Ali: Naber?
Ceyla: İyiyim, sen nasılsın?
Ali: Konuşursak iyi olacağım Ceyla
Ceyla: Sorun nedir?
Ali: Söylemek istediğim
Ali: Ben şeyim
Ceyla: Gay mi?
Ali: Oha hayır
Ali: Yani ilk önce Kerem sanıp sonra İbo sandığın kişi
Ceyla: Sandığım mı?
Ceyla: İbo ne var?
Ceyla: Yeterince rezil olmadık mı?
Ali: İbo değilim.
Ceyla: Kerem'de değilsin. Ali'de, Mert, Enes, Nihat, Talha, Mete'de.
Ceyla: Kimsin?
Ali: Ceyla buna hazır değilim.
Ceyla: Defol. Tiyatro oynamıyoruz burada.
Ceyla: Benimle oyun oynama.
Ali kişisi engellendi.
"Ananı sikeyim ya." Sinirle telefonu Ali'ye fırlatırken kaşlarını çatmış bana bakıyordu. "Anneye küfür yok olum." Durmadan devam ettim. "Babanı sikeyim o zaman." Omuz silkti. "O olur kanka."
"Ne oldu?" Mert'in sorusuyla ona döndüm. "Siklemiyor beni." "Kız haklı değil mi abi?" Kaşlarımı çattım. "Ne yapayım abi?"
"Çık karşısına seviyorum kızım." de.
Emre sağ ol kardeşim kesinlikle tavsiyene uyacağım.
"Lan gavat siklemiyorsun bizi ama hepimizi yakıyorsun. İbo başkasını seviyordu adamdan habersiz telefonuna hattı taktın."
"Biliyordum mesaj atacağını amk. Yakalanırdım."
"Ya siktir çocuğun telefonuna sevdiği kız masadayken başka kızdan mesaj geldi. Üstelik yakın arkadaşı." Orospu çocuğuydum gerçekten. Düşününce başıma gelse evveliyatını okşardım.
"Haklısın," dedim kısık sesle. Hiçbiri duymamıştı ama benim vicdanım duymuştu, yeter amk.
"Üzerime gelmeyin abi."
"Ya sen söyle ya da ben söylerim, iki gün süren var birader." Oturduğum yerde dikleşip Ali'ye baktım.
"Kız yemez olum seni en fazla engeller. Zaten safın teki hiç küfür ettiğini de duymadım. Diğerleri gibi değil." Doğruydu. Beni etkileyen de bu değil miydi zaten?
Çok farklıydı. Onu gizli gizli kütüphanede kitap okurken gördüğüm günden beri bende gizli gizli onu izlemeye başlamıştım.
Diğerleri gezip tozarken onun tek derdi kitap ve kahveydi. Kantindeki gün aklıma gelince dudağım hafifçe kıvrıldı. İş haddinden fazla uzamıştı.
"İki gün." Ali eliyle iki yapıp gözüme sokup oturduğu yerden kalktı. Eline ceketini alıp kapıya doğru ilerledi.
"Görüşürüz moruklar."
"Görüşürüz götü büzüşesice."
"Emre telefonu fırlat lan." Adam akıllı konuşana kadar şansımı deneyecektim. Emre telefonu fırlattığında havada tutup Ceyla'nın numarasını tuşladım. Artık ezberlemiştim.
Emre: Selam (22:34)
Görüldü (22:34)
Emre: Ceyla? (Mesaj iletilemedi 22:36)
"Amına koyayım." Telefonu Emre'ye fırlatıp sırada kişiyi gözlerimle süzmeye başladım.
"Talha kanka n..." Kucağıma düşen telefonla lafım yarıda kalmıştı. Talha'ya ufak bir gülümseme fırlatıp numarayı yeniden tuşladım.
Talha: Ceyla (Mesaj iletilemedi 22:41)
Talha: Bari Ceyla yazsaydım amk tüm grubu mu engelledin? (Mesaj iletilemedi 22:42)
#
KUDUR KUDUR KUDUR.
Geçen bölüm İbo'ya sövdüm ama şimdi lafımı geri alıyorum. Kendisi Ada'ya aşık.
Özür dilerim İboş. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERT * texting
HumorCeyla: Ben istemiyorum hocam yapamam. Tiyatrocu: İtiraz istemiyorum. Tiyatrocu: Bu sahnenin Juliet'i sensin. Kerem: Ben bunu mu öpücem şimdi? Nihat: Acaba hangisi ilk önce insana dönüşecek. *KÜFÜR İÇERİR*