Speranțe False (cap 38)

76 15 3
                                    

.................... În prezent....................

Frig.... ură..... durere..... Tot ce simt acum..... Tot...... Absolut tot......... Mă distruge......... Mă copleșește........... Durerea, durerea e cumplită, e profundă, e sfâșietoare, mă doare, cea mai puternică durere se ascunde în suflet, unul din lucrurile pe care le-am învățat în ultimul an, ăsta ar fi.

L am lăsat pe mâinile lui, în mâinile unui criminal, în brațele diavolului, mă urăsc pentru asta, mă urăsc, urăsc că am lăsat singurul om care încă mă iubea în ghiarele morții.

Clay cel mai probabil e mort, sunt singură, pe cont propriu, aș fi vrut să meargă planul nostru, aveam să ne ascundem într-o casă la periferia orașului închiriată de un prieten de-al lui până ce pașapoartele false vor fi gata și vom putea pleca în Europa, departe de Argon, voiam fericire, voiam iubire, voiam să fiu cu Clay. Aș fi putut avea tot ce îmi doream, tot ce îmi doresc dacă nu ar fi apărut el și să îmi ia tot.

După ce am plecat am urmat exact planul până ce Argon și a făcut apariția din nou. Până când totul s-a schimbat radical.

Am urcat în avionul ce ar fi trebuit să zboare peste Oceanul Atlantic și să mă ducă în Europa, m - am așezat pe locul meu cu gândul că voi începe o nouă viață, că am șansa la un nou început.

Domnul de lângă mine era îmbrăcat de parcă s-ar fi dus în Hawaii, avea pantaloni scurți albi, o cămașă cu model floral foarte colorată și o pălărie de paie pe cap ce îi ascundea fața.
M am decis să intru în vorbă cu el dacă tot o să petrecem câteva ore bune aici,unul lângă altul.

- Mă scuzați domnule, mergeți în Europa, nu? îl întreb cu gândul că poate a greșit avionul.
Nu spune nimic, doar își aplecă pălăria mai mult pe față.
- Domnule, sunteți bine?
- Da!... De fapt, eu nu plec nicăieri, rămân aici..





Crăciun fericit dragilor! 😘❤❤❤❤❤❤😘😍😍❤❤❤😍😍

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum