Întrebarea De Început (Cap6)

128 18 0
                                    

Adam îmi trage scaunul și mă așez cu o grație de curcă beată, încă sunt sub șocul lovituri  de ,, peretele''meu preferat. Ospătarul vine și ne cere comanda.
-Kyra, tu ce vrei?
-Spuneai ceva de niște clătite senzaționale și o cafea de vis.
-Asta ați cerut, asta veți primi domnița mea. Spune cu un rânjet ce-mi înmoaie picioarele. Bine că stau pe scaun că altfel trebuia să inventez ceva ca să justific dorința mea de a spăla podeaua de care nu poți spune că s-a pus picior de om  pe ea .
-Și Kyra, de unde ai răsărit?
-Păi sigur nu din ghiveci. Deci din Anglia.
-Anglia. Am auzit că e frumos. Aș vrea s-o vizitez într-o zi.
-N-ai vizitat-o până acum? Atunci chiar trebuie, orașul e minunat . Dacă vrei îți pot da câteva obiective.
-Da chiar mi-ar plăcea. Dar o să mai aștept , vreu să mă duc cu o persoana specială. Vreau să fie o călătorie de neuitat pentru amindoi.
-Și cind vrei să spui '' o persoana specială ,, te referi la o fată?
-Da, la cine altcineva doar nu la frate-meu ! Amuzamentul se citește în glasul lui ce îmi mângâie auzul.
-Și acea norocoasă fată există în viata ta?
-Uarecum, adică  ea nu știe încă. Suntem în stadiu de prieteni, momentan. Sper ca lucrurile să evolueze repede. Și să-și dea seama de intentențiile mele.
-Ști că în majoritatea cazurilor când o relație începe cu pași mari se poate pierde pe parcurs. Se poate pierde cea ce te-a făcut să te apropri de acea persoana, să dispară acea atracție dacă o primești din prima.
-Asta nu se poate întâmpla  la noi.
Adică e cea mai frumoasă față pe care am văzut-o. Din prima clipa când m-am uitat în ochii ei m-am îndrăgostit de ea. Problema e ca nu știu ce simte ea pentru mine.
-Dacă vrei sfatul meu eu zic să o iei ușor. Fetelor nu le place să fie grăbite, mai ales într-o relație. Bine poate mai există și specimene dar nu sunt în număr mare. Sper că ai înțeles, femei nu curve că pe alea le poți lua cât de repede vrei, nu se supără.
-Mersi pentru sfat, am să-l iau în considerare. Și ai dreptate îl legătură cu damele de companie.
Au trecut deja 10 minute de când suntem aici și discutăm vrute și nevrute. În sfârșit vine și comanda noastră. Mă întreb dacă doar mi-e mi-sa părut că au trecut un catralion de ani cât am așteptat sau asta se datorează prezenței lui Adam.
Ne-am năpustit asupra mincarii care își merita toate laudele lui Adam.
După minute bune de liniște mă trezesc cu Adam rupând tăcerea.
-Kyra, tu ai iubit?

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum