Prima zi de studiu si deja mi-a ajuns cat pentru toata saptamana. Cert este ca mi-a placut la nebunie. Totul este atat de interesant. Mai putin ora de volei, unde mi s-a dus toata energia.
Ies din cladirea imensa impreuna cu Zayn si imi sprijin capul pe umarul lui, oftand lung. Simt cum o sa cad in secunda urmatoare.
- Cine ti-a bagat in minte sa vii aici, nu a avut ce face! spune.
- Si tu esti aici cu mine, raspund.
- O sa ma bag la somn imediat cum ajung acasa si ma voi trezi tocmai maine.
- Sigur o sa faci asta! rad.
- Ti-a venit cavalerul, chicoteste si imi face semn in fata.
Angel ma astepta pe o bancuta din fata, uitandu-se pe telefon.
Sper ca nu imi va spune ceea ce cred eu.
- Nu-mi zi ca pleci! spun repede cand ajungem langa el.
- Buna si tie iubito, mi-a fost foarte dor de tine si ti-am simtit lipsa! raspunde inchizand telefonul si da mana cu Zayn, ridicandu-se de pe banca.
- Imi pare rau! mormai si il iau strans in brate. Mi-a fost dor de tine si ti-am simtit lipsa, spun la pieptul lui.
- Nu plec. Inca nu am primit niciun telefon, vorbeste si ma saruta pe frunte.
Zambesc si ma ridic pe varfuri, dandu-i un sarut fugar.
- Mergeti acasa? ne intreaba Zayn.
- Nu, mergem la cumparaturi. Se pare ca ti-ai reluat rutina, ma priveste incruntat.
- Dar am mancat! spun cu o voce ascutita.
- Ce? ridica din sprancene, dandu-si deja seama ca mint.
- Briose.
- Atat! Frigiderul este exact asa cum l-am lasat. Gol.
- Nu am chef de cearta. Sunt obosita! ma rastesc.
- Misca in masina! maraie.
Las privirea in jos si ma duc repede in masina. Imi pun mainile in san si ma uit la ei.
Dupa cateva secunde intra si el, bagand cheile in contact.
- Cum a fost prima zi? intreaba privindu-ma scurt.
- Obositoare si extrem de interesanta.
- Iti place?
- Da.
- Ce ai patit la mana?
Ma uit la mana si imi dau seama ca nu am dat jos bandajul. Fir-ar!
- M-am taiat din greseala, raspund.
- Cu ce?
- Am scapat un pahar si m-am taiat in cioburi.
- Neindemanatico, pufneste.
Imi dau ochii peste cap si imi mut privirea pe geam, privind cum apune soarele, iar noantele de portocaliu, galben si roz pateaza cerul.
- Nici nu ti-am spus cat esti de frumoasa.
- Iti place? imi intorc privirea la el.
Cat de frumos ii este chipul combinat cu luminile cerului. Este o imagine pe care vreau s-o pun pe o foaie imensa, apoi s-o lipesc pe tavan. Este extrem de frumos.
- Da. Iti sta bine.
- Ma bucur ca-ti place.
Zambeste si deschid repede telefonul, facandu-i poza. Gropita din obraz se vede atat de frumos.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
RomantiekCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...