Capitolul 52

4.2K 196 6
                                    

     In acea seara am facut dragoste la locul meu, care a devenit al nostru.

     A trecut o saptamana de atunci, iar azi, este Craciunul.

     Am primit de ieri comenzile pentru ceilalti, acum trebuie doar sa mai apara pianul. Angel doarme dus, si ma gandesc unde as putea sa-l trimit pana vine pianul.

     Ma dau jos din pat si ies incet din camera, ducandu-ma repede in dressing. Ma schimb intr-o camasuta de noapte din satin, rosie cu blanita alba la tiv si decolteu. Iau cutiile de cadouri si le pun sub brad, fiecare cutie avand o culoare diferita. Arzaylea rosu, plicul lui Zayn albastru, Jace verde, Gemma galben, Anne mov si Edward rosu cu verde.

     M-am gandit atunci serios si la excursia de 4 zile la munte, i-am verificat programul de munca si am rezervat o cabana aproape de partie. Ieri, impreuna cu toate celelalte comenzi, mi-a venit si plicul cu multumiri si o brosura. I le voi arata o data cu pianul.

     Ma ridic de langa brad si ma duc in bucatarie, privind ceasul. Este 8, la 12 trebuie sa aterizeze avionul lui Edward. 11 ore distanta... imi pot da seama cat de obositi sunt, cu toate ca, sigur au dormit. Cel putin asta facem noi.

     Il voi trimite pe Angel dupa ei. Sper sa vina si pianul atunci.

     Fac micul de jun cu clatite, banane, capsuni si nutella, preferatele lui. Le pun pe o tava si urc repede scarile, avand grija sa nu vars ciocolata calda.

     Pun tava pe dulapiorul de langa pat si ma asez langa el. Doarme pe burta cu perna in brate, si acoperit cu cearsaful rosu doar pana la solduri, lasandu-si spatele gol desoperit.

     Iau telefonul de sub perna si ii fac poza, punand-o pe retelele de socializare.

     Il mangai pe spate cu unghiile si il sarut pe gat si omoplati, auzindu-l cum geme. Chicotesc si continui sa-l mangai, pentru ca stiu ca asta il innebuneste.

- Trezeste-te, ii spun la ureche si i-o sarut.

- Nu pot, mormaie.

     Il musc usor de umar si maraie, intorcandu-se cu fata. Isi pune mainile pe fata si isi freaca ochii, clipind des si oftand. Se uita la mine si face ochii mari, frecandu-i din nou.

- Nu visez, nu? intreaba.

     Zambesc si il sarut pe buze.

- Nu, raspund.

- Pai, tot sa am dimineti ca asta! imi priveste decolteu.

     Rad si ma pun peste el, atingandu-i pieptul.

- Craciun fericit! il sarut iar.

- Craciun fericit si tie, iubito! se ridica putin si ma strange in brate.

- Am facut micul dejun, ii fac semn spre tava.

- Clatite, nutella, capsuni si banane, iubito te ador! spune repede.

- Stiu, zambesc.

     Ma dau de pe el si iau tava, punand-o intre noi.

- Trebuie sa te duci dupa ai tai, spun.

- Stiu.

***

- Mai la stanga! fac semn din mana. Stai! Dreapta putin si mai in fata. Perfect!

     Bat fericita din palme si admir pianul, care a sosit cu o jumatate de ora in urma.

- Multumesc mult! le spun barbatilor care m-au suportat timp de treizeci de minute si ii conduc la usa.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum