Foc De Armă (Cap 15)

89 17 0
                                    

Nu apuc să termin propoziția că ușa se trântește la perete și deodată mă cuprinde o doză de adrenalină și fug în brațele celui căreia i-am dus dorul chiar dacă nu a trecut mult timp de când nu ne-am văzut. Adam mă strânge în brațe cea ce ma face să - l atenționez.

-Adam nu mai respir.

-Scuze iubito, iartă-mă că te-am lăsat singură , am crezut că înnebunesc când te-am văzut în cârca ăluia când te-a băgat în mașină. Ești bine? Ți-a făcut ceva? Încerc să nu bag în seama apelativul pe care l-a folosit și îi răspund la întrebări.

-Da Adam, sunt bine! Nu mi-a făcut nimic. Haide să plecăm de aici! Mă ia de mână și coborâm scările câte 2, umăr la umăr, când suntem gata să ieșim pe ușa un foc de armă se aude în spatele nostru și ne întoarcem. La doi metri distanța de noi stă Argon cu un pistol îndrept spre Adam.

-Stați pe loc! A folosit cea mai gravă voce posibilă ce m-a făcut să mă dau în spatele lui Adam cea ce l-a înfuriat mai rău.

-Unde e Ivan?
Îi aud întrebarea lui Adam și îmi înghită sângele în vene, îmi pun mâna la gură de groază și încerc să ascund suspinele care cu greu le stăpânesc.

-Aaaa vrei să sui papagalu' ala care m-a ținut de vorbă dându-se regizor de nu știu ce film care vrea să îmi închirieze casa.. Asta chiar e stupid. Dar ca să vă răspund....M-am ocupat de el în cel mai frumos mod posibil. Ca-n fime! Spune cu un rânjet de handicapat. Acum chiar că nu îmi mai pot opri suspinele și încep să plâng în hohote. Adam în următoarea secundă scoate un pistol de la spate și îl îndrepta către Argon care începe să rada.

-Bagă-l la loc păpușel că nu știi cum se folosește și s-ar putea să te găurești singur.

-Zici? Și trage un foc în peretele de lângă Argon. Urmează un minut de liniște până începe Argon să vorbească.

-Uite, să nu zici că sunt băiat rău, te las pe tine Kyra să alegi cu cine vei pleca de aici. Ca așa o să stăm până la nesfârșit cu pistoalele îndreptate unu spre altul. Și nu rezolvam nimic.

-Cum adică?

-Adică tu trebuie să alegi cu cine vei iei pe ușa aia. (Și indică spre ușa de la intrare)Cu mine sau cu fătălăul ăsta de lângă tine?

- unu la mâna, nu-i mai spune așa și 2 la mâna, cei cu întrebarea asta, nu e clar?! Normal că îl aleg pe Adam și aș pleca cu el de câte ori aș avea ocazia. Pe buzele lui Adam apare un zâmbet ce mă face să zâmbesc și eu.

-Fie, cum vrei tu! Se mai aude un foc de armă . In următoarea secundă cad la pământ cu....

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum