6.Bölüm👅

852 51 13
                                    

Bölüme geçmeden önce bir duyarım var size. 5.bölümün arabalı velet kısmı iptal bilginize. Değiştirdim yani.

O zaman size keyifli okumalar!🤺🤺

Sabah uyanır uyanmaz kendimi tuvalette buldum. Saçmalamayın tabikide tuvalette yatıp kalkmıyorum. Sadece çok çişim var ulan!

Sıkıntıyla bir iki kapıyı tıkladım.

"Dolu"

Diğerini tıkladım.

"Boş mu?"

Ses gelmedi diye tam açıp giriyordum ki içerden Gülçin denen süs biberi çıktı.

"Yavaş."
"Sana yavaş asıl, çekil hem çok sıkıştım."

Kapının ağzında ne diye duruyorsa!
Onu geri çekerek içerdeki işimi bitirdim.

Çıktığımda hâla gitmemişti, saçlarıyla oynuyor abuk subuk şeyler yapıyordu.

Ona aldırmadan elimi yüzümü yıkayıp çıktım.

Odaya girdiğimde bizimkileri ekipmanlı görünce şaşırdım.

"Vay anasını ne zaman hazırlandınız lan siz?"
"Şimdi."dedi Zeyno umursamazca ve ekledi.
"Yeşil uzaylıya dönmüşsün! Ne bu hâlin?"

Bunun nasıl bir benzetme olduğunu şu an sorgulayamayacağım. Evet siz de öyle yapın.

"Saat kaç?"dedim omuz silkerek.
"6.55"dedi Mine telefonu cebine koyarken.
"Gitmiyorum anasini satim, bu saatte okul mu olur? Hem ben rüyamı tamamlamaya gidiyorum. Size iyi dersler."

Kendimi yatağa atıp yorganı kafama çektim.

"Kendinde mi bu?"diye söylendi Zeynep.

Bu da soru mu anasini satim ben bile hatırlamıyorum en son ne zaman kendimdeydim.

"Aman Zeyno başka nerde olacak?"

Alkış benim Mine kuzuma. Yine efsane cevaplardan birine daha şahit oldunuz.

Lan o değilde napıyorum ben ya?
Ne bu haller Sera? Gendiğe gel!
Ben kendime gelirim de o bana gelir-
Tamam tamam sustum.

Ben yataktan kalkma modumu henüz tamamlamamışken oda Melahat'ın sesiyle dolar:

"Ne bu manzara! Hâla yatıyor musunuz? Babanızın evi değil burası kalkın bakıyım!"

Ulan çılgın Melahat, sabah sabah bu enerji ne anasini satiyim.

Kalktım tabi, zaten onun sesini duyup da yataktan kalkmamak mümkün değil.
Bir bu.
İki Serdar Ortaç!

Hazırlanıp bizim kızlarla aşağı indim. Yine Gülçin karşıladı bizi.
Anlamıyorum nöbet mi tutuyor ne yapıyor.

Üçümüzü ezikleyici bakışlarla süzdükten sonra laf konuştuğunu zannetmeye başladı.

"Devlet okuluna mı, kıyamaam!"

Ne diyor lan bu!
Bir an gözüme okul forması takıldı, bizim okuldan değildi.
Az daha çekeydin eteğini az çekmişin!

"Kıymanı çıkarıcam ben senin merak etme!"dedim.
"Aman sende haklısın. Herkes benim gibi kolejlerde okumak zorunda değil sonuçta!"diye tısladı tekrardan.

Kızlar elimden bir kaza çıkmasın diye beni kolumdan çekiştirmeye başladılar.
Bunun için elimi kirletmeye değmez bile.

"Etrafında kolejli arkadaşlarını göremiyorum bebeğim. Nerde olduğuna dön bir bak sen!"

KRONİK PSİKOPAT (dewamke:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin