*31*

29.7K 1.7K 765
                                    

0533 312 ** **: Aşağı gel.

Ceyla: Kimsin?

0533 312 ** **: Uzatma Ceyla kim olduğumu öğrenmek istiyorsan aşağı gel.

Ceyla: Okulda aşağıda olan çok yer var farkında mısın bilmem.

0533 312 ** **: Spor salonu 

Ceyla: Numara kimin?

0533 312 ** **: Sınıftan bir kızın.

0533 312 ** **: Herkesi engellediğin için numara kalmadı amk

Mesajlara bir kere daha baktım. Gitmek istediğimden emin değildim. Yine başkası çıkacak ve aklım karışacak diye korkuyordum. Olay iyice aşkı memnuya dönmüştü.

"Ne oldu? Göğsün kıçına narkoz yemiş goril gibi atmaya başladı." Ada'ya hoca görmeden mesajları gösterdim. Gülen yüzü birden ciddileşmişti.

"Dersleri beden." dedi. Bu durumda Ali'yi eliyorduk çünkü aynı sınıfta değillerdi.

"Bana bırak."

"Hocam haftaya voleybol maçımız var son dakikalar antrenman yapsak?"

"Daha derse yeni başladık kızım."

"Hocam bu maç çok önemli. Okul için." Elini çenesine koyup sıvazladı. "Evet biliyorum ama derste önemli Ada." Ada pislikçe sırıtırken gözlerimi kısıp ona baktım. Pislik bir plan geliyordu. "Akşam etüte kalırız." Tüm sınıf onu öldürebilirdi. Hoca tekrar düşünüp sınıftakilerin yüz ifadesine baktı.

"Tamam gidelim." Herkes çantasını dolabına koyup sınıftan çıkmaya başlamıştı. İçimdeki heyecan beni gitmemem için zorluyordu.

"Ne oluyor?" Konuşamıyordum, telefonu Elif ve Gülnaz'a verdim. İkisinin de ağzı o şeklinde açılmıştı.

"Gidecek misin?"

"Ya yine oyunsa?" Elif duygularıma tercüme oluyordu.

"Hadi gidelim Ceyla ne kaybederiz? Bizim hiç erkek arkadaşımız olmadı ki kızım. Bize koymaz. Eğer oyunsa onlar kaybedecek." Haklıydı. Ona neden hak verdim emin değilim ama cesaretle yerimden kalkıp tişörtümü düzelttim. Bağlı saçımı omzumun üzerine alırken sıradan ayrıldım.

Büyük bir adım atmıştım bile.

"Az daha yavaş gidelim etüte varırız oraya." Gülnaz koluma girip çekiştirerek aşağı kata indirdiğinde telefona mesaj gelmişti. Olduğum yerde durup telefonun kilidini açtım. Kızlarla çember oluşturmuştuk.

0533 312 ** **: Okulu çağırsaydın Ceyla sınıf az oldu amk

0533 312 ** **: Zaten zor bir de tüm sınıf burada

"Hazır mısın?"

"Evet." Kızlar önden ben arkadan yürümeye devam ettik. Spor salonunun kapısından girdiğimde karşımda ne bekliyordum emin değildim ama hayal kırıklığına uğramıştım.

Sanırım grup sırayla dikişmiş ellerinde kocaman kağıtlar CEYLA SENİ SEVİYORUM yazısı ve sonunda o. Hayalimin böyle klişe olması bir yandan içimi burkuyordu.

Kafam sertçe geri gittiğinde rüyadan uyandım. Dağılan saçlarım gözümün önüne gelirken yere düşen topa baktım.

"Yavaş olsana olum!" Dibimde duran ayakkabılara baktım. O gece Mert'in yanında karanlıkta duran çocuğun ayakkabılarıyla aynıydı.

Elini başımdaki elimin üzerine koyunca olduğum yerde bir adım geri çekildim.

Durmadan bana doğru bir adım attı. "Bakmayacak mısın bana?"

Mala yatma Ceyla o sesi tanıyorsun.

Kafamı yavaşça kaldırıp saçımdan açık kalan tek gözümle ona baktım.

"Mert."

Sağ taraftan uzanan bir el saçımı gözümün önünden çekip kulağımın arkasına sıkıştırdı.

"Buradayım amk ne Mert'i?" Kaşlarını çatıp ellerini de cebine koyduğunda ne hissettiğimi bilmiyordum.

Elini cebinden çıkarıp gözlerime doğru salladı. "Olum kıza bir şey oldu."

"Ben iyiyim." dedim geri kaçarken.

Kızlar koşarak yanıma gelip şaşkınlığıma ortak olmaya başladılar. Hepsi aynı şokla karşıya bakıyordu. "Bekliyorduk ama neden şaşırdık?" Hızla arkamı dönüp çıkışa doğru ilerledim. Arkamdan gelmesi için dua ediyordum ama kılı bile kıpırdamamıştı.

"Ceyla engelimi kaldırmayı unutma!"

Kapıdan çıkıp telefonumu elime aldım. Engellenen tüm kişileri tek tek engelden çıkardım, şimdi sadece onun adı duruyordu. Arkamdan öne doğru uzanan elle kenara sıçrarken o kolumdan tutup tekrar kendine çektiğinde tedirginlikle ona baktım. Telefonu eline almadan isminin üzerine basılı tutup engelini kaldırdı.

"Artık bir engel kalmadı."

Kerem kişisinin engelini kaldırdınız.


#

Size 31. Bölümde veda etmek istedim. Evet herkes biliyordu o kişi Kerem'di. Uzatmaya gerek yok. 30 bölümdür başkalarına iftira ata ata geldik sjsmeksks

Kerem mal ama seviyorum. Başından beri istediğim CeyKem'di.

Her insanın değişebileceğine inanıyorum. Bu yüzden Kerem'i sevin. <3

LACİVERT * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin