Q&A + lär dig älska mig igen (ny bok)

1.1K 41 6
                                    


Först och främst!! Q&A för denna bok kommer här!!

Ossian:
Skulle du kunna ligga med Audrina?
Eh ja, jävligt sexig tjej ju

Vad har hänt i ditt liv som gjort dig så, vad säger en, elak?
Elak? Jag är snäll

Är Audrina snygg?
Ja

Varför har du så mycket luft?
För att jag andas

Gillar du Audrina?
Jarå

Varför beter du dig som du gör?
Vadå?

Har du problem på något sätt? Lever båda dina föräldrar?
Nej, ja

Mår du dåligt?
Nej, jag njuter av varje sekund av livet, jag menar, vem skulle inte göra det om man var som mig?

Ödmjuk är inte dina starka sida va?
Jo tack

Varför fiskar du hela tiden efter Audrinas uppmärksamhet?
Kanske för att jag gillar henne?

Är du en fuckboy?
Haha

Audrina:
Något minne du har från Johanna?
Jag kommer inte ihåg så mycket, det medta jag kommer ihåg är från vad pappa har berättat. Men jag kommer särskilt ihåg när vi var hos mormor och morfar med farmor och farfar och åt middag, jag älskade sådana middagar. Vi kändes som en hel familj.

Är Ossian snygg?
Jag hatar att erkänna det, men ja.

Varför har du så mycket luft?
Jag tycker att man ska stå upp för sig själv och andra bara..

Har du andra vänner än hockeykillarna?
Nä. Det är lite tragiskt, men jag är nöjd med mina killar.

Vad tycker du om din pappa?
Han är världens bästa. Är så jävla glad att just han är min pappa, jag älskar honom oändligt.

Har du någonsin haft känslor för någon i laget?
Nej, vi är ju vänner, de är som mina brorsor allihopa

Adnan:
Gillar du Audrina mer än som en vän?
Pfft, va?? Nej. Vi är bästa vänner. Har alltid varit. Och bara det.

Varför vill du inte att Audrina ska umgås med Ossian?
För att han är en fuckboy och han har förmodligen inte ett lyckligt förhållande med Audrina i sikte, han kommer såra henne och jag vill inte det.

Jag:
Varför skriver du så bra?
Men åhh!! Jag kan inte svara på det, själv tycker jag inte att jag skriver jättebra, men tack för att ni tycker det!! Ni är BÄST

Hur kommer du på allt du ska skriva om? Vad får du ideer ifrån? Och hur kan du vara så bra på att skriva?
Jag brukar få många ideer av att kolla på bilder på we heart it och försöka hitta någon bra omslagsbild och sedan hitta på en passande titel och sist så brukar jag komma på en story runt om titeln och omslaget.. hehe det är en lite bakvänd metod, men den funkar för mig!!! Och tack<3

•••

Nu vill jag även passa på att lägga in prologen till min nya bok som kommer publiceras parallellt med denna!! Jag kommer försöka uppdatera så ofta jag kan på den boken också, meen det blir nog inte lika ofta som denna eftersom det kan bli lite jobbigt att publicera två böcker varje dag.. men vi får se!!! Hoppas ni gillar den! Första kapitlet kommer imorgon, så håll utkik på min profil!! Jag vill även tillägga att jag inte är jättenöjd med prologen så det kan hända att jag ändrar den under bokens gång, vi får se!!

lär dig älska mig igen

Du och jag var som den tindrande stjärnhimlen, som bedårande blomängar, som vackra melodier.

Nu är vi som natthimlen utan stjärnor, som ängar utan blommor, som sånger utan melodier.

Och en dag, en dag ska du lära dig att älska mig igen. En dag ska vi bli allt som vi var förut.

du gav mig världenWhere stories live. Discover now