Ma trezesc cu o durere de cap ai de spate infernal ,ma uit in jurul meu si vad ca Val lipseste si eu sunt in pat ,ma ridic lenesa si ma duc la bucatarie sa beau apa ,nici urma de Val ,ma duc in baie sa vad daca e acolo,bat la usa si spun
-Val ,esti in baie?...........Val!? .....am sa deschid usa ! bag capul si nici urma de Val, m-am uitat peste tot:bucatarie ,baie ,living.dormitor,nici urma de el.
***
Aud un ciocanit in usa ,un fior de teama imi cuprinde tot trupul,iau o tigaie de la bucatarie si ma duc langa usa , arunc um ,,intra'' si un barbat bine facut intra si ii dau cu tigaia in cap sau cel putin asta am vrut sa fac ca a prinso cu o mana si a aruncato bucatarie pe jos cea ce imi amplifica sentimentul de frica.
-Ce ai femeie nebuna!?Vrei sa ma omori!!! intreaba barbatul care pare de varsta cu Val,oare e prieten cu el,cred ca m-am speriat degeaba dar trebuie sa fiu precauta .
-Tu cine esti si ce cauti aici? intreb eu cu frica cunoscandu-se in glas.
-Daca iti spun ,n-o sa imi mai dai cu nimic in cap,nu?
-Daca nu imi dai motive ! Nu am de ce!
-Bime, sunt Derek! Tu cine esti?
-Sunt Kyra,verisoara lui Val!
-Nu stiam ca Valentin are o verisoara asa sexy!
-Ce nu ai inteles prin ,,daca nu imi dai motive ''si tu asta faci imi dai motive!
-Bine iubito ,incerc.............dar nu-l las sa termine pentru ca ii dau un pumn cu toata puterea mea ce cam lipseste . un gand imi trece fugitiv prin minte,daca e Argon deghizat ,are aceasi inaltime si......ce prosti gandesc ,nu are cum sa fie el ,ce proasta sunt.
-Au !De ce mi-ai tras un pumn?
-Pentru ca m-ai speriat si ca nu ai nici un drept sa imi spui asa!
-Te-am speriat?
-Da!
-De ce?
-Pentru ca....pentru ca .....pentru ca esti un idiot cu norma-n treaga si nu sti nimic ,zi ce vrei sa ii transmit lui Val ca nu e acasa si presupun ca de-asta ai venit .spun eu balbaindu-ma ,nu ii puteam spune ca sunt cautata de un criminal .
Nu mai apuca sa spuna nimic ca usa de la intrare se deschide si intra Val cu doua sacose in maini si cu tricoul ud din cauza transpiratiei.
-Unde ai fost?intreb eu ingrijorata
-Am fost la alergat si la intoarcere am trecut pe la supermarket sa cumpar ceva de mancare.
-Asa ai fost la supermarket??
-Da!
-Barbati astea! Te mai si intrebi de ce esti singur .
-De unde sti tu ca sunt singur? a intreaba cu o spranceana ridicata
-Pai e clar ,ce femeie s-ar uita la tine asa? arat cu mana spre el.
-Ai fi uimita ! Derek ,tu ce cauti aici?
-Pe tine ( zic eu in locul lui Derek)sa sti ca e un idiot!Val incepe sa rada si spunne .
-Stiu!Poti sa ma ajuti te rog cu astea ?intide plasele in fata
-Da!ii iau plasele si ma duc la bucatarie,tot ce aud din discutia lor e ca Val l-a intrebat pe Derek ,,Ce s-a intamplat intre voi?''dupa intra in dormitor si nu mai aud nimic,oare ce era atat de important incat sa nu trebuiasca sa aud .
***
Dupa plecarea lui Derek care nu s-a lasat pana nu m-a facut sa ii dau cu telecomanda in cap nu si-a luat talpasita.L-am rugat pe Val sa se duca la magazin sa cumpere sare pentru ca ce gust are mancarea fara sare,va spun eu,nici un gust.Asa ca acum stau singura in living uitandu-ma la televizor asteptinu-l pe Val.
Valentin POV
Ies din magazinu de langa blocul in care locuiesc si plec spre casa .Vad o masina ce n-am mai vazuto pana acum in parcarea blocului,din ea coboara un barbat si doua gorile ca nu le pot spune alt cumva ,il analizez mai bine din mijloc ,pare ca e seful lor,sangele imi inghiata in vene, fug in spatele unei masini pentru a nu ma vedea,poate stie cine sunt, dupa cum mi-l-a descris Kyra pe Argon ajung la concluzia ca barbatul din mijloc e insusi el.
Urca in bloc, au aflat unde sta,trebuie sa fac ceva sa o salvez, de batut nu pot sa ma bat cu ei,sunt trei,eu sunt unul singur asa ca sun la politie si ma bag in portbagajul masinii lor .
Kyra POV
Aud un ciocanit,ma uit prin toata camera in cautarea sursei de zgomot si realizez ca e de la intrare,ma ridic lenesa de pe canapea si ma duc sa deschid usa.Pun m ana pe clanta si o deschid,iar mi se intampla,iar am impietrit,imi vine sa tip,sa plang,sa fug,sa arunc in el cu tot cde apuc.
Frica a pus stapanire pe mine,nu stiu ce sa fac,Argon e in fata mea cu doua gorile in spatele lui,nu cele cu care m-am obijnuit,alte gorile noi,probabil ca cele vechi au ars in casa o data cu familia m ea,asta le-a fost pedeapsa ca au fost atat de prosti incat am reusit sa evadez,sa arda de vii.Argon ma aduce la realitate spunad
-Ce faci iubito?Sper ca nu mi-ai dus lipsa!
Ii trantesc usa in fata si fug in baie incuiand usa, imi bag mainile in par si trag de el comportandu-ma ca o schizofrenica
-Ce fac,ce fac,ce fac acum?!spund plangand in timp ce ma invart in cerc ca o nebuna scapata de la spitalul 9,Doamne,cum am ajuns din vina astuia!Usa de la baie se deschide fara nici un fel de complicatie,cum e posibil,era incuiata Argon are palma intisa spre fata mea.
-Somn usor puisor!sufla in palma,un praf imi intra pe narii si simt cum ploapele mise fac din ce in ce mai grele,genucgii mi se inmoaie si cad pe jos imbratisand podeaua.
CITEȘTI
Renașterea -Eterna ură -
AdventureKyra. Doar cu atât a rămas . Doar cu numele si cu amintirile ce o bantuie noapte de noapte si zi de zi. Oare exista o ura mai mare decat cea pe care i-o poartă acelui om, acelui diavol ce i-a luat tot ce a iubit pe lume, tot ce o iubea si îi ofere...