O Vizită Neașteptată(Cap 10)

104 18 0
                                    

–Kyra, eu sunt....... Complet amuzat de tine. Pe bune iubito ce credeai că o să-ți spun, că sunt îndrăgostit de tine?spune el printre pauzele pe care le făcea din cauza râsului.

De ce se amuza atât pe seama mea, treaba asta chiar e serioasă și el râde ca un bou.

–Nu doamne ferește, dar de ce te porți așa , adică te porți de parcă aș fi proprietatea ta și chiestia de la cafenea ce a fost? Părea a fi o criză de gelozie!
–Adică tu insinuezi că sunt îndrăgostit de tine?( Continua el mai amuzat decât prima dată ) Așai că sunt un actor demn de premiu Oscar (eu ași zice premiul celui mai tâmpit om de pe pământ) . Și scenariul e pe măsură. Dar nici tu nu ești mai prejos, îți joci rolul foarte bine să știi .
–Du-te dracu'! De cretin nenorocit ce ești! Nu vreau să te mai văd în viața mea. Plec scuipând-I toate astea în față.
–Baftă iubito! Dar îți spun că n-o să scapi de mine așa ușor. Vreau să duc filmul până la capăt.

Nu mai zic nimic și ies trântind ușa în urma mea. Nici nu mă mai gândesc să mă intorc acolo chiar dacă nu l-am vizitat pe Adam. Sper să înțeleagă când am să-i explic. Mă duc acasă și mă arunc în pat și încep să plâng cu gândul la nemernicul care mi-a dat lumea peste cap în doar 2 zile. Cum poate fi așa ?  Cum ?  adorm cu gândul la el și cu miile de întrebări care nu știu când o să fie rostite cu glas tare.

A doua zi mă trezesc cu o durere de cap infernală , de la atâta plans nu mă mir .  Mă uit la ceas și vad că e 10. Am întârziat la cursuri. Mă ridic eu din pat ca și fulgerată  dar mă opresc în fața șifonierului , îmi vine o idee genială, nu mă mai duc azi la cursuri, oricum am întârziat mult și nici nu am dispoziția necesară . Mă duc la bucătărie îmi iau un bol cu popkorn și mă arunc în pat cu laptopul în brațe. Adio probleme! Bun venit maraton de seriale!
Așa trece toată ziua, cu mine uitându-mă la seriale. Ziua următoare mă trezesc de soneria ce îmi spune că am un vizitator. Mă ridic leneșă din pat și mă duc să răspund la ușa. Când ușa se deschide văd un Adam cu părul ciufulit și un zâmbet de Hollywood, doamne cât de frumos eeeee!
O doamne și eu arăt ca o cioară moartă .
-Buna! Rupe el tăcerea
-Bună Adam ce cauți aici la ora asta?
-Pai aveam drum pe aici și am zis să vin să te iau la cursuri.
-Să-mi bag picioarele, am uitat de cursuri. Zic dându-mi  o palmă peste frunte cât să mă trezesc din visele mele cu Adam fără tricoul ala care îl urăsc, de-asemenea toate tricourile lui.
-Hai intră! Fă-te comod Până mă schimb.
După ce l-am făcut pe bietu' băiat să mă aștepte 15 minute Până să mă schimb mai sunt și aeriana pe deasupra.
-Haide! zic hotărâtă .

Începe să râdă în hohote și eu mă fac mai roșie ca fundul unui babuin. Mă uit cu capul ușor aplecat într-o parte la el cu o față întrebătoare.
-De ce râzi? Am ceva pe față?
-Nu cred că vrei să mergi așa la cursuri. Spune amuzat de mama focului.
-De ce? Ce au hainele mele?
-Pai...

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum