Ne-am trezit de dimineata, pentru ca doamna Hilton vrea sa mergem in cat mai multe locuri. Eu cu Angel nici nu ne puteam tine ochii deschisi si ne sprijineam unul de altul motaind. Nicio cafea tare nu ne-a putut trezi.
- Stiu ca ati avut o noapte palpitanta, dar chiar vreau sa sar de pe stanca aia! ne spune Arzaylea plina de energie.
Il privesc pe Zayn tinand cana goala de cafea in brate, cu capul sprijinit de ea si ii dau una in mana, facandu-l sa tresara si sa-si deschida ochii.
- Mai vreau o cafea, mormaie si isi freaca fata, lasandu-se in jos pe scaun.
- Tu de ce esti obosit? il intreaba Arz'.
- Pentru ca ai avut iar o noapte nenorocita in care vorbesti si te foiesti non-stop in somn! se rasteste la ea.
- Eram la o sesiune de shopping, isi da ochii peste cap.
- Iar eu sunt la o sesiune de somn, ne vedem peste patru ore, se ridica de pe scaun, dar se aseaza la loc cand il trage Arz' de mana.
Chicotesc si imi intorc privirea la Angel, care sta cu capul in poala mea si cred ca a adormit.
- Haideti! Promit ca azi mergem doar la stanca si la scufundari.
- Daca maine ne mai faci planurile o sa te arunc pe cealalta insula, mormaie Angel.
Rad si il sarut pe frunte. Arzaylea isi ingusta privirea la el si ii scoate limba, punandu-si mainile in san si scoate un sunet de diva.
- Hai sa mergem. Cu cat terminam mai repede, cu atat ajungem acasa si dormim, vorbesc.
- Multumesc, soro! zambeste Arz'.
Angel isi ridica capul din poala mea si ii da o privire criminala roscatei, iar ea ii zambeste dulce.
- Haide! chicotesc si imi trag iubitul de mana.
Ofteaza si se ridica de pe canapea, mergand dupa mine in camera.
- Era mai bine daca eram singuri, mormaie. Asa cum am planuit de la inceput.
- Era, raspund. Oricum, de maine o sa mergem doar noi doi.
Zambeste scurt si il sarut cast pe buze, ducandu-ma la dulap.
Imi aleg un costum de baie auriu, care este prins cu niste bretele negre. Parul mi-l prind intr-o coada, apoi iau doua prosoape si le bag intr-o gentuta.
- Gata? intreaba Angel.
Ma intorc cu fata la el si pot sa recunosc ca mereu imi vine sa sar pe el cand il vad gol. Chiar daca acum poarta doar bermudele negre. Care este scurt.
- Aaa... da, raspund si inghit in sec.
- Poti sa mai mergi? intreaba ridicand din sprancene.
- Aproximativ.
Cu greu! Fiecare pas pe care il fac, simt ca imi rupe bazinul.
- Aproximativ spre deloc, observa.
- Exact.
Vine cu pasi mari spre mine, iar intr-o fractiune de secunda ma ridica in brate si gem de durere cand imi incolacesc picioarele in jurul lui.
- Ar fi trebuit sa fiu mai putin Edward Cullen, chicoteste.
- Sau ai putea fi mai des, sugerez.
Isi ridica o spranceana si isi apasa degetele in fesele mele, facandu-ma sa ma ridic putin.
- Auci! imi musc buza si il trag de par, facandu-l sa-mi lase fundul in pace.
CITEȘTI
Sindromul iubirii
Roman d'amourCaitlyn Miller nu vrea să-și dezamăgească tatăl așa că, acceptă să se căsătorească cu Angel Stone pentru a-și salva familia din pragul falimentului. La început se lasă greu, dar cu timpul ajunge să se îndrăgostească, sentimentul fiind reciproc...