Cod Roșu (Cap 23)

62 13 0
                                    

                          ***

De  dimineață mă trezesc super odihniă și cu o dispoziție puțin mai bună decât cea de ieri .
M-a duc la baie și văd în oglinda de pe ușă  o pată imensă roșie în zona de jos ,de o dată mă ia o durere de cap infernală ,și ce o să fac acum? caut prin toată baia ,am căutat până  și în coșul de gunoi, poate găsesc absorbante ,ceva dar nimic ,nada ,zero ,ma duc în cameră și găsesc o si mai mare pată pe cearceaf,of doamne nici nu am haine de schimb!

Caut în dulap și nu găsesc nimic decât un tricou de bărbat ,îmi fac un duși și îl iau pe mine ,cobor scările și îl găsesc pe Clay stând pe canapea uitându-se la plazma din livig ,îi atrag atenția și văd cum i se măresc pupilele analizându-mă din cap până-n picioare după care își linge buza de jos ,cât de sexy e când face asta,să nu uit de ce am venit

-Clay ,a venit servitoarea?

-Inca nu ,de ce ,dacă îți e foame îți pregătesc eu ceva .

-Nu, nu e nevoie ,dar am nevoie să cumpăr ceva și eu cum nu pot și nici nu am haine ,mă gândeam că se poate duce ea .

-Spune  de ce ai nevoie că ma duc  eu .

-Nu ,adica nu poți să iei tu ,spun eu  cu privirea ațintită asupra podelei .

-Am înțeles ,dar să știi că tu trebuie să îți cureți toata camera după ,sau ai de gând să stai numai pe toaletă până vine servitoarea? spune întorcându-se cu fața la plasmă ,i-se citește amuzamentul din voce ,cea ce mă scoate din minți ,de ce face misto de mine când eu mă chinui aici să îi spun!

-Poftim?Ce ai spus? de data asta bufnește în râs și îmi spune 

-Ma duc acum la magazin să îți cumpăr dopuri! spune luându-și geaca de piele pe el 

-Esti un idiot !

-Cu plăcere !Vin repede ,să nu murdărești toată casa până ajung !


Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum