Capitolul 3

10.9K 464 5
                                    

     Ma trezesc cand imi suna telefonul si mormai, cautandu-l prin pat. Ah, ma doare capul!

- Da? raspund fara sa ma uit cine e.

- Intr-o ora vreau sa fii la starea civila.

- Bine, raspund si inchid, vrand sa dorm in continuare.

     Fac ochii mari si ma ridic in fund, uitandu-ma la ceas. 9.

- Trezeste-te, mormai si o misc pe Arzaylea.

- Lasa-ma sa-mi cumpar pantofii aia! maraie.

- Ii iei dupa ce plecam de la starea civila. M-a sunat Angel si vrea sa fim acolo intr-o ora.

- O ora?! sare din pat, facandu-ma sa tresar. Nu avem timp intr-o ora!

- Ba da, raspund si ma ridic din pat.

     Zayn era pe jos cu o sticla de Jack Daniel's in brate si mormaia. Clar, nu o sa mai bem.

- Zayn, il strig si ma las in jos. Trezeste-te! il misc.

- Ma ocup eu de el, tu du-te sa fa-ti un dus, spune Arz'.

- Bine, sa nu-i faci vanatai! chicotesc si ma ridic.

- Nu o sa-ti promit asta, ridica din umeri.

     Scutur din cap si ies din camera. Intru pe hol si urc scarile, ducandu-ma in camera mea.

     Imi fac un dus rapid si ies din baie. Parul mi-l las la fel ca ieri si ramane doar sa ma machiez si sa-mi aleg o tinuta. Mai bine aleg tinuta, de machiat o fac repede.

     Intru in dressing si ma uit la rochii. Trebuie sa fie ceva lejer, dar totodata elegant. Imi iau o bustiera alba eleganta, simpla si o fusta cu talie inalta, tot alba si mulata, despicata pe piciorul stang.

- Cat imi place! spune Arzaylea.

     Tresar si ma intorc cu fata la ea, tragand adanc aer in piept.

- M-ai speriat! spun.

- Scuze, zambeste. Zayn s-a trezit si a plecat acasa.

- Il durea capul?

- Da. Rau, rade.

     Chicotesc si ies din dressing, lasand-o sa-si aleaga ce doreste.

     M-am machiat repede, apoi a venit si ea. Si-a luat un costum tip zebra, cu o bustiera cu maneci si pantaloni scurti. Parul si l-a lasat pe spate, fiind mai lung ca al meu. S-a machiat la fel ca mine, doar ca ea nu si-a mai facut coditele la ochi si s-a dat cu ruj rosu, iar eu crem.

- Aratam bine! zambeste privindu-se in oglinda.

- Si suntem in intarziere! completez si ma dau repede cu parfum, apoi ma incalt cu sandalele albe cu toc.

     Iesim din camera si coboram repede scarile. Iau cheile si deschid usa.

- Pot sa va fac poze? intreaba entuziasmata, cand urcam in masina.

- Nici sa nu indraznesti! o atentionez si pornesc masina, accelerand.

- De ce? Candva o sa vrei s-o vezi.

- Nu, niciodata!

- Stii, ceea ce ti se intampla tie acum, este la fel ca sindromul Stockholm, spune si ma priveste.

- Nu vad asemanarea, ma incrunt.

- Ea se indragosteste de rapitor, pentru ca sta cu el in aceeasi casa. Tu te muti la el in casa, deci o sa te indragostesti, spune visatoare.

Sindromul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum