemli havalar diye içimden geçiriyordum ki kapüşonunu çıkarmıştı.

Bi bi saniye...

Yok artık ya, şaka falan mı!

KRONİK PSİKOPAT (dewamke:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin