În fiecare dimineață ma trezesc scuipând veninul ce mi la provocat Argon din prima secundă când l-am privit în ochi.
Dacă nu ar fi fost el acum probabil eram cu familia mea undeva in vacanță, probabil la mare ca doar e vara si am fi profitat de soarele ce topește până și gratiile ce-mi lasă semne pe mâini la cât de încinse sunt. Numai lacrimile ce-mi cad pe mâini îmi mai diminuează usturimea. Asta fac de când am scăpat din ghiarele lui plâng și continui sa îmi plâng viața mea blestemata. Eu aș fi stat pe șezlong încercând sa ma bronzez dar cu siguranță în zadar întrucât l-aș fi avut pe Ric fratele meu mai mic care e un adevarat ghimpe in coaste, băiatul ăsta avea prea multă energie, nu știu cum îi făcea mama față cât timp eu eram la facultate si tata la munca. Mama l-ar sâcâii pe tata ca nu mai vrea sa stea acasă si ca ar vrea sa meargă la muncă si s- ar sfârși cu mama bosumflată citind din cartea ei preferată ,, La răscruce de vânturi " iar tata bând o bere cu Valentin iubitul meu verișor care mă facea de râs non-stop si era al naiba de protector, când vorbeam cu vreun băiat drăguț aparea ca prin minune si năruia tot. Adio iubit, adio distracție!
Dar acum când nu-i mai am pe niciunul realizez ca îmi lipsesc certurile cu mama care îmi spunea de fiecare data,, esti adult fata mea, trebuie sa înveți sa îți faci singură patul"sau cu tata pe tema ,, bărbați " , cu piciu' de Ric care îmi scotea perii albii în cap cu jocurile lui, de ciondanirile cu Valenin care avea un talent aparte din a scoate cei mai rau din mine .
M-am săturat să vorbesc de ei la trecut, vreau sa fie cu mine acum și sa râdem de glumele proaste a lui Valentin, să petrecem timp împreună ca o familie.Tot calvarul vieții mele a inceput cu Argon pe care l-am întâlnit în primul an de facultate, asta fiind acum 1 an.
Eu fiind nouă nu știam unde e sala de curs așa ca l-am vazut pe hol si m-am dus la el si l-am rugat sa ma ajute. Nu știu de ce dar îmi era cam frica de el,ochii de culoarea cărbunelui mă făceau să o iau la fugă dar era prea târziu să mă retrag.
Am observat că am o mulțime de greșeli de scriere dealungul capitolelor și vreau să le corectez, am început deja. Capitolele care au un nume mai complex,,înainte de început,, sau,, prima zi în iad,, sunt corectate dar dacă sunt fără nume doar cu,, cap 7,, să zicem, încă nu am reușit să le editez. Voi continua să scriu capitole noi, câte unul pe săptămână, acestea vor fi corecte din punct de vedere gramatical, sper să nu fi scăpat ceva. Mulțumesc pentru înțelegere
CITEȘTI
Renașterea -Eterna ură -
AdventureKyra. Doar cu atât a rămas . Doar cu numele si cu amintirile ce o bantuie noapte de noapte si zi de zi. Oare exista o ura mai mare decat cea pe care i-o poartă acelui om, acelui diavol ce i-a luat tot ce a iubit pe lume, tot ce o iubea si îi ofere...