O Ultimă Dorință (Cap 16)

87 17 2
                                    

Cad la pământ cu Adam pe mine ce mârâie  ,tocmai după ce ies de sub el realizez ce se întâmplă și încep să țip de durere ,de durerea pe care  o simt în inimă ,îl văd pe Adam zvârcolinduse în brațele mele de durerea provocată de glonț ,Argon a tras în el ,Argon la împușcat pe Adam în stomac .

Lacriimile îmi  curg șiroaie pe față prelingându-se pe gât în jos ,țip la Argon 

-Sună la ambulanță ,fă ceva util nenorocitule!!Doar tu l-ai adus în situația asta om dement ce ești !

-Iubito nu eu  l-am adus în situația asta. Tu m-ai obligat s-o fac ,tu ai ales să pleci cu el și nu cu mine ,tu ești cea care nu ascultă de mine ,eu te-am avertizat că există consecințe dacă nu ești cuminte și nu asculti.

-Nenorocitul drku' care esti! Incep să caut prin buzunarele lui Adam după telefon ,îl scot și îmi zboară din mână ,Argon mi-l ia din mână și dă cu el de perete.Dau să-i zic ceva dar sunt oprita de Adam care se chinuie să îmi spună ceva dar cu greu reușește .

-Kyra ,trebuie să îți spun ceva.........

-Șșșșșșșșșș nu mai spune nimic ,îți face mai mult rau .Il sărut pe frunte în semn să se liniștească dar degeaba tot insista.

-Kyra ,o să mor.

-Nu spune asta ,te rog .Spun printre suspine si lacriimile ce-mi intră în gură .

-Vreau să mor împăcat ,vreau ca tu să știi că tu ești fata de care ți-am vorbit tot acest timp .Tu ești fata de care m- am indragostit.Tu esti fata ce mi-a furat inima și fiecare momet din viață, viața căreia nu îi văd rostul fără tine ,m-am gândit la tine și numai la tine din prima zi de când te-ai ciocnit de mine pe coridor.

Vreau să știi că ești prima fată pentru care am aceste sentimente,sentimete care n-o să moară niciodată ,și în ceruri o să te iubesc  și o să te protejez.

Te iubesc Kyra ,Te iubesc și ți-aș spus-o de mii și sute de ori că te iubesc pentru că asta simt ,simt că te iubesc. Kyra, îmi îndeplinești o ultimă dorință ? Spune cu rugăminte în glas, glas care nu-mi pare al lui din cauza efortului pe care îl depune să vorbească.

-Da, orice, doar spune și eu o sa îți îndeplinesc dorința.
-Kyra, nu vreau......

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum