Mi-au intrat hainele in 5 geamantane mari, si inca au mai ramas o groaza de impachetat. Acelea au fost doar rochiile, tricourile, gentile si cativa blugi. Inca nu sunt gata. Angel mi-a spus ca la sapte va veni sa ma ia. Iar acum este sase jumate si mai am de impachetat.
Mi-am luat un rucsac si mi-am bagat cosmeticele si accesoriile, inchizandu-se atat de greu. Simteam cum nervii pun stapanire pe mine. Nu sunt gata sa ma mut! Am mult prea multe lucruri de luat cu mine.
Telefonul imi suna si il iau, raspunzand imediat.
- Da? mormai.
- Esti gata? intreaba Angel.
- Nu! Mai am nevoie de inca un geamantan pentru incaltaminte. Si nu mi-au incaput toate hainele, iar samponurile si cremele nu am unde sa le pun si nu stiu ce sa fac, nici macar nu am ajuns la pijamale si-
- Calmeaza-te! ma intrerupe chicotind.
- Nu imi spune sa ma calmez! ma rastesc. Imi vine sa plang, jur Angel! spun nervoasa.
Mereu cand ma enervez, clachez plangand. Este o chestie pe fond nervos. Vreau ca totul sa fie perfect, iar cand nu imi iese incep sa plang pentru ca sunt frustrata.
- Iubito, sa nu plangi, spune.
- Tu unde esti? intreb stergandu-mi obrajii.
- Sunt aproape, vrei sa urc la tine?
- Cum vrei, oftez.
Inchid si ma uit in jur. Peste tot sunt doar haine. Ma ridic de jos si ies din camera, ducandu-ma in camera tatei. El are un geamantan mare, macar sa-mi intre acolo pijamalele si lenjeria intima.
Il iau din dressing si ma duc inapoi in camera, deschizandu-l. Imi bag mai intai lenjeriile, apoi pijamalele. A mai ramas putin loc si mi-am bagat gelurile de dus, sampoanele si cremele.
Aud usa si ma uit la ea, vazandu-l pe Angel. Se uita in jur cu ochii mari, apoi la mine.
- Nu intreba! ii zic incruntata.
- Bine, chicoteste.
Se lasa jos langa mine si ma priveste, punandu-si mana pe obrazul meu.
- Ai plans? se incrunta.
- Nu, mint.
De ce l-ar interesa? Nu este treaba lui daca am facut-o sau nu.
- Ce fac cu celelalte? intreb.
- Venim maine sa le luam.
Dau din cap si ne ridicam.
- Astea sunt? intreaba privind cele 6 geamantane.
- Da.
Deschid usa si o strig pe Linda. Vine repede si fiecare ia cate doua geamantane.
Dupa ce le-am dus la masina, m-am intors iar in camera sa-mi iau geanta cu cosmetice si accesorii.
- Gata? intreaba.
- Da.
Am vrut sa-mi iau la revedere de la tata, insa este la birou. I-am lasat un mesaj.
Urcam in masina si porneste.
- Credeam ca o sa vii cu soferul, spun.
- Nu am avut mult de mers azi, raspunde atent la drum.
Ma uit pe geam si vad cum soarele apune. Daca nu ma mutam azi la el, acum eram cu Arz' la piscina lui Zayn, distrandu-ma.
- Arzaylea il place pe Eric, spun, incercand sa fac un dialog.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomanceCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...