Cap 30

74 14 0
                                    

Suntem in fata primariei,ce cautam noi aici,nu are nici un sens ,poate ca are el treaba aici si spune sa merg cu el doar pentru ca ii e frica sa nu fug din nou,n-am sa mai fug ,nu mai pot,cel putin momentan ,trebuie sa imi recapat puterile,sunt epuizata,toate momentele urate prin care am trecut m-au terminat psihic.Deschid geamul si ii spun

-Daca imi spui sa merg cu tine doar pentru ca iti e frica sa nu mai fug din nou sa sti ca nu-i asa,n-am sa mai fug ,nu mai am putere ,te pot astepta aici !

-Nu ,vi cu mine! Hai coboara!

Cobor si ma ia de mana ,intram in primarie dupa intr-o alta incapere,raman stana de piatra ,stau impiertrita in fata ofiterului starii civile ,nu nu nu,nu e posibil ,nu o sa fac asa ceva ,nu o sa imi unesc destinul cu el nici daca imi pune un pistol la tampla .

Ma trage de mana fara sa spuna nimic si ajungem langa birou unde stau asezate actele care ne asteapta semnaturile pentru am-i uni destinul cu un criminal nenorocit.Nu mai aud si nu mai vad nimic doar niste sosoteli si pixul de pe masa pe care il primesc ca pe cel mai mare dusman al meu .Cineva ma zdruncina ,imi dau seama cine si ma uit urat la Argon.

-Hai semneaza!ma uit la foaia din fata mea si vad ca erau completate cu datele mele si ale lui,ma intreb de unde a facut rost de ale mele ,doar de semnatura mea mai e nevoie .Dau din cap dezaprobator fixand cu privirea actele .Ma intoarce cu fata la el si imi spune la urechie

-Iubito! Le vei semna ,pentru binele tau! vocea lui ma inspaiminta ingrozitor.

-Nu,nu si nu nu am sa fac asa ceva,cum poti sa cer orce de la mine ,mi-ai dat foc la casa cu tot cu familia mea in casa nenorocitu drk care ești!!!

Iau foile si le rup in doua ,in trei,in patru pana nu mai ramane decat o gramada de confetii.

-Daca tu crezi ca o sa rezolvi ceva purtandu-te ca un copil te inseli.spune calm ,ca si cum nu as fi rupt dovada vie ca sunt a lui,dupa continua

-Scoate rezerva !ii spune ofiterului care executa ordinul.

Probabil ca i-a dat o gramada de bani sa faca ce i se spune, sluga nenorocita!

Realizez ca nu am nici o santa sa scap daca ii ofiterului starii civile ca ma obliga sa ma marit cu el folosind amenintari asa ca sunt pe cont propriu si trebuie sa scap singura.Iau ceva de pe birou cea ce pare a fi un capsator si ii dau in cap lui Argon cand se apleaca sa semneze actele de rezerva ,cade la pamint si acolo ramine,ii iau cheile din buzunar si fug la masina.

***

Drumul cu masina a fost ingrozitor ,am plans pe toata durata lui si am incercat sa inteleg ce s-a intamplat cu mine la primarie ,eram stana de piatra ,ma uitam in gol si atat,nu auzeam ,nu vedeam nimic,absolut nimic,a fost foarte ciudat dar cel mai ciudat a fost ofiterul starii civile,parca era o papusa voodoo ,cred ca a fost instruit de catre Argon inaite sa vina la mine acasa.

M-am plimbat ca musca fara cap prin tot orasul pana am decis sa merg la Val acasa.L-am gasit uitadu-se la televizor in living,m-a invitat inautru si-am povestit tot.Avea lacrimi in ochi dar nu a plans,incerca sa ma imbarbateze, voia sa fie puternic pentru mine dar eu stiu ca il doare foarte rau ,era la fel de dureros ca si pentru mine,parintii mei lau luat sub aripa lor si l-au crescut .

Dupa vreo ora de consolare reciproca Val a plecat in camera lui trantind usa dupa care s-au auzit un zgomot de parca s-ar spart ceva .Ma duc la el in camera si vad carti aruncate pe jos ,cioburi si o ditama-mai gaura in perete când a avut timp sa distrugă atâtea lucruri?? .

Val sta razmat de pat cu mainile pe fata pentru as inabusi suspinele si pentru a nu se observa ca plange,dar eu stiu ,stiu ca sufera si ca doare al drk de tare.

Ma pun jos langa el si il iau in brate spunandu-i la urechie sa se liniseteasca,ca nu rezolva nimic daca distruge tot ce e in juru lui.

Val se linisteste, nu mai plange, cred ca a adormit,il urmez si adormim amandoi in pe podea

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum