Primul Pas Către Inima Mea (Cap 21)

82 15 0
                                    

-Clay ce e cu întrebarea asta?

-Nimic ,doar am întrebat .

-Uite cum facem ,eu îți voi pune câteva întrebări la care tu trebuie să îmi răspunzi sincer iar eu o să-ți potolesc curiozitatea .

-Deci zici să ne potolim curiozitatea reciprocă ....S-a facut ! Eu prima !

-ok.Cine ești ?

-Credeam că știi asta ,sunt Clay!

-Nu la asta mă refer istețule ,mă refer la faptul că ai trăsături comune cu handicapatul de Argon,și de aici te las pe tine să continui

-Offfffff.(își împreună mâinile și se uită în jos,cu o expresie gânditoare își îndreaptă privirea asupra mea spunându-mi )Ai dreptate ,am trăsături comune cu Argon, sunt fratele lui .
Dar asta nu înseamnă că sunt ca el ,eu n-am ucis în viața mea pe cineva și nu aș vrea să fac așa ceva .
Uite știu că nu ai încredere în mine mai puțin acum că ai aflat că sunt fratele lui,(își pune mâna peste a mea și continuă)dar poți avea încredere în mine!eu încep să râd în hohote ținându-mă de burtă iar după criza de râs spun

-Hai că asta e bună !Tu te auzi ce spui ? și iar încep să râd în timp ce el mă privește cu milă.

De ce îi e milă de mine ,pentru că am pierdut două persoane importante din viața mea,pentru că am fost răpită și acum sechestrată ,nu nu-ar trebui să-i fie pentru că e fratele lui ,e fratele acelui dement care a provocat toate astea ,ar trebui să fie de parte lui nu a mea ,dar cine a spus că e de partea mea ,dacă face asta să mă facă să am încredere în el pentru a nu evada de aici, pentru a nui face probleme cu Argon ,trebuie să profit de joculețul nostru cu întrebări pentru a afla mai multe despre el și Argon ,poate le găsesc slăbiciunea .Îi spun. Increderea se castiga și o dobândești în timp nu la 5 minute dupa ce ai schimbat 2 vorbe cu o persoană după ai deplină încredere în ea .

-Stiu ,ai dreptate dar o sa îți dovedesc că poți avea încredere în mine și o să-ți arăt că sunt complet diferit de el .Eu dau din cap în semn de aprobare și îi spun .

-Rândul tău !

-Tipul acela,Adam parcă ,era iubitul tau ,păreai foarte apropiată de el dupa cum ai început să plângi când .....lasă fraza neîcheiat pentru a nu mă face pe mine să plâng din nou. Oftez zgomotos și îi răspund .

-Nu ,adică e complicat ,când l-am întâlnit eram atrasă de el dar între timp am petrecut mai mult timp cu el și aceea atracție a dispărut ,chiar îl iubesc pe Adam dar nu cum mă iubea el ,eu îl iubesc ca pe un frate ,dar el avea alte sentimente pentru mine ,când ....(fac o mică pauză să îmi iau aer în piept și continui)a murit în brațele mele mi-a spus toate sentimentele lui pentru mine ,m-a rugat să îi împlinesc o ultimă dorință ,i-am indeplinit-o ,nici măcar nu am apucat să îl privesc în ochi după ce l-am sărutat ,Argon a început să tragă în el până s-a stins complet ,când i-am luat pulsul ,nu mai avea ,nu mai avea puls ,am simțit că lumea mea se oprește acolo în momentul acela .

Îi povestesc cu lacrimi în ochi ce se preling pe obrajii mei rosii de la furie ,furia pe Argon care n-o să dispară niciodată ,mă uit la Clay și văd că și el are lacrimi în ochi ,mă ia în brațe pentru a mă consola iar eu nu mă împotrivesc.
Chiar mă ajută ,mă simt puțin mai bine ,îmi place în brațele lui ,mă simt acasă .
Eu rup îmbrățișarea în cele din urmă ,plânsul mi s-a oprit în cele două minute cât am stat în brațele lui după îi multumesc și el îmi spune

-E randul tau !

- Clay ,îți e frica de Argon?

-.........

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum