42;

2K 143 16
                                    

Keesokannya

"Yeobo~". Taehyung memanggilku dan dia mengganggu tidurku dengan memicit-micit pipiku lalu aku terbangun dari tidurku kerana pipiku berasa geli. Taehyung ketawa apabila melihat reaksiku dan aku menolak tubuhnya sedikit dariku.

"Ah.. Taehyung.. janganlah kacau saya.. saya masih mengantuk ni". Kataku dengan mamai dan kedua-dua kelopak mataku masih terpejam.

"Awak penat sangat ke semalam? Mesti awak rimas pakai gaun yang berat tu dan pakai makeup lama-lama kan?". Kata Taehyung dengan senyuman.

"Ya.. hmm.. awak tak penat ke?". Soalku dan akhirnya mataku telah dibuka. Wajahnya sangat hampir denganku dan dia kelihatan sangat tampan walaupun baru bangun dari tidurnya.

"Aniyo~ sebab saya rasa em.. gembira sebab semalam kita.. buat.. emm.. you know what I mean right? Macam pasangan baru berkahwin wajib buat--"

Aku segera menutup mulutnya dan jantungku berdegup kencang mengenang situasi malam semalam yang memberi pengalaman baru kepada kami berdua. Aku berasa sangat-sangat malu.









"Shhh! Jangan ungkit hal semalam.. s-saya tak nak dengar s-sebab saya.. err.. em.. tak ada apa-apalah~" Kataku dengan gementar lalu memberi senyuman kekok.

Taehyung menempis tanganku secara perlahan kemudian dia memberi senyuman sinis, "Waeyo?.. awak malu ke atau awak suka?" Soalnya dengan suara yang perlahan.

"Aish.. a-awak boleh tak jangan cakap pasal hal semalam? Saya malulah!". Aku mengomel.

Taehyung ketawa, "Hahahaha~ ok saya takkan cakap lagi.. hmm.. saya faham maksud awak". Kata Taehyung.

Aku hanya gelak dengan malu.







"Tapi awak memang seksi semalam.." Bisik Taehyung di telingaku.

"YAH! Dasar byuntae!". Aku terkejut dan memukul lengannya.

"Ow.. sakit~". Kata Taehyung dan dia berpura-pura menangis seperti kanak-kanak.

"Dah lah, awak pergi mandi dulu. Saya nak masak sarapan dulu". Kataku dan aku bangun dari katil ini. Taehyung hanya senyum melihat aku.

"Apahal sengih-sengih?". Kataku dengan gelak. "Tak ada apa-apa hehe.." Kata Taehyung. Aku hanya senyun lalu mengambil getah rambutku dan mengikat rambutku seperti messy bun.

Dia bangun dari katilnya dan berjalan mendekati aku, "Awak tak nak mandi dengan saya ke?". Soalnya dengan senyuman sinis.





Aku terkejut dan memandangnya, "A-Apa yang awak merepek ni? Aish.. jinjja.." Aku mengomel lagi dan memukul tangannya lagi tetapi tidak kasar.

Taehyung memelukku pinggangku dan dia mencium pipiku, "Saya gurau jelah sayang~". Katanya dengan nada aegyo. Aku ketawa dan jantung berdegup pantas kerana asyik jatuh cinta padanya.

Aku juga mencium pipinya, "Kwaenchana~". Kataku. Taehyung senyum sambil gelak, "Saya pergi mandi dulu~ awak masakkan saya sarapan yang sedap-sedap ya?". Kata Taehyung.

"Arasseo~". Kataku.

Taehyung meninggalkan aku dan dia mengambil tualanya lalu masuk ke tandas untuk mandi. Sementara Taehyung sedang mandi, aku juga ingin mandi di tandas lain bagi menyegarkan badanku di waktu pagi ini kemudian barulah aku masak sarapan nanti.





















---

Aku sudah selesai masak sarapan dan menghidangkan sarapan ini di atas meja. Taehyung duduk di atas sofa dan sedang melayari laman sosial pada telefonnya sambil senyum.

unwanted love • k.th [C]Where stories live. Discover now