Sfârşit(49)

95 8 0
                                    

Au trecut și zilele, am aflat și adevărul.
Am aflat că Matt era acolo pentru că era mâna dreaptă a lui Argon. Și am aflat adevărul cel mai crunt, cel mai dureros. Am aflat că tatăl meu nu e tatăl meu adevărat, mama a avut o aventură și a rămas însărcinată.
Mama i-a ascuns asta tatei până am împlinit eu 7 ani când a început el să aibă suspiciuni deoarece nu avema nici o trăsătură comună. Tata a fost dărmat, știu că în perioada aia mă evita, nu a mai fost atât de drăguț cu mine, nu mai vena la mine în cameră înainte de culcare, nu mai cânta cu mine la pian,stiu că atunci și eu m-am simțit foarte rău, credeam că am făcut ceva greșit și l-am supărat foarte tare. După câteva zile a venit și și-a cerut scuze, l-am iertat, mi-a spus că a avut probleme la muncă și bineînțeles că l-am crezut, iar acum aflu că nu acesta a fost motivul, ci faptul că mama l-a înșelat cu Cel mai bun  prieten al lui și eu nu îi sunt fiică, ura asta, știu ca îmi spunea că dintotdeauna și-a dorit o fată și că e norocos că mă are.

Eu aflu toate astea acum, le aflu de la tatăl meu natural, tatăl meu natural care este Rony Scott, tatăl lui  Argon singurul om cu care credeam că nu  o să am vreodată o legătură dar, uite că suntem frați. Mă doare sufletul, acum că știu că dragul de Clay e în viață nu putem fi împreună, suntem frați. Aș vrea să îl văd, măcar să îl iau în brațe, am nevoie de îmbrățișarea lui dar nu o pot avea parte de ea acum, e plecat nu știu unde și cine mai târziu, de aseară, de când am vb cu Rony și am aflat adevărul îl tot aștept.
Am mai aflat că Rony, acum, a preluat conducerea mafie, dar nu vrea, a spus că nu mai vrea să facă rău, de-asta i-a cedat lui Argon tot, nici Clay nu vrea, deci nu mai are pe nimeni decât pe mine. Eu conduc, eu spun cine trăiești și cine moare, asta ar trebuii să spun, să cred, ar trebuii să fiu fără scrupule, dar, Nu, eu nu sunt așa și nu o să fiu, da, eu conduc și o să conduc în stilul meu, nimeni nu o să mai moară, o să se termine cu toată mafia, așa vrau și așa o să se întâmple pentru că eu sunt capul mafiei. M - am mutat cu el în casă ca să ne apropiem, să ne obișnuim fiecare cu ideea de tată și fiică. Cris a fost dezamăgit când am plecat, de fiul lui nu mai zic, se pricepe la teatru, a făcut o scenă de milioane, încă nu l-am anunțat că Matt știe adevărul, că nu sunt iubita lui, Matt a fost.... Nu știu cum a fost, nu a avut nici o expresie facială.
Le-am mulțumit încă o dată că m-au găzduit, m-am urcat în mașina lui Rony și am plecat către nou mea casă unde mă așteptau bunica și verișorul Taylor , noua mea familie.

A ajuns Clay, cobor cât mai repede scarile care vin de la etaj direct în living la parter, îl văd și îi sar în brațe
– Kyra! Scumpo, cât te-am căutat! Dă sărute dar îl împing brutal și mă doare sufletul când fac asta
– Suntem frați Clay! SUNTEM FRAȚI! lacrimile îmi curg șiroaie pe față când îi destăinui adevărul
– Nu, nu, scumpo, nu plânge, oprește-te te rog! Nu suntem frați, sunt adoptat, scumpo, nu suntem frați! Emoția se simte în vocea lui mă ia în brațe și se lasă cu mine pe jos răpuși de un amalgam de sentimente care ne scaldă inima într-un acid ce-mi face inima să ardă.

___________Peste un an____________
În sfârșit, sunt cu adevărat fericită, am o familie, nu e familia pe care am avut-o dar e o familie frumoasă. Până la urmă a fost tot răul spre bine. Mă bucur că l-am întâlnit pe Argon,dar nu mă bucur că am pierdut atâti de mulți oameni importanți pentru mine.

El a fost un mare obstacol și la sfârșit a fost eliminat, a fost îngropat în cel mai frumos fel, a fost condus pe drumul către noua lui casă, pe ultimul lui drum de o mulțime de oameni, a fost un om cunosc, nu știu dacă iubit, dar foarte cunoscut.

Acum că sunt noua doamnă Scott și noul conducător al mafiei mă simt împlinită, acesta este locul meu, acesta sunt eu!





_____________Sfârșit ______________





Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum