Consolare (Cap 22)

104 15 0
                                    

În dată ce-mi aude vocea își îndreaptă atenția asupra mea, îmi aude întrebarea după cateva secunde de liniște îmi răspunde menținându-și privirea în jos

-Da

-De ce ? Ce poate să - ți facă atât de rău ,totuși, ești fratele lui ,fie că vă înțelegeți fie că nu !

-Kyra acum doi ani Argon a făcut niște lucruri rele,a spart un magazin de bijuterii ,a făcut trafic de droguri,arme care și acum cred că le face și multe alte lucruri de genu' ,când mama a aflat că face toate astea a luat-o razna ,era mereu furioasă ,făcea crize de nervi ,țipa și plângea mereu. Intr-o zi Argon a venit beat acasa și (face o mică pauză pentru a-și lua aer în piept și continuă )mama când l-a  văzut în starea asta a luat-o razna și mai rău .

L-a brâncit și i-a dat o palmă ,atunci Argon efectiv a înnebunit ,a îmbrâncit-o la rândul lui și el  pe mama care a căzut la pământ ,Argon s-a urcat peste ea și a început s-o loveasca cu pumnii, am încercat să îl dau deoparte dar nu am reușit ,pe atunci era mult mai puternic decât mine ,am ajuns cu o coastă ruptă și cu un pumn în gips și am leșinat .Când m-am trezit eram la spital ,tata era lângă patul meu, primul lucru pe care l-am spus a fost să-l întreb dacă mama e bine .El a ocolit să mă privească în ochi, se uita în jos când mi-a spus că mama e moartă .Și de-asta îmi e frică de Argon,dar nu îmi e frica pentru mine ,eu îi pot face față ,îmi e frică pentru tata. Nu vreau ca si el să pățească ceva ,nu mi-aș ierta-o niciodată .

-Imi pare rău . Dacă știam că e atât de grav nu mai întrebam .(îi spun și îl iau în brațe ,am văzut ,are lacrimi în ochi ,are nevoie de o îmbrățișare ,e îngrozitor să îți pierzi unul din părinți ,e îngrozitor să pierzi un prieten dar admite un părinte .)

Își bagă capul în scobitura gâtului meu ,îi simt buzele moi pe gâtul meu ce îmi trimite un curent electric pe șirea spinării ,are respirația fierbinte ce mă ispitește cu cat stau mai mult în preajma lui .Eu dau să rup îmbrățișarea dar el mă împiedică spunându-mi

-Nu ,te rog . Ma trage și mai aproape de el strângând-ma mai tare în brațele lui puternice pe care le-aș dezmierda cu săruturi dulci .
După cel puțin 5 minute de stat unul în brațele celuilalt – mă intreaba –

-Vrei să mâncăm ceva ?

-Da ,moooor de foame .–Spun eu  disperare în voce– nici nu am observat că s-a întunecat afară ,cât o fi ceasul .

-Cât e ceasul ?

-Cred că 20:00.

-Mersi

-Ai vreo preferință ?

-Da ,să plec acasă ! – spun eu ridicându-mă în picioare –

-Stii,aș putea să te duc eu acasa să îți aduci niște lucruri.

-Ai face tu asta pentru mine?

-Da ,măcar atât pot să fac.

-Și Argon?

-Nu trebuie să stie ,te voi duce mâine ,e bine ?

-Da ,multumesc mult –fac un pas în față să îl îmbrățișez dar mă opresc la timp și mă retrag 2 în spate–

-Du -te la tine în cameră ,te voi chema eu când e gata masa.

-OK .Plec în camera de tortura și mă uit prin toată încăperea ,camera e chiar drăguță ,ce îmi place cel mai mult la ea e că are și baie personală deci nu trebuie să merg la cea de pe hol,ce e ciudat e faptul că toate cărțile din bibliotecă sunt toate cărțile mele preferate ,oare el le-a ales special pentru mine ,dacă da de unde știa de ele ,e ciudat rău .
Un ciocănit în ușă mă scoate din gândurile mele ,strig un intră și pe ușă intră Clay –e gata masa–  trebuie să cobor jos ,vom mânca în living ,fac ce mi se spune și cobor ,de la prima treaptă coborata simt un miros se-mi încântă simțurile ,cum ajung jos mă pun la masă .

-Mmmm, fripturăăă,arată bine ,cine a făcut-o ?

-Eu .Încă nu avem servitoare ,o s-o chem mâine .

-Serios? Știi să gătești ? –spun eu uimită –

-Da ,de ce ești așa uimită ?

-Pentru Căăă,bărbații în general nu gătesc .Doar slugile, adică femeile

-Ce te-a făcut să ai părere asta ?

-Pai având în vedere faptul că majoritatea bărbaților nu fac nimic și femeile fac tot și stau la cheremul lor tot timpul când nu se ocupă de casă și de copii.
De asta zic eu că femeile sunt slugile bărbaților .

-Wow........ai o explicație chiar bună .

Restul cinei am petrecut-o mâncând și vorbind după care eu m-am dus la culcare pentru că am avut o zi grea ce m-a extenuat la maxim .

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum