Prima Întâlnire, Prima Problemă(Cap 8)

123 19 0
                                    

Nu apuc să zic nimic că iese val-virtej din cameră trântind ușa în urma lui. Și așa rămân eu cu vorbele, mai de grabă înjurăturile doar pentru mine, a doua oară.
Ies și eu imediata după el dar nici urmă de,, mister '' netot
Cum poate dispărea mereu atât de repede, nici nu lasă vreun semn. Ora de biologie cu domnul Beni a început de 5 minute, n-o să iasă bine de loc, e cel mai exigent și punctual profesor pe care l-am avut.
Orele trec foarte repede. Acum mă duc acasă să mă pregătesc pentru cina cu Adam... Of doamne...... O să ies cu Adam Cross...... Sunt așa fericită ...... Nu cred că sunt îndrăgostită de el mai mult e doar o atracție fizica nimic mai mult. Cel puțin din partea mea. Ori sunt eu paranoică ori nu știu...... Am senzația că fata de care vorbea Adam sunt eu. Sper să nu fie așa pentru că nu vreau să-l rănesc sau ceva, suntem doar prieteni, eu sunt cea paranoică și nebună după pătrățelele lui ce mă fac să salivez chiar și cu tricou pe el.
O doamne, se aude soneria am și uitat ca vine la 19:00 vine să mă ia. Ce proastă sunt, ar trebui să nu mă mai gândesc  la pectoralii aia. Cobor ca prin topogan și am plecat.

***
Stau cu Adam la masă și discutăm tot ce se poate discuta până să se audă un zgomot asurzitor de ușă trântită, și peste noi dă  buzna nimeni altul decât,, faimosul "de Argon care tipă în gura mare
–Ce drcu cauți cu ăsta aici!?
Nu-ți-am spus să stai departe de el!? Hai să plecăm!
Mă ia de mână și mă trage după el dar mă opresc brusc și opun rezistență.
– 1 Nu e treaba ta ce fac eu aici!
2 Nu îmi spui tu mie cu cine să stau și cu cine nu! Si 3 nu...... Și fraza rămine neîncheiată pentru că niște buze moi mă asaltează cu un sărut apăsat și pasional, inițial nu voiam să-i răspund dar m-am lăsat păgubaș lui. Ne oprim doar pentru că Argon se îndepărtează, dar nu de ce credeam eu...

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum