-Sunt ....singura persoană de aici care îți poate fi prieten.
-De ce drku' aș vrea să fiu prietenă cu un criminal !mă răstesc la el pentru al intimida dar datorită plânsului l-am făcut doar să își întoarcă privirea de la mine după care să mă privească din nou în ochi,își pune din nou mâna lui uriașă pe a mea și eu țip din nou la el,bine mai de grabă încerc să țip ,acel țipăt s-a transformat într-un miorlait care mă amuză până și pe mine dar pe el , știu că acum își ascunde râsul din cauza mea.
-Nu mă atinge jegosule!
-Nu mai țipa atât , îți faci mai mult rau,spune el calm cea ce mă miră ,mă uit în ochii lui albaștri ca marea ce îmi provoacă un fior pe știrea spinării încercând să îmi dau seama ce gândește ,of doamne de ce băieți răi sunt al naiba de sexy,mă scoate din gândurile mele în care el era protagonistul principal, continuând .Voiam să spun că eu nu am dorit să fac asta ,doar am ascultat ordinele,să știi că îmi pare rau ,dacă aș fi putut face ceva aș fi facut dar nu aveam ce ,erau deja morți și nu avea sens să mă opun .Eu nu sunt ca el.
-1 N-o să mai țip atunci când o să îți tii tu mâinile acasă și când o să-ți închizi singur gura până nu ți-o închid eu (îi apare un zâmbet pe față care mă face și mai atrasă de el decat eram ,la atracție fizică mă refer,cred că știu la ce se gândește și îi dau un pumn în braț, el începe să râdă și eu îmi continui propoziția ) 2-nu mai râde că nu e nimic de râs ,3-dacă nu voiai n-o făceai ,4-cum papaucii mei e cineva în stare să se înjosescă atâta de mult încât sa fie sluga cuiva ,nu că mi-ar pasă ,da' zic si eu ! Si cum naiba nu avea rost să te opui ,meritau să fie înmormântați cum se cuvine ,nu omorâți și după arși de parcă ar fi niște animale ,ce papuci vorbesc eu aici, nici măcar cu animalele nu se cuvine să se întâmple asta .Spun eu exasperată de bunaciunea din fața mea .
-Am înțeles ce vrei să spui și îți dau dreptate în totalitate ,dar eu cu Argon avem o relatie mai specială și nu e de bine dacă îi ieși din cuvânt oricât de apropiat ai fi de el sau, mă rog,el de respectiva\respectivul ,se lasă pradă furiei și uită de toate sentimentele pe care le are față de aceea persoană .Chiar îmi pare nespus de rău pentru tot ce s-a întâmplat și spun aceste cuvinte și în numele lui.
-Prea târziu să îi pară cuiva rau ,deja e prea tarziu ,sunt morți ! Si de ce îți ceri tu scuze în numele lui ?
Nu mai spune nimic decât își mută privirea de la mine către podea după îmi răspund singură la întrebare .
-Pentru că nu e în stare să își ceară singur scuze sau chiar nu are nici o remușcare cea ce cred eu cu tărință ! Își ridică privirea din nou la mine și deschide gura să spună ceva dar este întrerupt de Argon care țipă de la intrare.
-Clay vino cu Kyra aici și să știi că mergi cu noi acasă pentru a -o supraveghia pe mica nazdravană cat timp sunt eu plecat 3 zile in Mexic. Clay aprobă din cap după care eu spun întrebătoare către Clay dar răspunde Argon
-Cu mine ce se va întâmpla ?
-Cu tine nu se va întâmpla nimic momentan dar să știi că am planuri mari pentru tine! Spune cu un rânjet de dement și se intoarce cu spatele la mine indreptandu-se spre mașină spunandu-mi .Intră în mașină !
Eu fac ce mi-se spune iar Clay ne-a urmat cu masina în spatele nostru ,tot drumul este linistit.
***
După ce intrăm toți în sufragerie Argon vorbește cu Clay nu știu ce și după ce schimb cateva vorbe cu el pleacă nervos întrucât am început să spun că vreau să plec acasă și că am să pierd cursurile și nu vreau să fiu dată afară pe baza absențelor ,normal că mi-a spus să nu ma mai plang că nu rezolv nimic și deja a rezolvat el cu facultatea iar când l-am întrebat ce a facut a țipat la mine că nu e treaba mea și a tulit-o pe ușă trântind-o în urma lui. Și uite așa de 5 minute stau cu Clay în sufragerie și ne uităm pe pereti ,eu gândindu-mă cum să scap de aici.Sunt scoasă din gândurile mele de către Clay care mă întreabă
-Kyra ,Adam era iubitul tau ?
Iar o întrebare idioată și iar trebuie să răspund la ea. Mi s-a luat deja să răspund la întrebări de genul ăste-ia!
CITEȘTI
Renașterea -Eterna ură -
AventureKyra. Doar cu atât a rămas . Doar cu numele si cu amintirile ce o bantuie noapte de noapte si zi de zi. Oare exista o ura mai mare decat cea pe care i-o poartă acelui om, acelui diavol ce i-a luat tot ce a iubit pe lume, tot ce o iubea si îi ofere...