Cobor scările și îl găsesc pe Argon stând pe canapea citind ziarul.
-Argon. spun eu cu privirea în pământ
-Da,spune!
-Am nevoie de ceva. lasa ziarul jos și vine spre mine
-De ce ai nevoie,iubito? spune cu un rânjet de cerut pumni, pe care o să-i dau într-o zi
-Înainte să (ma uit în jos până îmi ridică el bărbia obligandu-mă să mă uit în ochii lui și continui) înainte să ajung aici am făcut niște analize și am nevoie de ele, trebuie să le știu rezultatul (chiar am făcut niște analize înainte să ajung aici, doar pentru că le fac în fiecare lună să mă asigur că sunt complet sănătoasă)și mă gândeam dacă poți tu să mi-le ridici.
-Bine, de la ce spital le iau?
-De la cel din centru.
-O sa dureze ceva, (spune el oftând după continuă ) în cinci minute am plecat, să fi cuminte cânt timp lipsesc. după care mă sărută pe frunte iar eu vomit mintal, dacă javra asta mă mai atinge mult n-o să mai fie doar mintal sunt sigură de asta dar în tot acest timp îmi păstrez zâmbetul fals pe buze cu gândul că poate îl mai îndulcesc, și văd că merge. Prima căsuța bifată!
Mă duc la gorila ce patrulează prin casă și începe partea doua a planului meu.
-Hey ,domnule mă puteți ajuta vă rog?
-Sigur, cu ce vă pot ajuta domnișoară?
-Vreau să iau ceva de pe un dulap de la mine din cameră și nu ajung.
-Dupa tine ! spune gorila de 40 și ceva de ani indicând cu mâna către scări,o iau în față iar el în spatele meu. Intru prima în cameră iar el în urma mea cu câțiva centimetri, îi arăt cu arătătorul ce vreau.
-Cutia aceea. când e cu spatele la mine iau tigaia pe care am luat-o de la bucatarie după ce a plecat Argon în mexic în caz de urgență, iar când ridică mâinile să ia cutia îi dau cu ea în ceafa cat pot de tare și cade lat pe jos, îi mai dau vreo două capace doar de distracție și îl târăsc până în baie unde îl pun cu chiu cu vai pe toaletă, am luat toate cearceafurile pe care le am în cameră și îl leg de toaletă folosind talentul meu care îmi dă bătăi de cap de fiecare dată când vreau să îmi fac o foantă la tenesi dar mereu iasă un nod de zile mari așa că am un avantaj, ca să mă asigur că nu se clintește iau și o față de pernă și i-o bag pe cap și o leg cu o eșarfă pe care am împrumutat-o de la doamna Halfa. Înainte să ies din dormitor mă asigur că am încuiat ușa băii și de la dormitor, trebuie să fiu precaută, după care arunc cheile în toaleta din baia de pe hol. A doua căsuță bifată!
Acum sa inceapa partea treia !
Mă duc la intrare și deschid ușa, acolo o găsesc pe cea dea doua gorilă ce stă stâlp în dreptul usii, îl bat pe umăr și îi zic
-Hey (el se întoarce cu fața la mine și spune)
-Hey, cu ce te pot ajuta domnișoară ?
-Pai am intrat într-o altă cameră în loc de a mea din greșeală și am uitat ceva acolo iar ușa de la baie s-a blocat, mă gândeam că poate mă ajutați sa o deschid .
-Sigur, după tine( băi dar toți vorbesc la felllll!)
Urcăm scările până ajung în fața ușii de lângă dormitorul meu (am ales un dormitor de lângă al meu să pară credibil că am intrat din greșeală în el în loc de al meu )eu intru prima iar el în spatele meu, îi arăt ușa băii iar el se duce să o deschidă, dar normal că nu se va deschide pentru că e încuiată iar cheia e la mine, când e cu spatele la mine iau bibeloul de pe dulap și îi dau în cap cu el, cade și el lat la pamant și îi mai dau câteva lovituri cu picioarele în cap să mă asigur că o să aibă un somn odihnitor, de aici îl rezolv și pe el cum l-am rezolvat și pe celălalt doar că pe asta îl caut în buzunare să găsesc niște chiei de la mașină, și chiar găsesc, și dacă tot l-am căutat în buzunare și am găsit și portofelul i-am luat și banii, după care ies din dormitor închizând toate ușile în urmă mea. Ies din casa mulțumindu-i în gând doamnei Halfa că e atat de uitucă de a uitat cheiile de la toată casa pe blatul de la bucătărie, apăs pe butonul de la cheile mașinii pentru am-mi da seama care e mașina gorilei cu numarul doi, mă urc în ea cu viteza luminii și o tulesc spre bar, în mai putin de treizeci de minute am intrat în bar și am zărit-o pe Mara stând la o masă și mă duc la ea.
-Hey Mara! cum mă vede sare în brațele mele și mă ia la întrebări.
-Esti bine? Ti-a făcut ceva? Cum ai scăpat? Povestește-mi te rog!
-Da, acum sunt bine. Nu, nu mi-a făcut nimic fizic dar era să îmi facă, numai psihic m-a torturat. O să-ți povestesc tot dar mai întâi spune-mi dacă ai adus biletul de avion și banii.
-Am adus tot ce ai nevoie. Poftim! Aaa și avionul îl ai într-o ora jumate. Până la aeroport o să faci o jumătate de ora. Așa că povestește-mi repede cum ai ajuns aici.
-Mara îți mulțumesc mult că mă ajuți, o să îți dau toți banii înapoi numai să scap din chestia asta. îi spun despre cum am fost răpită, despre cum a murit Adam și Ivan, despre Clay și că, cred că am sentimente pentru el, despre, că era să fiu violată și despre escapada mea cu evadarea. După ce îi povestesc toate astea îmi iau rămas bun de la ea și îi mai mulțumesc o dată pentru tot ce a făcut pentru mine și plec spre aeroport.
***
Urc în avion și mă așez pe scaun, dupa ce decoleaza avionul răsuflu ușurată că am scăpat de dementul de Argon, închid ochii adorm cu gândul la tot ce s-a întâmplat azi și ce va urma să fac mâine când voi ajunge în Anglia.
CITEȘTI
Renașterea -Eterna ură -
MaceraKyra. Doar cu atât a rămas . Doar cu numele si cu amintirile ce o bantuie noapte de noapte si zi de zi. Oare exista o ura mai mare decat cea pe care i-o poartă acelui om, acelui diavol ce i-a luat tot ce a iubit pe lume, tot ce o iubea si îi ofere...