Cap 32

73 15 0
                                    

Valentin POV
Mașina se oprește, aștept pana nu se mai aude nimic și ies din portbagaj, bine ca am învățat de de la Derek cum sa sparg o mașină ca altfel stăteam ca prostu acasă și ma rugam sa nu-i facă nimic Kyrei dar asa măcar pot încerca să o ajut.
Nu va gândiți ca am învățat sa sparg mașini pentru a fura din ele, am învățat pentru ca sunt eu prost și îmi pierd cheile mereu iar Derek a învățat din filme.
Sunt în parcarea unui aeroport, vrea s-o ducă înapoi în New York.
Intru și îi caut din privire peste tot, e atât de multă lume aici, o sa îmi ia ceva sa îi găsesc.
Datorita gorilelor îi găsesc mult mai repede decât m-am asteptat.
Erau la controlul de securitate, Kyra ii spune ceva lau Argon dar nu aud ce pentru ca sunt prea departe, Kyra pleacă cu o gorilă în urma ei la baie. ASTA E! M-a venit o idee, baile au geam. Ies afara și ma duc în spatele băilor și strig la Kyra, ma opresc când îi aud vocea.
-Val? Val tu ești?
-Da! Kyra in ce cabina ești?
-Aici! (bate în geam) Val ce cauți aici?
-Pe tine. Poți sa ieși pe geam?
-Nu știu. Dar merita sa încerc.
Geamul nu e foarte mare dar are loc, își scoate mâinile și capul iar eu o iau de mâini și o trag, cade în bratele mele dar scăpa doar cu câteva julituri care o să-i treacă repede.
-Ești bine? o întreb îngrijorat
-Da! ma ia în brațe ținându-ma strâns.
-Hai sa plecam, vom lua un taxi, am eu bani.
-Cum ai știut ca sunt aici?
-O sa îți spun dar nu acum, nu avem mult timp, își pot da seama în orice moment ca nu mai ești în baie. o iau de mana și fugim.
Un sunet asurzitor îmi zgârie timpanul, ne oprim din alergat, Kyra se uita cu mana la gura și ochii plini de lacrimi, îmi duc mana la abdomen și simt un lichid cald, ma uit la abdomen și vad roșu, numai roșu, sunt plin de sânge, picioarele ma lasă și cad pe spate, simt o durere în ceafa, îmi duc cealaltă mana și ating locul, îmi duc mana în dreptul ochilor și vad sânge, mi-am spart capul.
Kyra cade în genunchi lângă mine, tipa și plânge
-Nu, nu, nu și pe tine, rezista Val, nu trebuia sa vi după mine, nu trebuia! cu toată puterea pe care o mai am ii pun mana pe umăr și ii spun.
-Ai grija de tine! Sa ști ca te iubesc surioara! închid ochii și sunt deconectat de la viață.
Kyra POV
-Îmi pare rău! Îmi pare rău că ai sfârșit și tu din cauza mea. Nu trebuia sa vina după mine, nu trebuia.
Sunt trasa de braț și ridicata, ma uit la acea persoana și vad ca e gorilă de la ușa băii, scoate telefonul și suna pe cineva după care ma fixează cu privirea.
-Domnule am găsit-o! Ar trebui sa anulam plecarea, o sa vina politia în scurt timp, l-am împușcat pe un tip care fugea cu ea.
-...........
-Bine! Își muta privirea către telefon sa închidă și eu profit de ocazie și ii dau un croșeu la bijuterii și fug, se mobilizează repede ca fuge și se arunca peste mine, cădem amândoi la pământ, se ridica și ma trage și pe mine după el la mașina. Întra cu mine în spate iar în fata erau Argon și cealaltă gorilă care sta la volan.
-Te-ai distrat iubito? Sper ca ești fericita, acum ești singura pe lume.isi bate joc Argon de mine, vrea sa ma facă sa ma simt și mai prost decât ma simt deja, din păcate pentru el nu se poate sa ma simt mai rău de atât, încerc sa rămân cât mai conștientă de faptele mele, nu vreu sa fac ceva necugetat, orice s-ar întâmpla eu nu am nici un drept sa decid când când se va ncheia povestea mea tumultuoasa.
-Sa îți spun planul, acum mergem la un hotel iar mâine dimineață vom lua primul avion pana în New York unde îți vei trai restul vieții alături de mine cu acte, primul lucru pe care îl vom face când vom ajunge e sa semnezi actele de căsătorie. nu zic nimic decât înjur în barba și îmi înghit lacrimile ce-mi inunda fața.

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum