Isabella blinkade sömnigt med ögonen och kände sig stel i hela kroppen. Hon huttrade till, det var inte direkt kallt ute men luften hade blivit aningen svalare. Ute, tänkte hon och vred på sig. Hon kände hur Zack rörde sig under henne men han sov fortfarande. Herregud, dom hade somnat ute på hans altan.
Hon gjorde sitt bästa för att inte väcka honom när hon kröp längre upp i hans famn. Han vred på sig så hon hamnade mellan honom och ryggstödet på soffan. Nu blev det varmt igen, tänkte hon och slöt ögonen. Hon hade aldrig sovit såhär förut men njöt av den friska luften och värmen från Zack som låg som ett täcke över henne.
När hon slöt ögonen igen hörde hon att Zack mumlade något osammanhängande och försökte dölja fnisset som bubblade på hennes tungan. Hon öppnade ögonen och log när hon granskade hans vackra ansiktsdrag. Han såg så rofylld ut när han sov och hans långa mörka ögonfransar rörde sig lätt, han måste drömma, tänkte hon och strök honom försiktigt längs med kinden. Han hade fått lite skäggstubb så det kittlade under fingrarna samtidigt som det hettade till i kroppen. Hon förde fingrarna längs med hans käklinje, så vacker, tänkte hon och böjde sig fram för att kyssa hans haka.
Att känna hur det rispade lätt på läpparna när hon fortsatte kyssa honom, lätta kyssar ner mot halsen, fick henne att svälja ett stön. Från ingenstans hade hennes kropp reagerat som en eldsvåda och det bultade längtansfullt i hela kroppen. Hon följde kyssarnas linje med ett finger och hon hörde hur hans andning blev tyngre, mer stötvis och låga stön lämnade hans läppar.
Hon pressade sig närmare honom, så nära hon kunde komma och kände direkt att han var hård, underbart hård mot dom allt mer trånga jeansen. Vid något tillfälle hade alla hennes tvivel på om hon skulle våga fortsätta försvunnit. Hon ville ha honom, hon ville röra vid honom. Hon förde handen sakta över hans bröst, följde den smala, nästan obefintliga glipan mellan dom ner mot hans hårdhet.
Ett uns av tvivel kröp in när hon kom ner till magen och byxknappen. Skulle hon våga fast han sov? Fast egentligen, vad hade hon att förlora? Han skulle väl inte direkt bli sur av att vakna på det här viset, tänkte hon och log innan hon kysste honom på halsen igen och började knäppa upp hans byxor.
Hon kände hur han ryckte till när hon förde ner handen innanför byxorna men utanför kalsongerna och masserade lätt, kände sig fram. När hon mötte hans glödande blick rös hon till av åtrån som forsade i henne.
"Fortsätt." viskade han, hon hade inte ens märkt att hon hade slutat.
Hon fortsatte smeka och känna, förde handen upp och ner längs med konturerna av hans hårda kuk. Hon hörde att hon själv började flämta och kippa efter luft när han fångade upp hennes läppar i en hård, het kyss. Deras tungor brottades i takt med smekningarna. Det var så upphetsande att blodet kokade i kroppen på henne och det bultade allt hårdare i hennes innersta, precis där hon ville ha honom, få känna honom i sig.
Omtumlande slog hon sina ben om hans så hon hamnade över honom. Hon pressade sig mot honom och stönade när hon kände honom just där hon önskade, så nära men så långt bort.
Zack hade trott att han haft den bästa av drömmar tills hans insett att allt verkligen hände på riktigt. Isabella hade tagit initiativet och han kunde inte vara gladare, eller kåtare. Hans kuk var olidligt hård bara av att ha henne nära men att få se och känna henne ta kommando, han hade nog aldrig varit med om något så upphetsande.
Han tog tag om klänningen och drog den över hennes huvud, han ville se henne, se henne rida honom mitt ute i naturen. Visst, dom var på hans altan men det var så nära naturen man kunde komma.
Hennes ivriga fingrar befriade honom och hans stönade högt när hon tog tag om hans kuk och styrde den rätt innan hon sänkte sig ner över honom. Centimeter för centimeter gled hennes varma våta fitta ner över hans kuk och han kände att han knappt fick luft, hon var så skönt att han ville stanna där, ha henne precis där, vara inne i henne och när hon började gunga med höfterna, glida upp och ner längs med hans skaft, då var han förlorad.
Han kramade om hennes bröst, eggade dom redan styva bröstvårtorna så hon flämtade allt högre och red honom allt fortare. Han ville få henne att känna precis så som han kände, nära bristningsgränsen av extas. När hon började darra, spänna hela kroppen, tog han ett stadigt grepp om hennes höfter för att möta stötarna som fick dom båda att falla över branten.
Isabella skrek till och kände hur hela hennes inre kramade om honom samtidigt som han svällde ytterligare och kom med ett högt, nästan djuriskt stön. Han fortsatte pumpa in i henne tills skakningarna hade avtagit och dom båda föll svettiga ihop. Hon andades häftigt mot hans bröstkorg som höjdes och stänktes i samma takt som hennes hjärtslag.
Aldrig hade hon känt sig så fri. Så levande. Det var mitt i natten, allt runt omkring dom låg helt stilla och dom hade älskat utomhus där deras råa läten var det enda som hade hörts genom skogarna. Det var så här det kändes att leva, tänkte hon och tog ett djupt, skakigt andetag.
När Zack något sånär hade fått tillbaka medvetandet strök han henne över håret och kysste henne mitt på hjässan.
"Godmorgon kanske är fel ord." mumlade han och skrattade hest.
"Jag vet inte vad som flög i mig, jag vaknade och insåg att vi hade somnat här ute och resten, ja det känner du till." sa hon och vände upp blicken mot honom med ett leende.
"Bästa sättet att vakna på, oavsett tid på dygnet." viskade han och kysste henne i pannan.
"Det är tur att du bor som du gör, annars hade du nog fått samtal från upprörda grannar."
"Det hade det varit värt, det var helt fantastiskt."
"Ja, det var det." viskade hon och la tillbaka huvudet på hans bröstkorg.
Isabella låg kvar ovanpå honom så han strök henne över håret och blundade. Dom låg länge tysta så han trodde först att hon hade somnat om.
"Jag älskar dig Zack, du gör mig så lycklig." viskade hon mot hans bröst.
Han visste inte om hon trodde att han sov men dom orden var betydligt mycket större än bara ord för henne, det visste han. Men det var det för honom också, han kände precis samma sak för henne. Hon gjorde honom lycklig och han älskade henne, älskade henne mer än han någonsin trodde var möjligt.
Han låg kvar och blickade upp mot den ljusa natten och det enda som hördes var Isabellas andning som blev allt tyngre. Försiktigt reste han sig upp med henne sovandes naken i sin famn och bar in henne till sovrummet. Hur mysigt det än hade varit att somna tillsammans ute på altan så ville han att hon skulle få en god natts sömn dom få timmar som var kvar av natten.
Han la henne på ena sidan sängen, bredde ut täcket över henne innan han kröp ner tätt intill. Det tog inte många minuter från det att han slutit ögonen tills han själv befann sig i djup sömn. Så länge han hade henne nära kunde livet inte bli bättre.
YOU ARE READING
Farlig förälskelse
RomanceEn natt i juni flyttar en ensam ung kvinna in i den lilla stugan vid sjön utanför en by långt uppe i den nordligaste delen av Sverige. Det är en liten by där alla känner alla så genast växer nyfikenheten för deras nyaste invånare, speciellt hos byns...