Med ett stadigt grepp om Isabella gick Zack med snabba steg upp mot stugan. Hans kropp brann, nästan skakade av iver att få känna henne, få tränga djupt in i henne, älska henne med allt han kunde tills dom båda hade fått precis det som dom strävade efter.
Dörren stod på vid gavel så Zack stövlade in, brydde sig inte om att ta av sig skorna utan styrde direkt mot sovrummet. Han hade kanske kunnat ta det långsammare, förföra henne med ömma kyssar och smek men ingen av hans tankar fick kroppen att lyda. Han ville ha henne. Nu.
Väl framme vid sängen satte han sig på sängkanten med Isabella gränsle över sig. Hennes ivriga mun och händer fick honom att tända på alla cylindrar. Ivrigt förde han upp hennes klänning och drog den över huvudet. Han släppte hennes mun för att få en möjlighet att få se hennes nästan nakna kropp. Ljus spets prydde hennes vackra bröst och han hörde ett morrande ljud som knappast lät mänskligt komma från hans strupe. Hon var så vacker och sexig på samma gång att han ville njuta av varje millimeter av hennes kropp samtidigt som han ville tränga sig in och göra henne till sin innan han ens hunnit få av sig några kläder.
Isabella kunde känna hur han växte sig allt hårdare under henne så utan någon som helt kontroll sökte hon sig ner för att befria honom. Hon ville känna honom. Allt gick så snabbt men ingen av dom kunde bromsa den brinnande eld som härjade. Dom behövde det här. All längtan som hade byggts upp under den veckan som dom varit isär tog helt över viljan att ta det lugnt, det fanns inget som var lugnt mellan dom.
När hon fått av honom byxorna slöt hon ena handen om hans heta, sammetslena kuk och förde handen sakta upp och ner, böjde sig fram och slöt läpparna om toppen. Den salta droppen som trängt sig fram sög hon upp när hon tog honom djupt ner i halsen.
"Isa..." flämtade Zack och slöt ögonen när han föll ner mot sängen. Detta var himmelriket, tänkte han och stönade när hon tog honom i munnen, om och om igen, slickade och sög tills han knappt visste vart han var.
Han kände hur hela kroppen spände sig men ville inte att det skulle ta slut innan det ens hade börjat. Han tog tag om hennes armar och lyfte henne över sig samtidigt som han rullade runt så hon hamnade under honom. Hon slog genast benen om hans midjan och bönade honom att komma in, och det gjorde han.
Med en kraftfull stöt trängde han in i henne och stannade där några sekunder för att få känna hur hela hennes inre omslöt honom. Hon var så varm och het, helt genomvåt bara för honom. När hon manade på honom började han rytmiskt gunga höfterna till hennes mjuka förföriska stön. Det krävdes all självkontroll för att inte ge efter för den orgasm som byggdes upp med ett sådant tryck att han bara ville skrika ut den befrielse som var så nära att det snurrade i huvudet på honom.
När han kände hur hela hennes inre kramade om hans redan plågsamt hårda kuk kunde han inte hålla tillbaka längre utan kom hårdare än han någonsin gjort tidigare och skrek ut den lättnad han kände över att få tömma sig totalt i henne.
Isabella skakade i hela kroppen och kände att Zack gjorde likadant. Han låg orörligt kvar ovanpå henne, fortfarande i henne, men hon skulle inte ha velat ha det på något annat sätt.
Fast hela hennes kropp darrade la hon upp armarna om hans bara överkropp och kramade om honom, hon ville aldrig släppa taget. Hade det varit möjligt hade hon velat ligga kvar precis så här i resten av hennes liv. Naken, svettig, med en man som hon var vansinnigt förälskad som precis hade tillfredsställt henne till månen och tillbaka.
"Kväver jag dig?" frågade han med en ansträngd och något hes röst som fick henne att skratta till.
"Nej, men jag känner knappt min kropp just nu."
"Då är vi två."
Zack reste sig en aning så deras blickar möttes innan han böjde sig fram och gav henne en öm kyss.
"Du är helt fantastisk." viskade han och strök henne försiktigt över kinden med näsan.
"Du är nog den mest fantastisk av oss två, jag har aldrig varit med om något likande."
"Oh, där stärker du mitt ego bra mycket, tack, men låt oss säga att vi är lika fantastiska båda två."
"Okej, vi säger väl så då."
Isabella log när han gav henne ännu en öm kyss innan han drog sig ur och la sig på sidan om henne.
"Vi kanske får ta en dusch innan vi åker." sa Isabella när hon vände sig och la sig på sidan och strök med fingertopparna över Zacks arm.
"Det låter som en bra idé, jag börjar faktiskt bli hungrig."
"Det förstår jag, du har ju jobbat hela dagen."
Zack reste sig, något krampaktigt upp och satte sig på sängkanten.
"Jag tycker väldigt mycket om dig, visst vet du det?" frågade han och vände blicken mot Isabella.
"Jag tycker väldigt mycket om dig med." sa hon och kröp över sängen och satte sig bredvid Zack på sängkanten.
"Visst litar du på mig? Att vi fixar det här menar jag, jag vill inte förlora dig."
Isabella kände hur det snörde sig i bröstet på henne. Hennes Zack, den vita riddaren som skulle dräpa draken och befria henne ur fängelsetornet.
"Jag litar på dig, mer än jag någonsin har litat på någon annan."
"Bra, då går vi och duschar så åker vi sen."
Han tog hennes hand och kysste henne innan han reste sig upp och drog henne med sig. När dom stod nakna framför varandra kunde han inte stoppa impulsen att lyfta upp henne och bära henne till badrummet. Hennes skratt fick det att gå skälvningar genom hela kroppen och han visste då att han aldrig skulle släppa taget om henne, hon var hans, nu och för all framtid.
YOU ARE READING
Farlig förälskelse
RomanceEn natt i juni flyttar en ensam ung kvinna in i den lilla stugan vid sjön utanför en by långt uppe i den nordligaste delen av Sverige. Det är en liten by där alla känner alla så genast växer nyfikenheten för deras nyaste invånare, speciellt hos byns...