Flăcările Iadului (Cap19)

95 16 3
                                    

M-a adus la o frabrică de lemne ,ce naiba vrea să facă aici !De ce a zis că o să -mi placă ?!

Mă ia de mână dar o retrag imediat,mai are tupeul să mă ia de mână de parcă am fi un cuplu fericit dupa tot ce a facut !

-Iar nu asculți ,credeam că ți -e de ajuns demonstrația care ti-am făcut-o .spune calm de parcă nu s-ar fi intamplat nimic !

-Dă-mi mâna ! ezit din nou dar i-o dau după ce spune. Sau vrei să -ți demonstrez de ce sunt în stare cu adevarat?

Intră în fabrică trăgându-mă de mână ,aprinde becurile după care dă drumul unei mașinării ce produce foc ,cred că acolo se ard resturile de lemn,stăm în fața mașinăriei privind flăcările  ce îmi dau o presimțire rea legătă de ce se va întâmpla .

-De ce m-ai adus aici ,Argon? își întoarce privirea spre mine ,își etalează rânjetul de drogat și se întoarce cu spatele la mine și pleacă spunându-mi 

-Îți bag ție mințile în cap! Trebuie să înțelegi cine face regulile iubito! Rony ieși și ai grijă de ea până vin ,asta înseamnă doar s-o păzești să nu facă vreo prostie ,să nu te prind că  o atingi cu un deget  că ești mort! Înțeles ? Clay ,tu urmează - mă !

-Da sefu' !acel Rony intră de pe o ușă pe care n-o văzusem până acum, omul ăsta cred că are 45 de ani ,părul castaniu cu fire albe ce îl dau de gol ca e  învârstă iar dacă m-aș lua după fizicul lui nu i-aș da mai mult de treizeci și ceva de ani iar din spatele lui apare o bunăciune de bărbat cam de 23 de ani  avand 1,90 inaltime,se uita la mine cateva secunde analizând-mă din cap până-n picioare după care pleacă în urma lui Argon.
Tipul ăsta mi se pare cunoscut ,cred că l-am mai văzut pe undeva ,da,dar unde ?

Moșu se apropie de mine și mă întreabă  

-Cum te chiamă frumusețe ?

-Obama ,pe tine moșule ? îl întreb chiar dacă știu cum îl chiamă doar ca să-l pot jigni .

-mmmmmmmm deja îmi place de tine ,Rony ,încântat ! Imi întinde mâna în semn de salut dar eu nu-i raspund ci doar îi spun tăios 

-Nemernicule  !El doar îmi zâmbește și se holbează la mine iar eu îmi mut privirea analizând fiecare colțișor al încăperii .

Între timp apare Argon cu Adam  în cârcă iar Clay cu Ivan ,te rog spune că nu vrea să facă ce cred eu că vrea să facă . fac ochii cât cepele privindu-i  ,îl aruncă pe Adam jos lângă mașinăria ce produce foc ,la fel procedând și Clay cu Ivan după care Argon vine în fața mea luându-mă de mâini și spunând

-Sper ca după toată treaba asta să nu îmi mai dai bătăi de cap și să fi fata înțelegătoare .

-Te rog ,nu ,nui destul că le-ai luat viața ,acum  nu  le dai dreptul  la a fi înmormântați cum trebuie,îl implor eu 

-Nu merită să fie înmormântați ,au încercat să mi te ia .Tu ești  propietatea mea și locul tău e lângă mine !ești doar a mea !

-Daca îți promit că nu o  să mă revolt împotriva ta și că o să fac tot ce îmi spui tu ,nu o să - i arzi .Te rog !

-Oricum o să faci ce  îți spun eu și nu o să mai încerci să scapi  ,că de nu trec la pasul urmator si nu o să îți placă ,o să te doară mai tare decat te-a durut până acum ,sunt dispus să fac orice e nevoie să te fac a mea ! Cu forța dacă e nevoie ,adică o să continui ce am făcut acum. Deci e alegerea ta ce faci în continuare! Și orice ai face și ai zice acum eu tot îi ard pe  cei doi eroi eșuați !

-Da-ți drumul băieți !( Mă prinde de mâini și mă ține strâns ) Pentru  siguranța ta ! Să nu te  arunci în foc dupa ei ,dupa faza de azi  nu m-ar mira !iar eu încep să mă zbat în strânsoarea lui , să plâng și să țip implorandul în acelas timp să nu o facă ,Ivan e primul 

-Nu ! Te rog nu o face !NU ! Argon te rog zile să se oprească ! țip și degeaba țip ,îl rog și degeaba îl rog ,totul e în zadar .urmatorul e Adam ,iar durerea din piept se amplifică și mai tare ,nu mai suport ,mă ustură în gât de atâta țipăt și plâns ,Mai așteaptă un minut până să ia  foc complet și îmi dă drumul la mâini și cad în genunchi și îmi spune .

-Să fii cuminte ! Rony vino cu mine ! Clay ,tu stai cu ea ,să nu faca vreo tâmpenie ! Clay  încuvințează din cap și se apropie de mine ,eu continui să plâng de data asta silențios doar suspinele și scânteie focului se mai aud .Clay se așează în poziție turcească în fața mea și mă întreabă punând mâna lui peste a mea .

-Esti bine? Îmi retrag mâna imediat ridicând privirea spre el ,mă uit în ochii lui și citesc milă ,îi e mila de mine .Dacă mă uit mai atent la fizionomia lui îmi dau seama că  seamana cu Rony ,are ochii si buzele lui si același  înălțime, daca analizez și mai amănunțit parcă seamănă un pic și cu Argon  .Deodată mă trezesc întrebând 

-Cine ești ? rămâne cateva secunde uitându-se în ochii mei ,pare că e uimit că i-am raspuns chiar daca nu cu ce se astepta el .

-Clay .

-NU. Cine ești !?

-Clay!

-Nu la asta mă refer !

-Atunci la ce te referi?

-Cine ești ? 

-Nimeni!

-Nu ,spune cine ești !în tot acest timp nu rupem contactul vizual încercând fiecare să înțeleagă înțelesul vorbelor noastre. oftează  și spune 

-Sunt ........

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum