Cap 28

65 14 0
                                    

La cateva case distanta de casa alor mei opreste masina si coboara scotandu-ma si pe mine .Ma ia de mana si ma trage dupa el pana putem vedea casa parintilor ,ma intoarce cu fata la el si imi spune cu un zambet de parca ar fi castigat la loterie .

-Acum vine partea mea preferata! scoate telecomanda din buzunar.

-A.......Argon ce e aia ?spun eu printre lacrimi

-Telecomanda asta mica o sa-ti bage tie mintile in cap iubito!

-Te rog nu,nu o fa !Argon te rog,te implor ,nu apasa pe buton ,promit ca o sa fac ce imi ceri ,sunt doar a ta ,doar te rog nu apasa pe buton!

Incepe sa rada ca un nebun dupa care spune

-Of iubito,ce naiva esti(imi mangaie obrazul stang cu scopul de a ma face sa vomit ,cine stie ce a atins cu mainile lui spurcate dupa care imi da o palma de ajung una cu asfaltul rece si isi continua fraza)eu fac regulile !(ma ridic si imi spune)UItate la casa!(eu ezit sa ma uit ,stiu de ce vrea sa privesc casa ,vrea sa vad cum imi arde casa cu tot cu familia mea in fata ochiilor).

Vede ca nu reactionez doar ma uit la el cu ura si imi spune din nou

-Uitate la casa ai nenorocita!(imi da o alta palma dar de data asta pe obrazul drept si spune) Uitate!! vad ca nu am de ales si ma uit

-Gata iubito? eu dau din cap negativ si il mai rog o data

-Te rog ,nu o fa !dar cum am terminat fraza el a si apasat .Aud o explozie ce-mi face urechiile sa sangereze si aud numai tiuituri ,cad in genunchi si urlu din toti plamanii si din toata finta mea ,simt durere ,numai asta simt ,cutitul din inima se adinceste ,se invarte pana imi face inima tocanita ,o durere ca asta nu se poate spune in cuvinte ,e prea dureros.In viata mea nu am simtit asemene durere si e ingrozitor ,nu stiu ce sa fac decat sa plang,sa imi jelesc familia ce arde in fata mea ,inchid ochii pentru ca nu mai pot sa vad asemenea oroare .

-Nu inchide ochii,ce nu poti sa vezi ce ai facut ,ti-ai distrus familia ,nu mai ai pe nimeni gratie prostiei tale .

-Taci! te urasc ,te urasc din toata inima mea !monstrule! esti un monstru fara scrupule!ce ti-am facut eu tie sa merit asta?

-O sa afli la momentul potrivit ce mi-ai facut .SI ti -ai dat seama cam greu iubito!

Se aud sirene de politie si pompieri dar degeaba casa e scrum ,tot ce iubeam e scrum ,viata mea sa facut scrum fara eu.Ma simt trasa de brat si ridicata de Argon care spune

-Hai sa plecam !nu ma mai pot misca nici nu imi mai simt picioarele .Miscate!

-Nu pot !Nu imi mai simt picioarele .ma ia in brate si ma baga in masina as putea spune ca e un gest chiar dragut daca nu ar veni de la Argon care mi-a distrus viata.

Pe tot parcursul drumului nu spune nici unul nimic doar hohotele mele de plans se aud , nici nu ma intereseaza unde ma duce sau ce va face cu mine ,nu imi pasa de nimic ,nu imi pasa daca mor chiar cred ca mi-ar fi mai usor sa trec peste chinul asta.

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum