Mă întind leneșă în pat Până la telefon, văd cât e ceasul și sar ca arsă din pat înjurîndul în gând pe Argon că m-a sunat la trei dimineața și pe mine în același timp că am dezactivat alarma din greșeală. Ma grăbesc să intru în duși și să mă schimb să plec la facultate. Îmi iau cheile de la BMW - ul meu roșu și o tulesc la facultate. Alerg pe coridoare ca la maraton până la etajul 1 și să ma lovesc de un piept de bărbat care pare a fi un bolovan. Eu ajung întinsă pe jos iar acel bărbat rămâne neclintit. Se apleacă să mă ajute să mă ridic între timp el rupe tăcerea.
-Se pare că îți place să te tot ciocnești de mine. Spune el amuzat de sitoatie.
-Adam, la naiba dacă impactul cu,, peretele '' era mai mare aveam creierii împrăștiați pe jos. Scuze că te împung iară dar mă grăbesc într-un hal! Cred că deja ma întârziat 15 minute din oră. Spun eu abia tinându-mă pe picioare.
-Mi-am dat seama că te grabeai având în vedere că alergai cu viteza luminii pe coridor unde e interzis să alergi, și vezi și tu de ce. Dar ești sigura că e bine să mergi la ore mai ales în starea în care ești acum, abia te ți pe picioare.
-Cred ca ai dreptate. Și oricum deja mi-a pus absență.
-Auzi vrei să mergem la cafeneaua de lângă campus? Pun pariu că nu ai luat micul dejun. Și au niște clătite delicioase iar cafeaua e de vis! Spune cu un zimbet larg pe buze. Buze ce le-aș devora în momentul ăsta. Cum poate fi așa frumos!
-Sună bine! Dar tu nu ai oră?
-Da, am dar și eu la fel ca tine am intirziat ceva cam mult din cauza unei domnișoare aeriane aici de față. Deci îmi cam ești datoare. De două ori nu o dată. Ca să te revanșezi și pentru ieri vei lua cina cu mine diseară. Dacă Sa făcut?
-Sa făcut! Zic amuzantă.
-Mergem? Ma întreabă îndemnându-mã să îl iau de braț.
CITEȘTI
Renașterea -Eterna ură -
AventuraKyra. Doar cu atât a rămas . Doar cu numele si cu amintirile ce o bantuie noapte de noapte si zi de zi. Oare exista o ura mai mare decat cea pe care i-o poartă acelui om, acelui diavol ce i-a luat tot ce a iubit pe lume, tot ce o iubea si îi ofere...