Capitolul 17

9.7K 349 32
                                    

     M-am imbracat cu o rochita neagra sclipicioasa cu bretele, scurta mai sus de genunchi si closata. Parul l-am lasat rebel pe spate, iar machiajul l-am facut simplu, de seara. Am fost fericita s-o ajut pe Gemma cu parul si cu machiajul. Am machiat-o la fel ca mine, doar ca ea a ales rujul rosu, iar eu il am la culoarea pielii, si i-am indreptat parul.

     Mi-a imprumutat o pereche de pantofi negri fara toc, extrem de comozi si draguti.

Angel s-a imbracat la costum, iar parul si l-a dat pe spate. Camasa alba era tot descheiata la primii trei nasturi, si m-am abtinut sa nu i-o inchid pana sus, chiar daca i se vad tatuajele de pe piept extrem de sexy.

- Cred ca o sa-mi fac si eu un tatuaj, spun privindu-i mana stanga.

- Cum ar fi? ridica din sprancene.

- O semi luna, sau semnul infinitului, ridic din umeri.

- Sau ai putea sa scrii un cuvant. Ceva ce te caracterizeaza, propune mangaindu-mi incheietura.

- "Enervanta"? intreb amuzata.

- Nu, chicoteste. Luptatoare. Curajoasa... Perfecta, ma priveste in ochi.

- Nu sunt perfecta, Angel. Si nici curajoasa, sau luptatoare.

- Normal ca esti, iubito. Esti curajoasa pentru ca faci ce vrei, cand vrei si te pui in gura cu toti, mai ales cu mine, pufneste. Esti luptatoare pentru ca ai trecut peste, fata de ceea ce s-a intamplat si iti urmezi inima si visele. Si esti perfecta pentru ca in ochii mei nu ai niciun defect.

     Zambesc si imi musc buza, luandu-l strans in brate. Cat de dulce este.

- Te ador, spun si ii mangai chipul.

     Zambeste si imi saruta dosul mainii.

- Sunteti gata, puilor? intreaba Anne coborand scarile.

     Este imbracata intr-o rochie neagra cu alb, mulata pe talie, tocuri negre si un sal tot negru care ii atarna pe umeri. Parul il are tapat si aranjat perfect pe spate, iar machiajul este unul facut doar din rimel si ruj rosu.

- Da, zambesc.

- Cine ma ajuta cu cravata? intreaba Edward coborand repede scarile.

- Vino la mine, zambeste Angel.

- Nu, multumesc! zambeste si el.

- Te ajut eu, chicotesc si ma duc la el.

     Dupa ce ii aranjez cravata neagra, vine si Gemma.

- Nu stiu de voi, dar urasc sa ma imbrac atat de elegant si pompos, mormaie si isi trage rochia neagra si mulata in jos.

- Dar esti atat de frumoasa asa! spun privind-o de sus pana jos.

- Da-mi un tricou cu trei marimi mai mare si o pereche de pantaloni de trening, soro! raspunde.

     Chicotesc si Angel incepe sa rada.

- Iar tu iti schimbi pijamalele in fiecare seara, imi spune.

- Nu este vina mea ca am prea multe. Sa stii ca am pijamele pe care nu le-am purtat niciodata.

- Mai am nevoie de inca o camera pentru ea, le spune oftand amuzat.

- Imi poti da dressing-ul tau, spun.

- Nici vorba, se incrunta.

- Glumeam, imi dau ochii peste cap.

- Ati terminat? Imi este foame, spune Edward privindu-ne de la usa.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum