*42*

24.5K 1.3K 180
                                    

"Nasıl hissediyorsun?" Elif'in sorusuyla kendime geldim. Aslında zaten kendimdeydim de öyle triplere girmeye çalıştım.

"Trip atan kızlar gibi." Gülnaz sesli güldüğünde Ada da ona katıldı. 

Kendimizi sahile atmıştık, soğuktu. Saçım rüzgardan sarman dolman bir şeyler olduğunda hiç ellemeyip önüme gelen saçı arkaya ittiriyordum.

"Kızlar," Elif yutkunup kayalıklara doğru ilerlediğinde onu takip ettim. "Deniz çok güzel değil mi?" Ada elini Elif'in omzuna vurup çatılan kaşlarıyla ona bakmaya başladı. "Ya Ada şuna baksana ama." Dalga kayalıklara bir kere daha çarpınca yanımda duran Gülnaz'ın elini tuttum. Gülnaz Elif'in, Elif'de Ada'nın elini tutunca keyifle sırıttım.

Buna ihtiyacım vardı.

"Yapmayın çok soğuk." Ada'nın sözüyle koşmaya başladık. Koştukça Ada çığlık atıyordu. Sona geldiğimizde aynı anda atlayıp ellerimizi ayırmadan denize girdik. Soğuk su bütün bedenimi sardığında ani şokla gözlerimi açtım. Ada yüzerek yanıma gelip elimi tuttu. Dördümüz çember oluşturmuştuk.

Bir süre kendi etrafımızda dönüp ellerimizi bıraktık. İkişer sıra halinde taşlık duvarı kaybetmeden sahile kadar yüzmeye başladık. 

Küçüklükten beri dördümüzün de yüzme kursuna gitmesi tamamen tesadüftü. Lisede tanışmamıza rağmen ailelerimizin bizim için düşündükleri çoğu şey aynıydı. Bu yüzden iyi anlaşabiliyorduk. 

Elif önümde durup yukarı doğru yüzmeye başladığında nefesimi gelen basınçla bozmadan yukarı doğru kulaç attım. Ayaklarım suyun içinde çırpınıyordu, elbisem kot olduğu için yukarı sıyrılmamıştı.

"Ne oldu?" Ada saçlarını geriye itip Elif'e baktı. Elif gürültüyle hapşırıp burnundan çıkan sümüğü başını denize sokarak temizledi.

"Neden bu kadar pissin sen ?" Gülnaz yüzünü buruşturduğunda hallerine keyifle gülümsedim. Aramızda böyle pisliklerin lafı olmazdı ama hep Elif yapıyordu.

"Kanka tutamadım ne yapayım?" 

Suyun içine girmeden yüzeyden sahile doğru ilerlemeye devam ettik. Fazla büyük değildi bu yüzden araları çok kısaydı. İleride gördüğümüz kalabalık kulak attıkça büyürken sığ yere yaklaşmıştık. Ada yüzme sporlarında ilk onda yer alıyordu. Hepimizden önce sığ alana varmasını tuhaf karşılamıyorduk.

Sahile çıkıp saçlarını sol omzuna aldı ve sıktı. Bize doğru dönüp tekrar arkasını döndü. Elif ardından çıktı Gülnaz ondan sonra ve ben en son çıktım. Omuz kaslarımda rahatsızlığım olduğu için yüzmem yasaktı. 

Kulağıma giren sulardan az çok duyabiliyordum, ileride kavga gibi bir şey vardı. 

Ayaklarımı toprağa basıp olduğum yerde dizlerimin üzerinde oturdum. Ellerimle yavaşça omuzlarımı sıkıp masaj yapıyordum. Üçü önde aynı hizada dikilip inatla karşıya bakıyordu. Islanan kot elbise on kilo olduğunda zorla kalkıp uçlarından sıkmaya çalıştım. Sudan çıkıp Elif'in yanına geçtim. 

Baktıkları yere bakınca ıslanan saçlarımı kendi haline bıraktım. 

"Ona her şeyi anlatacaksın ulan." Sesi öyle gür çıkmıştı ki etrafındaki çemberden bile tanımıştım onu. Kerem yine biriyle kavga ediyordu.

"Çocuklar yapmayın." Etraftan gelen insanlar kavganın arasında kalıp hasar alıyordu ve hasarını alan geri çıkıyordu. Çemberden çıkmaya çalışan amcaya doğru koştum. Elimi ona uzatırken birinin suratına inen yumruğu çok net duymuştum. 

"İyi misiniz?" "İyiyim kızım sağ ol."

"Ceyla gidelim."Ada yanıma gelip beni çekiştirmeye çalışırken Kerem yeniden bağırmıştı.

"Senin yüzünden benden nefret ediyor!" Arkamı dönüp dövdüğü kişiyi görmeye çalıştım. "Boş ver gidelim." Ada soluk soluğa kalmıştı.

"Ben iddiayı kazandım mı kazandım benim suçum değil." 

"Erkek kılıklıyı benim dediğimi sanıyor!" Kerem geri çekildiğinde kalabalığın arasından onu görmüştüm. Yerde yatan çocuk bize arkası dönük kalktı, sol eliyle dudağındaki kanı silip ağzının içine gireni sağa doğru tükürdü.

"Fena mı oldu işte sayemde erkek kılıklı biriyle takılmaktan kurtuldun. Bir halta benzedi." Ada kolumu sıkıca tutarken kalabalıktan içeriye doğru çarpa çarpa girdim. Kerem'in gözleri beni gördüğünde şaşkınlıkla açılırken kavga ettiği çocuğa yaklaşmıştım. Kerem'in baktığı yere bakmak için döndüğünde soldan aldığım güçle yumruğumu suratına geçirdim. 

Elim, sanırım ona veda etmek üzereydim. 

"Ceyla yapma." Kızlar yanıma gelip beni kollarımdan tutarken Kerem'de yanıma gelip elimi elleri arasına aldı.

Elimi ondan kurtarıp sağ elimle suratına sertçe tokat attım. "Ah!" "Kızım bana ne vuruyorsun?" Elini yanağına bastırırken yana düşen kafasını kaldırıp bana baktı.

"İçimde kalmıştı."


#


Qwertyuıopğüasdfghjklşizxcvbnmöç.

Ceyla Abla diyeceksiniz.

LACİVERT * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin