Frică (45)

56 14 0
                                    


Acum ce fac?
Ce pot să fac?
Cum pot să fac totul fără greșeală, cum îl conving să mă ajute? Cum o să procedez? Dacă ma panichez? Dacă o să mă bâlbâi? Dacă o să creadă a sunt o fetiță prostuță care nu știe ce să facă cu viața ei? Și dacă îl conving? Ce o sa fac după? Cum o să procedăm? Cum o sa pot scapa definitiv de Argon? Încă nu mi-am făcut planul și gândul ăsta mă înspăimântă. Dacă o să dau greș?
Dacă o să sfârșesc în ghiarele lui? Dacă singurul lucru pe care îl pot face e să mă predau, să mă supun lui? Poate că așa e mai simplu, o să am o viață de coșmar dar nu va mai trebui să fug. Sunt într-o continuă fugă, trebuie sa stau tot timpul cu frică pentru că sunt șanse să apară oricând și să incendiere și locul ăsta, și îi voi pierde și pe acești oameni buni care m-au primit în casa lor. Nu merită asta. Ar trebui să îi protejez cumva.
Trebuie să îl conving pe Copil să mă ajute. O să-l conving.

Telefonul îmi vibrează în buzunar. Îl scot și văd că am primit un mesaj de la Matt. Cea ce mă pune pe gânduri deoarece nu i-am dat numărul meu.
,, Hey! Kyra, sunt Matt, am rezolvat cu întâlnirea, diseară la ora 21:00. A zis că trimite pe cineva după tine. ''
Uh, nu știu ce să fac, am emoții. Îmi e frică.

Renașterea -Eterna ură -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum