Cap 29

72 15 0
                                    

-Val (Valentin) poti sa imi aduci un suc de portocale te rog?

-Imediat!

-Kyra ,joacate cu mine !spune ghimpele de Ric

-Sigur Ric!Hai sa ne jucam vatea-scunselea,eu numar si tu te ascunzi,bine?

-Daaaaaaaaa!Numara pana la douozeci!zis si facut ,imi pun mainile la ochii si incep sa numar .

-Cine nu e gata il iau cu lopata!! ma ridic de pe balansuar si ma duc sa vad de ce nu vine Val cu sucul de portocale ,intrub in bucatarie si il vad pe scumpul de Val stand de vorba cu mama si tata despre nu stiu ce federatie.

-Mersi Val pentru suc!

-Scuze floricica (adica eu )dar m-am luat de vorba cu unchiul si matusa .

-Vad asta!

-Scumpo ,te-am rugat sa iti faci curat in camera ,nu poti sa stai cu o asa dezordine in camera !(spune mama amitindu-mi cat de dezordonata sunt ,nu s-a plictisit sa imi spuna de o suta de ori pe zi sa fac curat)

-Mama ,nu e dezordine ,sunt doar cateva haine aruncate pe jos si o sa le iau dar acum v reau sa ma relaxez !

-Cum spui tu draga dar sa nu mai repet!

-Sigur!Veniti afara?Echiar foarte frumos ,mama putem face un piknik,Val ia patura si o intinzi langa balansoar ,mama aduci mancarea si tata tu sucurile ,eu o sa iau boxa pentru muzica ,va astept afara!nu mai apuca sa maI comenteze niciunul ca am si iesit afara ,am luat boxa si m-am intins pe balansuar ,am scapat de tancul de Ric si jocurile lui pentru un moment ,o sa il chiem cand se strang toti aici,no sa mai aiba chief de joaca la cat sta ascuns sa astepte sa il gasesc .

S-au adunat toti aici mai putin Ric.

-Scumpo,unde e Ric?(intreaba tata)

-Se ascunde,ma du acum sa il iau!

Asa cum am zis ,ma duc sa il iau pe Ric ,se ascunde intodeauna in acelas loc deci n-o sa fie greu .

-BAU!!!!!Te-am gasit puiule !!

-Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

-Stai usor,eu sunt!!!

-Kyra ce mult ti-a mai luat!!!

-Ce sa fac daca te ascunzi prea bine !!Hai la piknik in curte! il iau de mana si ne ducem la ai nostri .

-Hai deti copii mai repede ca abia l-am tinut pe Valentin si pe taicato sa nu manance ,am zis sa va asteptam si pe voi.

-Multumim mama ! spun uitandu-ma urat la tata si la Val

Ne apucam sa infulecam delicioasele aperitive vacute de mama .Ma uit la toti oameni frumosi din jurul meu si realizez ca suntem o familie foarte fericita si plina de iubire .

-Stiti ca va iubesc ,da? spun eu dedicandule iubirea mea sincera ,toti se uita la mine ca vitelul la poarta nouo ,nu le vine sa creada ca am spus asta ,niu sunt o persoana care spune toata ziua buna ziua ,,te iubesc''in stanga si in dreapta ,de fapt cred ca am spus doar de douo ori mamei .Mama e singura care raspunde

-Da scumpo stim,urmata de o imbratisare calduroasa in familie

-Kyra trezestete!!Kyra!!! sar ca arsa lovindu-ma de capota masinii

-Da,gata ,m-am trezit ........auuuu!Ba, da doare nu gluma!! de ce sunt in masina,de ce langa mine e Argon,de ce nu sunt in curte langa familia mea ,am visat,nu ,nu a fost un vis a fost real ,trebuie sa fi fost real!!

-Ai adormit ,am ajuns !Argon ma scoate din gandire lamurindu-ma ca totul a fost un vis frumos ce acum nu mai e ,s-a dus ,Argon se da jos din masina si imi spune .

-Hai coboara! ma uit pe geam sa vad unde m-a adus.


Suntem in .........


Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum