*17*

32.8K 1.8K 681
                                    

0505 043 ** **: Gözlerinde kaybolmak isteyen biri. (19:03)

Görüldü (19:03)

0505 043 ** **: Ceyla? (19:10)

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.

"Amına koyayım ya!" Sinirle telefonu Mert'in yanına fırlatıp arkama yaslandım. Ellerimi uzayan saçlarıma geçirip canım acıyana kadar çektim.

"Ne oldu?" diyen Emre'ydi.

"Engelledi." Mert elini yukarı kaldırdığında Emre çok gecikmeden elini kaldırıp Mert'in eline vurdu. Sehpanın üzerinde oynadıkları bahis paralarını kırışıp ceplerine atarken öfkeyle onları seyrediyordum.

"Saçma şeyler okuma diyorum sana abini dinle."

"Kız öyle tavlanmaz hacı." diye söze dahil olan Emre'nin abisiydi.

"Sanki dört yıldır nişanlısınız amına koyayım yorum yapmayın bari."

"Haklı birader birimiz aldatıldık diğerimizin hiç ciddi bir ilişkisi olmadı."

"Yarram sen de hep aldattın." Mert'in gözleri gözlerimi bulduğunda bıkkınlıkla kafamı yastığa yasladım.

Düşününce evet önüme gelen herkesle çıkmış hepsini de aldatmıştım. 

"Bu kızı aldatırsan sana çok çektirir, vazgeç."

"Bu başka abi."

"Selin de başkaydı."

"Merve de." 

"Onlar orospuydu olum."

"İkisini de sen bozdun amına koyayım. Okulda bozulmadık kız bırakmadın."

"Ceyla kaldı." Kafamı yastıktan kaldırıp Emre'nin piç gülümsemesine baktım.

"Ağzını sikerim Emre. Onun adını ağzına bir daha alma." Ağzını o şeklinde açarken Mert pantolonunun fermuarını indiriyordu.

Emre oyun kolundaki elini Mert'in penisine atınca yüzümü buruşturdum.

"İbneler." 


#

LACİVERT * textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin